وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: به من چه پدرم چه کرده

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرتورو ویدال، هافبک تازه‌وارد بایرن، بالاخره نسبت به اخباری که در مورد پدرش منتشر می‌شود، واکنش نشان داد.   

 
ویدال که اخیرا به منظور پر کردن جای شواین‌اشتایگر به بایرن پیوسته است، به "بیلد اشپورت" گفت:" پدرم به قدر کافی بالغ هست که بداند چکار دارد می‌کند. من خودم صاحب خانواده هستم، همسر و دو فرزند دارم و مادرم هم با ما زندگی می‌کند. پدرم هر رفتاری که می‌کند به خودش ربط دارد و زندگی من از او جداست."
اخیرا اخباری بر بازداشت اراسمو ویدال برای بار چندم به جرم حمل مواد مخدر و سلاح سرد منتشر شده بود. وی که سال‌هاست با پسرش آرتور و مادر وی ارتباطی ندارد، اخبار مبنی بر جدایی این بازیکن از یوونتوس و امضای قرارداد با بایرن مونیخ را از بازداشتگاهی در سانتیاگو پایتخت شیلی دنبال کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
peyman شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:00

اذیتش نکنید دیگه نامردا
خودشم گفته من با پدرم ارتباطی ندارم
نمیدونم چرا انقدر از این آرتورو خوشم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد