وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به برتری پر گل برابر هامبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از برتری با پنج گل برابر هامبورگ در دیدار نخست فصل 2015/16 بوندسلیگا، همه در کمپ بایرن به طور قابل درکی شاد بودند. 

 

پپ گواردیولا:

کار در نیمه نخست سخت بود زیرا هامبورگ با شش مدافع بازی می کرد. در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که منجر به گل های بیشتر شد. مشکلاتی در حفظ توپ و کنترل میدان داشتیم. از عملکرد داگلاس کاستا و آرتورو ویدال و کیفیت و تجربه ای که به تیم اضافه می کنند بسیار راضی ام.

توماس مولر:

این نتیجه حاصل یک نمایش تیمی فوق العاده بود. یک بار دیگر نشان دادیم که با وجود کسب جام های فراوان در سال های اخیر، همچنان عطش فراوانی برای موفقیت داریم. به طوری که حتی به نتیجه 3 - 0 نیز رضایت ندادیم و بازی را تا انتها با جدیت ادامه دادیم. ما می خواهیم که این ذهنیت را حفظ کنیم.

روبرت لواندوفسکی:

این بازی نخست بود و ما با سه امتیاز زمین را ترک کردیم، چیزی که از همه مهم تر است. نیمه نخست چندان خوب نبود اما بعد از گل دوم مشخص شد که می توانیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. کار ساده ای نبود و ما باید صبر خود را حفظ می کردیم.

برونو لابادیا (سرمربی هامبورگ):

در نیمه نخست از نظر تاکتیکی بسیار خوب بازی کردیم، تا این که یک گل احمقانه دریافت کردیم. ما باید بسیار بهتر دفاع می کردیم. در همان ابتدای نیمه دوم به راحتی اجازه دادیم گل دوم وارد دروازه ما شود. هدف ما این است که از فصل قبل نکاتی بیاموزیم، سخت کوشی را ادامه دهیم و به خود اجازه بازنده شدن را ندهیم.

دنیس دیکمایر (بازیکن هامبورگ):

ما باید مثبت نگاه کنیم. در نیمه نخست با دیسیپلین کار کردیم و اجازه خلق موقعیت به حریف ندادیم. اما پس از دریافت گل در ابتدای نیمه دوم تیم ما از هم پاشیده شد. از شکستی مانند این سرافکنده ایم.

منبع

نظرات 17 + ارسال نظر
امین شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 07:47

مولر و کاستا روی همه گل ها نقش داشتن واقعا دوتاشون عالی کار کردن

منصور شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 09:01

هر چی پپ آرومتر باشه و رو نیمکت بشینه و بلند نشه تیم بهتر و روانتر بازی میکنه -

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:59

جوووووونم مولر و کاستا دوتاشون عالی بودن به خصوص مولر جونم........ویدال و لواندوفسکی خوب بودن......ولی کچل دوس داشتنی هنوز کاملا راه نیفتاده........مولر همونطور که اونقد تو تیم ملی عالی کار میکنه و انقدم خوب گل میزنه تو باشگاهم اینطوری باشه...اقای گل بوندسیگا هم خواهد شد...

محمد شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 11:43

اگر بایرن ولسفبورگ و خوب برد انوقت به این تیم امیدوار باشید.

جواد شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 11:56

بازی عالی بود. باید دورقمی میشد.
دیدوزم بارسا با اینکه همه بازیکناش بودن چهار هیچ باخت
بارساییا سرویس شدن

Aylar شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 12:41

اگر الان از جام حذفی حذف بشیم ، خیلی بده ...

احمد شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 13:32

اقا عالی بود کلی عشق کردم مخصوصا کخ طی این هفته هی زنگ زدم تلوزیون که پرا لیگ جزیره رو میزارین و باری بایرن رو نه خ.شم اومد که بازی بایرن رو شبکه شه گذاشت و منچستر رو نه حال کردم که بازی یایرن یک سرو گردن از منچستر و بارسا بالاتر بود البته بارسا که افتضاح بود و هی گزارشگر می خواست ریط بده به خستگی 120 دقیقه بازی فبلی بارسا . مگه بایرن ما همین هفته ی قبا بازی های پشت سر هم نکرده ؟!!!!!

ehsan شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 13:48

شواینی یه ادم فروشه اون رفته ولش کنید چقد ازش حرف میزنید دیگه برامن وخیلیا با کروس هیچ فرقی نداره خواعشا انقد مطلب ازش نذارید مردک بدون عاطفه وتعصب اون عشقش انگلیسه شاید با ملکه انگلیس میخان....... یا دتون رفته یک ماه پیش چ گهی خوررد شما شب زنده باد میگید وصبح مرده باد حالتون خوبه؟ خخخخ این مزیته یک ایرانیست

اولیچ رفت و برگشت شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 13:56

مهاجم آلمانی بایرن مونیخ به شایعات مربوط به آینده اش دامن زده است .

منچستریونایتد با توجه به علاقه لوئیز فن خال به توماس مولر تلاش زیادی برای جذب این بازیکن کرده اما با مقاومت بایرن مونیخ روبرو شده است .

مولر بعد از پیروزی ۵-۰ تیمش مقابل هامبورگ در هفته اول بوندس لیگا به شبکه اسکای آلمان درباره شایعات اخیر مربوط به آینده اش گفت :" نمی دانم دو گلی که به هامبورگ زدم باعث می شوند فن خال پیشنهاد خودش را بالاتر ببرد یا خیر . شما باید این را از وی بپرسید . من مرد مناسبی برای پاسخ دادن به این سوال نیستم . "

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:14

اقای احسان... الان اینجا شما کسی رو میبینی از شواینی حرفی زده باشه که انقد راحت توهین میکنی واقعا که...ینی ما از هوادارای المانیه بایرن کمتریم...که از اشتایگر دفاع میکنن...

Martin Heidegger شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:29

آفا احسان ویژگی بعضی ایرانیا مث تو اینه که یه شبه به کسی که 17 سال واسشون زحمت کشید پشت میکنن و حرفای نامناسب پش سرش در میارن

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:36

میگم چه حالی داد بارسا باخت....مردیم از خنده....از اون ور بارسا 4 تا دریافت کنه بعدش ما از این ور 5 تا بزنیم خدایا کرامتتو شکر...

ehsan شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:44

یکی از اخلاق من کاملا مشابه شواینی هس اینکه اصلا رو هیچ چیز وهیچ کس تعصبی نیسم
وفقط بخاطر خودم زندگی میکنم نه کس دیگه ای جرمنی داداش من هموطن خودمو بیشتر دوست دارم وروی داشته هام سرمایه میزارم نه کسی که اصلا توی دلش نبودم ونیمیدونم چی واقعیتش بوده شواینی رو واقعا دوس داشتم ولی الان چرا داشته باشم که حتی تو حرف زدنش یک لحظه درنگ نکرد وحرفشو زد
بعدشم اون هفده سال زحمت کشید وپول گرفت پدر من الان سی ساله داره زحمت میکشه اما الان چی هیچی اون اقا داره ک س میکنه من بدبخت دارم دارم درموردش میحرفم
به کسی محبت کن که جوابشو چند برابر بده همین
خیلی از شواینی ممنونم که باعث شد که به هیچ که دل نبندم وبه هیچ کسم اعتماد نکنم ممنون

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 15:21

احسان جان داداش قبولت دارم...حرفت درسته ولی خیلیا به خاطر یه مصاحبه چرت و پرت که اصلا معلوم نیست صحت داشته یا نه شواینی رو فروختن و الانم بعضی ها ازش کینه دارن....تو همین طرفداری تکذیب کردن این مصاحبه مسخره هست برین ببینید..ولی من حرفم رو به چیز دیگس..وقتی کسی طرفدار المانه باید تمام بازیکناشم با تمام وجود داشته باشه....مگه ما ادما نمیتونیم صبور و اروم باشیم...من خودم رو تیم ملی المان و بایرن شدیدا تعصب دارم.حالا شاید بعضی ها مثل شما اینطوری نباشن

ehsan شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 15:35

اگه اون مصاحبه چرت بود چرا روز بعد که واس خیلیا مرده بود عذر خواهی کرد. میدونی ادم گاهی وقتا از بعضیا انتظار نداره. داداش من کار دارم مراقب خودت باش و امیدوارم پشیمون نشی از اعتمادت راسی اگه دوست داشتی بیا وات تا بیشتر اشنا شیم 09172521477

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 16:34

عذر نخواهی نکرد که داداش بیشتر توضیح داد تا امثالهم منظورشو بفهمن که چی گفته....صدتای شواینی می ارزه به یه کرو س بی غیرت...نه داداش خیلی ممنون من اصلا اهل واتس اپ و اینجور چیزا نیستم.

ehsan یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 16:58

حقیقت سخته کوچولو
به هر حال هرکه یه عقیده ای داره هیچ گهی نمیتونی بخوری بار اخرت باشه تهدید میکنه اکی وگرنه ماهم......
دادا من زاده خیابونم ن جو خونواده پس خواهش میکنم تهدید نکن که چیز میخور ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد