وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هواداران بایرن مونیخ با پیغام "ممنون باستی" از شواین اشتایگر تشکر کردند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هواداران باشگاه بایرن مونیخ پیش از  بازی مقابل هامبورگ با حمل ماکتی از پیراهن باستین شواین اشتایگر و پیغام Danke Basti از هافبک سابق این باشگاه تشکر کردند. بازیکن جدید منچستر یونایتد با 295 عکس روی پروفایل شخصی فیس بوک، از اقدام هوادارن آلمانی تشکر کرد.   

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Ariya1900 دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 01:10

درود بر همه هواداران سه آتیشه....

germany دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 01:13

هوادارای واقعی اینا هستن...نه بعضی ها...درودددددددد

احمد دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 08:50

دوستان مطلب زیر رو نوشتم تا بدونید که سایت ها چقدر متضاد تیتر میزنن و ما رو هیجانی می کنن این مطلب رو از سایت قطره برداشتم : وتار ماتیوس که در گذشته کاپیتان تیم ملی آلمان بوده معتقد است که جدایی باستین شواین اشتایگر از بایرن مونیخ هیچ ربطی به مربی تیم پپ گواردیولا ندارد.

به گزارش کاپ، شواین اشتایگر پس از 17 سال آلیناز آرنا را به مقصد اولدترافورد ترک کرد. این انتقال بازتاب های زیادی تا به اینجا داشته است. لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان گفت: او با رفتن به لیگ برتر انگلیس شانس این را دارد که به اوج و شرایط ایده آل خود برگردد، چرا که به تیمی درجه یک با مربی عالی رفته است و حریفان قدرتمندی مانند چلسی دارند. دلیل جدایی شواینی به هیچ وجه ربطی به رابطه اش با پپ گواردیولا ندارد. به هر حال امیدوارم به زودی با ساختار لیگ انگلیس هماهنگ شده و به دوران اوج خود بازگردد.

و سایت ورزش سه : به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتیوس در مورد جدایی شواین‌اشتایگر بعد از 17 سال از بایرن و پیوستنش به منچستر یونایتد گفت:" شواینی سال گذشته این حس را از پپ گواردیولا دریافت نکرد که در نقشه‌های این مربی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. حالا او با رفتن به لیگ برتر جزیره این شانس را دارد که به اوج آمادگی و شرایط ایده‌آل قبلی‌اش برگردد چرا که در یک تیم درجه یک زیر نظر یک مربی فوق‌العاده عضویت دارد و با مستعدترین بازیکنان جهان تمرین می‌کند و حریفانش تیم‌های قدرتمندی مثل منچسترسیتی و چلسی هستند. امیدوارم به خوبی با ساختار لیگ انگلیس هماهنگ شود، چرا که لیگ برتر با بوندسلیگا تفاوت بسیاری دارد، زیرا آنجا خبری از وقفه زمستانی نیست."
و حالا شما از این دو مطلب پیام های متفاونی دریافت می کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد