وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مخالفت بایرن با رفتن روبن به فنرباغچه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اگرچه بایرن مونیخ را نمی‌توان بدون ستاره هلندی‌اش تصور کرد، اما یک تیم ترک بدون اعتنا به این مسائل برای جذب این بازیکن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.    

اگر چه همواره گفته می‌شود آرین روبن جزو "غیر قابل فروش"‌های بایرن مونیخ است، اما یک عضو هیئت رئیسه فنرباغچه در توئیترش فاش کرد:" ما برای به خدمت گرفتن آرین روبن همه کار کردیم، اما باشگاهش اجازه نداد به خواسته‌مان برسیم."
خود روبن نیز بدون توجه به اخبار حاشیه‌ای، تمام تمرکز خود را روی بازگشت به میادین و رفع کامل مصدومیتی که موجب شد اردوی تابستانی در چین را از دست بدهد قرار داد.
او در آخرین مصاحبه خود ضمن ابراز خوشحالی از حضور در فصل تازه بوندسلیگا اظهار داشت:" ولفسبورگ و دورتموند بازیکنان تاثیرگذار و امتیازآور خود را نگه داشته‌اند. یک چیزی را می‌دانید؟ من از این اتفاق خوشحالم و آرزو می‌کنم بهترین بازیکنان تیم‌های رقیب در بوندسلیگا باقی بمانند. آن وقت لیگ ما یکی از جذاب‌ترین‌ها خواهد بود.
تصورش را بکنید متس هوملس، ایلکای گوندوگان و مارکو رویس از دورتموند می‌رفتند و کوین دی‌بروین هم ولفسبورگ را ترک می‌کرد، آنگاه به نفع ما می‌شد زیرا با رقبای ضعیف‌تری روبرو می‌شدیم اما من دوست دارم حریفان قدری داشته باشیم."

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
Ariya1900 یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 04:05

روبن هرگز از بایرن نباید جدا بشه
... هرگز... آخه ترکیه لیگ داره..

احمد یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 12:07

اقا بازی دیشب دورتموند عالی بود اونوقت جزیره ای ها به فوتبالشون می نازن اخه گل سرسبدش که مچستره با نتیجه ی برتری یک گل از لستر سیتی برد . بازی هم اصلا جداب نبود اونوقت هی بعضی ها از سختی و جذلبیت لیگ برتر می گن!!!!!!

germany یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 12:53

لیگ انگلیس اگه لیگ بود تیم ملیش یه گ....زی گره میزد حداقل.....طرفدارای لیگ جزیره فقط زر میزنن....این همه تیم قوی تو بوندس هست مگه فقط بایرنه....ولی بایرن سرور همشونه....تو بوندس اگه تیم های با ریه ای مثل اشتوتگارت و هامبورگ و دورتموند اصالت خودشونو حفظ میکردن و قوی می موندن....الان بوندسلیگا بیشتر Cl داشت....لیگی که فقط بلده پول پارو کنه و مالکش روسا و عربا با ن لیگ نیست...انگلیسی ها هیچ موقع مثل المانیا نبودن و نخواهند بود چه از نظر قدرت چه از نظر افتخارات...

germany یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 13:00

من نمیدونم اخه مگه روبن زبونم لال مغز خر خورده...یه باشگاه بزرگ و پرافتخار رو ول کنه بره لیگ مزخرف ترکیه....ترکیه رو اخه چه به فوتبال....کچل دوس داشتنی میخواد تو بایرن خداحافظی کنه....

اردوان یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 13:45

نمیدونم چرا ولی توی این سالهای اخیر حق روبن و ریبری بابت مرد سال فوتبال جهان همیشه خورده شده و مربیان و مسئولین یوفا فقط به رونالدو و مسی توجه کردن و در بهترین شرایط این دو بازیکن هم نوعی بی مهری به اینها داشتن.

المانی یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 18:55

دورتموند کولاک کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد