وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گفتگوی مدیر فنی بایرن در مورد نقل و انتقالات باشگاه مونیخی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشائیل رشکه مدیر فنی باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با شبکه بایرن تی وی در مورد اخرین اخبار و تحولات باشگاه مونیخی و همچنین موضوع نقل و انتقالات گفتگو نموده که در اینجا توجه شما را به گوشه ای از این مصاحبه و گفتگو جلب می نماییم .  
مولر : موضع ما کاملا مشخص است .همانطور که که کادر ارشد مدیریتی باشگاه بایرن اعلام نمودند این بازیکن فروشی نیست.او جواهر باشگاه می باشد وباید در این باشگاه نیز حفاظت شود.درخواست های بالای تیم های لیگ برتری در این زمینه اصلا برای ما مهم نیستند.

گوتزه : این بازیکن نیز دربایرن خواهد ماند .ما گفتگو خوبی با گوتزه داشتیم و وی به ما اعلام کرد که می خواهد در بایرن بماند.البته ما در گفتگو با وگوتزه به وی اعلام نمودیم باید بیشتر از قبل برای بدست اوردن جایگاهش مبارزه نماید.او هنوز ما با باشگاه بایرن قرارداد دارد و درخواست مالی بالایی نیز برای او نرسیده است در نتیجه فکر می کنم او در باششگاه ماندنی شود.

دی بروین : ما نمیتوانیم وی را بخریم.ولفسبورگ تمایلی به از دست دادنش ندارد واز طرفی دیگر قیمت گذاشته شده روی این بازیکن با سیاست های باشگاه بایرن مناسبتی نخواهد داشت.من فکر می کنم ولفسبورگ میخواهد به هر نحو که شده وی را نگاه دارد.

انتقاد فولر از باشگاه بایرن : او ازاد است که هرچه بخواهد به زبان بیاورد ما نیز نیازی به باسخ گفتن به نظرهای وی را نداریم.

تمدید قرارداد گواردیولا : موضع باشگاه در این مورد شفاف است ما میخواهیم وی در باشگاه بماند ولی این تنها نظر ماست باید دید که گواردیولا هم چه نظری خواهد داشت و عاقبت چه تصمیمی خواهد گرفت.شما اطمینان داشته باشید نتیجه کار هرچه باشد مصالح و منفعت باشگاه به هر صورتی تضمین وتامین شده باقی خواهد ماند.

علاقه بایرن به ممفیس دپای : بله او او زیر نظر ما قرار داشت ولی اکنون او دیگر بازیکن منچستر است و ما نباید راجع به این مساله صحبت نماییم.

خرید کینگزلی کومان از یوونتوس : همانطور که اقای رومنیگه بیان داشتند این بازیکن در لیست اهداف ما قرار ندارد.

خاتمه نقل و انتقالات باشگاه بایرن مونیخ : من نمیتوانم این مورد را تایید کنم . فکر می کنم باشگاه بایرن مونیخ هنوز در مارکت حضور داشته باشد البته ما اهداف اصلی خود را جذب نموده ایم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد