وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هامبورگ: آمارها و حقایق

2.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از ساعت 23 امشب به وقت تهران، 53امین دوره ی بوندس لیگا آغاز خواهد شد.در ادامه می خواهیم نگاهی بیندازیم به آمار و ارقام دیدار بایرن و هامبورگ.

 

ابتدا آمار این بازی از زبان اعداد:


0


از سال 2002 تا کنون که بوندس لیگا با انجام یک دیدار بصورت رسمی آغاز می شده است،تیم مدافع عنوان قهرمانی هیچ گاه بازی را واگذار نکرده است(10 برد 3 تساوی)

2


توماس مولر تا کنون دو گل در دیدار های افتتاحیه زده است(سال 2010 و 2014).هیچ بازیکنی موفق نشده است که سه گل در این دیدار ها به ثمر برساند.


3


پیروزی 3-0 بایرن بر گلادباخ در سال 2005،بهترین برد یک تیم در دیدار افتتاحیه محسوب می شود. تا کنون بیشتر از 4 گل در دیدار های افتتاحیه بوندس لیگا زده نشده است.


5.3


بایرنی ها هر 6 دیدار اخیرشان در مونیخ را برابر هامبورگ پیروز شده اند بطور میانگین 5.3 گل در هر دیدار وارد دروازه ی هامبورگ کرده اند.


8


بایرن در حالی امروز هشتیمن حضورش در دیدار افتتایجه ی بودنس لیگا را تجربه می کند که در هفت مسابقه ی قبلی 6 برد و یک تساوی داشته است.جالبست بدانید تساوی برابر همین هامبورگ با نتیه ی 2-2 و در سال 2005 بدست آمده.


12


هامبورگ تیم مورد علاقه ی روبن برای گلزنیست.سوپراستار هلندی بایرن در هشت دیدارش برابر هامبورگ 12 گل به ثمر رسانده که بیشتر از تعداد گل زده اش برابر تیم های دیگر است.


13


بایرن 13 دیدار اخیرش برابر هامبورگ را نباخته است.آخرین باخت بایرن به این تیم شمالی به 26 سپتامبر سال 2009 باز می گردد که تیم میزبان 1-0 پیروز شد.برونو لابادیا سرمربی فعلی هامبورگ در آن دیدار هم سکان هدایت تیم را برعهده داشت.


50


نخستین دیدار رسمی بایرن در بوندس لیگا به 50 سال قبل باز می گردد.هم تیمی های سپ مایر و بکن بائر در آن دیدار به مصاف دیگر تیم شهر مونیخ یعنی مونیخ 1860 رفتند.آن دیدار که در ورزشگاه گراندوالدر برگزار شد با گل ثانیه ی 56 تیمو کونیتزکا به سود مونیخ 1860 به اتمام رسید.


59


بایرن تا کنون 59 بار هامبورگ را برده است.این تعداد برد بیشترین برد یک تیم در بوندس لیگا برابر تیمی دیگر محسوب می شود.البته اشتوتگارت هم تا کنون 59 بار به بایرن باخته است.


101


دیدار بایرن و هامبورگ که 101امین بار امشب برگزار می شود،بعد از دیدار هامبورگ و برمن که 102 بار در تاریخ بوندس لیگا برگزار شده،در رتبه ی دوم بیشترین مصاف تیم های بوندس لیگایی باهم قرار می گیرد.


224


در دیدار های بین بایرن و هامبورگ 224 گل رده بدل شده است که بیشتر از هر مسابقه ی دیگریست.


250


دیدار امشب 250امین مصاف بایرن در آلیانز آره ناست.از سال 2005 بایرن در این ورزشگاه 188 برد 37 تساوی و 24 شکست را تجربه کرده است،640 گل زده(2.6 در هر بازی) و 185گل خورده(0.7 در هر بازی) هم آمار گل های بایرن در آلیانز است.بهترین برد بایرن در این ورزشگاه هم به فوریه 2015 باز می گرد که همین هامبورگ با نتیجه ی 8-0 قربانی شد.


**سایر آمار ارقام مربوط به بازی**


*این دو تیم تا کنون 100 بار در بوندس لیگا با هم مصاف داده اند که بایرن 59 بار و هامبورگ 19 بار پیروز شده است.بایرنی ها 253 گل وارد دروازه ی حریفشان کرده اند و 110 گل هم دریافت نموده اند.


*در 50 دیداری که بایرن میزبان هامبورگ بوده است،37 برد و 5 شکست برای تیم باواریایی رقم خورده است.ضمن اینکه در مونیخ بایرنی ها 143 گل به حریفشان زده اند و 45 گل هم دریافت کرده اند.


*در سه دیداری که بایرن در هفته ی اول میزبان هامبورگ بوده است،2 تساوی و یک برد برایش رقم خورده.ضمن اینکه 7 گل هم به ثمر رسانده و 6 گل هم دریافت کرده است.


*در 29 باری که باواریایی ها در دور رفت میزبان هامبورگ بوده اند هم 22 برد و تنها یک شکست برایشان رقم خورده است.83 گل هم بایرن زده و 26 گل هم ریافت کرده است.


**آمار و ارقام مربوط به بازیکنان این دیدار**


*بیشترین حضور: کلاس اوگن تالر با  25 حضور  از بایرن و مانفرد کالتز با 34 حضور از تیم هامبورگ در این دیدار رکورد دار هستند.در بین بازیکنان فعلی بایرن هم توماس مولر با 12 حضور رکورد دار است.


*بیشترین گل زده:گرد مولر از بایرن با 27 گل و هورست هروبش از هامبورگ با 7 گل بهترین گلزنان تیم هایشان به حساب می آیند.آرین روبن هم با 8 گل در بین بازیکنان فعلی بایرن صاحب رکورد است.


*بیشترین کارت زرد:پائولو گوئررو که سابقه ی بازی در هر دو تیم را دارد با دریافت 6 کارت زرد رکورد دار است.در بین بازیکنان فعلی فرانک ریبری با 3 کارت زرد بیشترین آمار را دارد.ضمن اینکه هیچ بازیکنی از دو تیم هنوز در این دیدار ها دو کارت زرد در یک مسابقه دریافت نکرده است.


*100 دیدار بایرن و هامبورگ در بوندس لیگا کارت قرمز مستقیم نداشته است.


*دو گله ها:گرد مولر،پیزارو ، البر ،روبن و گوتزه از بایرن،و هروبش از هامبورگ هم موفق شده اند دوبار در مسابقات بین این دو تیم دو گله از زمین خارج شوند.


*بیشترین هت تریک:گرد مولر با 3 هت تریک بیشترین را از این حیث داراست و آرین روبن هم تا کنون یک بار برابر هامبورگ هت تریک کرده است.

*زدن چهار گل در یک بازی:گرد مولر موفق شده در دو دیدار بین این دو تیم 4 گله شود.


*جوانترین و مسن ترین گلزن:گرد مولر،اولی هوینس و پیتر ورنر از بایرن و مانفرد کالتز از هامبورگ با 19 سال سن جوانترین گلزن های این دیدار به حساب می آیند.گوتزه هم با 21 سال سن در بین بازیکنان فعلی رکورد دار است.پیزارو و مهمت شول هم با 35 سال سن مسن ترین گلزنان در این دیدار هستند.


*جوانترین و مسن ترین بازیکنان:جاناتان تاه از هامبورگ با 17 سال سن جوانترن بازیکن این دیدار به حساب می آیدمولر،بوآتنگ،هویبرگ و گائودینو با 18 سال سن در بین بازیکنان فعلی رکورد دار هستند.اولی استین از هامبورگ با 39 سال سن مسن ترین بازیکن این دیدار می باشد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا گرجی شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:52

ای جونم ای جونم به بایرن زنده باد همه و همه ،زنده باد مولر و کاستا و پپ که دست از کله شقی برداشته،برد توپی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد