وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 5 - 0 هامبورگ؛ شروع طوفانی باواریاییها در بوندسلیگا

fcbhsv2.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ، بوندسلیگا را با یک برد پر گل در ورزشگاه آلیانس آرنا در برابر هامبورگ آغاز کرد. بوندس لیگایی که ممکن است با چهارمین قهرمانی پیاپی آن ها ختم شده و آن ها را تاریخ ساز کند. 

 

بازی طبق پیش بینی با برتری شاگردان گواردیولا آغاز شد. مدافع عنوان قهرمانی، روی حرکات خوب مولر، روبن و کوستا شانس های گلزنی زیادی ایجاد کرده و بر بازی تسلط داشت. یکی از موقعیت های این تیم ضربه سر آرین روبن بود که توپ به بیرون رفت. در ادامه یک بار نیز لواندوفسکی با یک ضربه سر دروازه هامبورگ را تهدید کرد که این توپ نیز ثمری نداشت. سر انجام در دقیقه 27، این یک ضربه ایستگاهی بود که گره کار را برای شاگردان پپ گشود. روی یک سانتر از ژابی آلونسو، توپ توسط مهدی بن عطیه با ضربه سر به دروازه آدلر فرستاده شد تا اولین گل ایرن مونیخ در فصل جدید به نام این مدافع ثبت شود.

در ادامه باز هم توپ و میدان در اختیار شاگردان گواردیولا بود اما این تیم نمی توانست خطر جدی ایجاد کند تا نیمه اول با همان تک گل به سود باواریایی ها به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم، باز هم این بایرن بود که تیم میهمان را تحت فشار گذاشته بود و در دقیقه 50، ضربه ایستگاهی آلابا خطری جدی روی دروازه هامبورگ به وجود آمد که توسط آدلر، دروازبان هامبورگ، دفع شد.

سه دقیقه بعد، حملات بایرن بار دیگر نتیجه داد و پس از سانتر آلونسو، اوسترزولک، با یک ضربه سر بد توپ را در مقابل پاهای لواندوفسکی قرار داد تا این بازیکن لهستانی دومین گل را برای بایرن به ثمر برساند. بایرن اما باز هم دست بردار نبود و گاه و بی گاه، شسن خود را برای زدن گل امتحان می کرد. حتی یک بار ژابی آلونسو، با یک ضربه از نیمه زمین، شانس خود را برای گل زدن به رنه آدرلر جلو کشیده نیز امتحان کرد.

گل سوم بایرن اما، در دقیقه 69 پدید آمد. روی یک ضد حمله، توپ به کوستا رسید که این بازیکن پس از جلوگیری از اوت شدن توپ، با یک سانتر استثنایی مولر را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با یک ضربه سر زیبا توپ را به گل تبدیل کند. 5 دقیقه بعد، این حرکت خوب لواندوفسکی و پاس زیبای وی بود که مولر را با آدلر تک به تک کرد و این بازیکن پس از جای گذاشتن دروازبان آلمانی، گل چهارم تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

در ادامه، بایرن دست از حمله نکشید تا کوستا نیز مزد بازی خوب خود را با یک گل بگیرد. در دقیقه 85، بعد از این که روی یک صحنه داور خطا اعلام نکرد، کوستا با توپ ربایی و یک شوت دقیق توانست پنجمین گل مونیخی ها را به ثمر برساند. تا در این بازی بایرن مونیخ با یک پیروزی قاطعانه لیگ را آغاز کند.

منبع

نظرات 28 + ارسال نظر
آلمان 90 + 14 شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:02

لام جاش وسط نیست .... از زمانی که آلونسو و لام رفتن بیرون تیم منظم تر شد .

ehsan شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:04

چه فاییده بازم نیمه نهایی چمپیونز لیگ 5 تا می خوریم میایم بیرون....

hamed شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:05

تبریک به همه عاشقای بایرن

Issa شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:09

باید صبر کرد و دید!به نظر من که بوندسلیگا و جام حذفی مهم نیستن،مهم فقط چمپیونزلیگه،،،،فقط بردن لیگ قهرمانان به شخصه من رو راضی میکنه!در ضمن مهمترین ضعف ما تو این دو ساله:۱-خط دفاعی متزلزل۲-از هم پاشیده شدن شیرازه تیم پس از خوردن یک گل هستش!
به هرحال به احتمال هشتاد درصد تو نیمه نهایی چمپیونزلیگ خواهیم بود،مهم فقط دو بازی رفت وبرگشت نیمه نهایی و تک بازی فینال هستش
به امید قهرمانی در چمپیونزلیگ

Farnam شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:09

ی خط و نشان عالی برای همه تا بدانند با کی طرف حسابن
کاستا خیلی عالیه.

احمد شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:14

روبن و گوتسه و تیاگو اصلا اماده نیستن
بنظر می رسه که گواردیولا ترکیبشو درست پیدا کرده. النسو میره پشت خط و مولر پشت فروارد جای حودش بازی می کنه.با این چیدمان سه دفاعه همچنان لام وسط باری می کنه.

hamed شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:14

در این که تیم عالی بود و ایول داشتند شکی نیست.
در این که کاستا و ویدال فوق العاده هستند هم شکی نیست.
فقط چرا گواردیولا این جوری می کنه؟؟؟ این رافینیا ناموسا چه خاصیتی داره میفرستش تو زمین؟ یعنی این بشر یه ذره مغز نداره.تو یه صحنه از وسط زمین یه استارت سی متری زد و جلو رفت بعد یه پاس رو به عقب داد اونم سی متری!

با این که آلمانی ام ولی کاملا قانع شدم که کاستا حق بازی داره و گوتزه بازیکن مورد نظر ما نیست.
اگر نسبت به ترکیب اولیه فقط تیاگو ب جای آلونسو باشه میشه به این تیم امید قهرمانی تو اروپا داشت به شرطی که پپ لجبازی رو کنار بذاره.

سعید شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:19

سلام من تازه عضو شدم عشق فقط بایرن کاستا معرکس

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:22

مولر باهوش و عالی...لواندوفسکی خلاق....کاستا جنگنده...بن عطیه فرصت طلب...و خلاصه همشون عالی بودن ....و تنها نکته ى ناراحت کننده اینه که شاه روبن هنوز کاملا راه نیغتاده ..و ریبری هم هنوز کاملا خوب نشده.. دیگه ببینید این دونفر راه بیفتن و روزاى خوبشون باشه و مصدوما هم برگردن دیگه چی بشیم به امید فتح یه سه گانه خوشگل..

Ariya1900 شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:27

بایرن مونیخ بزرگ.. دوباره خط و نشون کشید برای همه تیمها...

به امید روزهای طلایی

اولیچ رفت و برگشت شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:30

سلام دوستان
میدونید فرق مردم ایران با مردم سایر نقاط جهان خصوصا اروپپایی ها در چیه؟
مردم اروپا در لحظه زندگی میکنن و به قول معروف دمی خوش باش هستن و سعی میکنن از لحظه لحظه زندگی شون لذت ببرن. ولی ما مردم ایران همیشه نگران آینده هستیم و هیچ وقت هیچ چیز نمیتونه راضیمون کنه.
دوستان دیدید طرفدارای بایرن چطور تو ورزشگاه داشتن از بازی لذت میبردن؟ فکر میکنید اون ها از فوتبال چیزی نمیفهمند یا نمیدونن مشکلات بایرن چیه؟ یا نمی بینن که گاها پپ روی اعصاب راه میره یا آلونسو گاه و بیگاه سوتی میده؟یا نکنه فکر کردین ماها از خود مونیخی ها بایرن مونیخی تر هستیم؟
خوبه مثلا بایرن بازی اول فصل رو با قدرت کامل برده ، درسته که زیاد هماهنگ نبودن ولی از حق نگذریم برای شروع عالی بودیم. حالا به جای اینکه از تیم حمایت کنیم و بازی به باری جلو بریم متاسفانه بعضی از دوستان از الان نگران رفت و برگشت نیمه نهایی هستن. حالا اگه باز بعضی از دوستان نگن اینجا ایرانه و صدای ما که به گوش اونا نمیرسه....

دکتر یوزف منگله شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:41

جونم عشقم مولر گل زد فوق العاده هستش توماس مولر.

milad شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:44

به نظر من الونسو بهترین هافبک دفاعی دنیاست که داره در بایرن بازی میکنه واقعا توپ ها رو بسیار حساب شده تقسیم میکنه فقط گاهی اشتباهاتی میکنه که اونم به خاطر سنش است ولی موافقم که نیمه دوم رفت بیرون

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:47

الان واقعا ادم حرص میخوره...بشینی اون همه جمله بنویسی و اونم از تیمت تعریف کنی...بعدش هم در اخر سه تا دیس بخوری..دوستان خواهشاانصاف داشته باشیدمن که از تیمم تعرف کردم و یه اسمم مثلا از پپ نبردم این چه وضعشه..

هایزنبرگ شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:48

من خودم از کسایی بودم که از اومدن کاستا به بایرن ناراضی بودم ولی پس میگیرم حرفمو لامصب معرکس این بازیکن

amirbayern شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:50

تبریک به همه ترکیب اولیه عالی بود بردمونم برا شروع عالی تر.......راستی تو جام حذفی بایرن و ولفسبورگ تو زمین حریف به هم خوردن

Aylar شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:51

فکر کن از بین این همه تیم باید بخوریم به وولفسبورگ !
قرعه کشی مرحله دوم جام حذفی : بایرن - وولفسبورگ

Ariya1900 شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 02:02

اولیچ رفت و برگشت.... پس اون رفت و برگشت منچسترو فراموش نکردی هان.. اولیچ امروزم که بازی کرد... یاد ما هم انداخت اون بازی رو..

البته اینم بگم بهتا.. با اون حرفی که در مورد نیمه نهایی اروپا زدی.. معلوم شد که خودتم بدجور تو فکریا.. پس مسلط باش پسر..

چون ما هم این حسو داریم.

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 02:09

اخه مگه کامنت های من چه ایرادی داره که انقد دیس میخورم..حداق یکی ایرادمو بگه که برطرفش کنم خواهشا جواب بدین...عجب گیری افتادیم یه بار نشد من دیس نخورم....

اولیچ رفت و برگشت شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 02:10

اره داداش Ariya1900. راستش تو اون بازی بایرن و منچستر با یکی از دوستای منچستریم کل گذاشته بودم. من میگفتم اولیچ رفت و برگشت به منچستر گل میزنه اون میگفت کریک رفت و برگشت گل میزنه که حرف من درست در اومد و اولیچ رفت و برگشت گل زد.....
در ضمن داداش منم نگران نیمه نهایی هستم ولی سعی میکنم حداقل تو لحظه زندگی کنم.آخه این همه حرص خوردم کجای دنیا رو گرفتم.....

اولیچ رفت و برگشت شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 02:23

دویت عزی آقای germany
میدونی چرا انقدر زیاد دیس میخوری؟ چون اکثر دوستان وبلاگ میدونن تو به دیس خیلی حساسی واسه همین بهت دیس میدن تا سربه سرت بزارن و اذیتت کنن. یک سوال ازت دارم؟ مثلا اگه تو 1000000000000000000000000000000000000000000000 تا لایک بگیری بهت جایزه میدن؟ یکم سعی کن به چیزهای بزرگتری فکر کنی داداش. درسته که 15 سالته ولی اکثر کامنت هات رو که میخونم میبینم حرفات خیلی خوب و منطقیه . پس انقدر خودتو واسه چندتا دیس کوچک نکن

hitler شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 03:07

""اولیچ رفت و برگشت"" راست میگه germany جان

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 03:39

اولیچ رفت و برگشت و هیتلر باهاتون موافقم ...چشم حتما این کارو میکنم.دوستان...

سجاد شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 03:40

با سلام.تبریک.بازیه فوق العاده زیبایی را از طرف بایرن شاهد بودیم بخصوص در نیمه ی دوم و رفتن الونسو.کوستا فوق العاده نشون داد و به خوبی میتونه با روبری رقابت کنه.دفاع تیمی خوب بود.مولر . لوا عالی بودن.هامبورگ بعد گل اول خیلی ضعیف و از پیش باخته بازی کرد.ویدال فوق العاده جنگنده نشون داد و همکاری خوبی در حملات و دفاع با الابا داشت.گوتزه هم خوب کرد.تعویض های پپ خوب و بجا بود.و سیستم بازیم خوب عوض کرد. امیدوارم در اینده موفق باشیم.با تشکر.

فقط بایرن شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:56

از پپ ممنونیم که بر خرید کاستا اصرار ورزید.
اگه همین کاستا بد می بود همه پپ رو تیکه تیکه می کردن.
ول الان که درخشیده کسی صداش در نمیاد.
بی انصاف ها

بایرن 5 ستاره شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 11:05

سلام دوستان گلم.به همه بایرنیها تبریک میگم.امیدوارم این روند قدرتمندانه و رو به جلو مثل دو فصل پیش فقط تو نیمه اول فصل نباشه و تیم ما تا آخر مسابقات خودش چه تو آلمان چه اروپا همیشه پیشرفت کنه و بهترین باشه

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 11:13

خداییش کاستا خیلی بازیکن خوبیه همچین بازیکن با استعدادی واقعا لازم داشت بیاد تو یه تیم بزرگ بازی کنه و خودشو به چالش بکشونه و با بازیکنای بزرگ رقابت کنه....اینم از ریبری دیگر خوب شد...ولی خداییش واسه حاجی دلم یه ذره شده....اگه بیاد کاستا میتونه کنارش کلی تجربه کسب کنه ولی حیف که هنوز نیومده.....وقتی تو ورزشگاه نشونش داده دلم کباب شده معلوم بود ناراحته...

Issa شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 21:24

الونسو بازیکن خوبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد