وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خوشحالی پپ از جدایی احتمالی کوین دی بروین

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه منچستر سیتی در یک قدمی انتقال و جذب کوین دی بروین ستاره بلزیکی باشگاه ولفسبورگ می باشد این انتقال می تواند از سویی برای سرمربی باشگاه مونیخی خبر بسیار خوبی نیز باشد.  

نشریه مونیخ زایتونگ ضمن گزارشی اعلام نمود گواردیولا از اینکه کوین دی بروین به باشگاه منچستر سیتی منتقل می شود از دو جهت شادمان است نخست با رفتن ستاره باشگاه ولسبورگ به احتمال بسیار فراوان این تیم قدرت خود را تا حدود زیادی از دست خواهد داد زیرا این بازیکن بلزیکی علاوه بر گلزنی نقش بسیار زیادی در گل های به ثمر رسیده باشگاه ولفسبورگ دارد و صاحب رکورد دادن باس گل نیز در این باشگاه می باشد.و همین مسائل باعث ضعیف شدن یکی از حریفان مستقیم بایرن در بوندس لیگا می شود و باعث می شود این تیم نتواند به مانند قبل برای باشگاه مونیخی تقریبا دردسر ساز شود.

دلیل دوم خوشحالی سرمربی باشگاه مونیخی این است که در صورت رفتن به لیگ برتر و باشگاه منچستر سیتی در سال اینده وی میتواند از این بازیکن موثر نهایت استفاده و بهره لازم را در ترکیب تیم خومد ببرد.باشگاه سیتی قرارداد سرمربی شیلیایی خود را تمدید کرده ولی به باور بسیاری وی جای خود را در صورت ترک بایرن توسط گواردیولا در سال و فصل اینده به وی خواهد داد.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
جلال(نءو نازی) دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 19:04

تازه سیتی داره یه کم جون میگیره پپ میره که اونا رو هم به روز سیاه بشونه...راستی،سیتی مسی نداره؟چون استاد پپ فقط میتونه با مسی قهرمان بشه...حتی مربی متوسطی مثه انریکه هم با مسی آماده خیلی راحت قهرمان اروپا میشه و 6گانه رو میبره...

germany دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 19:08

نهههههههههههههه دی بروین باید تو وولفسبورگ بمون...این به نفع ماست پپ که ماشالله نمیشه این چیزارو...ترجیح میدم تیم های بوندسلیگا قوی باشن و یقه ى مارو بگیرن ولی نریم تو اروپا از بارسا و رئال 4 تا 4 تا بخوریم...خب دی بروین اگه بره سیتی از اون ور همین سیتی قوی میشه و شاید تو اروپا باعث دردسر واسمون بشه..فکر کنم پپ اصلا به این فکر نکرده..اصلا سیتی تو لیگ قهرمانان هست..

tina دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 19:37

ده بروینه خیلی خوبه ای کاش روزی به بایرن بیاد

بارون سرخ دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 21:06

پپ یه بزدله و همیشه از رقابت سخت فراری به نظرم بودن دی بروین به نفع لیگ المانه منم خیلی دوست دارم اونا با پیراهن بایرن ببینم .به امید روزی که دیگه پپ تو بایرن نبینم

googooli دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 23:11

مطلبو که خوندم فهمیدم که این روزنامه احتمالا واسه کودکان و نوجوانان مطلب مینویسه. متن خیلی خنده داریه

germany سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 00:20

باشه تو راست میگی...

علی ام از مرند سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 00:56

حیفه دی بروین به بایرن نیاد,سال بعد خیلی بهش احتیاج داریم

احمد سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 08:20

طرفداری- کوین دی بروین به صورت رسمی اعلام کرد فصل جاری را در وولفسبورگ سپری خواهد کرد. هافبک بلژیکی وولفسبورگ در جریان مراسم سالانه نشریه بیلد گفت:

من کوین دی بروین به صورت قطع می خواهم این فصل در وولفسبورگ بازی کنم.

حالا ما چی رو باور کنیم !!!!!!!

ابن حرف ها خیالات روزنامه نگارهاست هر روز یک شایعه می سازن و سر مارو گرم می کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد