وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ: جز مسی همه باید به من گوش کنند

pep5.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه ی شروع بوندسلیگا سرمربی بایرن مونیخ قانونی جدید و بسیار عجیب را برای بازیکنانش وضع کرده است.  

فشار ها بر روی پپ گواردیولا این روزها بسیار زیاد است.این مربی که به رفتار ها و واکنش های آرام مشهور بوده در روزهای اخیر بشدت به سوال های خبرنگاران در مورد بعضی از مسائل واکنش نشان می دهد.


اما جدیدترین اتفاق در همین راستا پیش از دیدار آغازین بایرن و هامبورگ اتفاق افتاده است:"این فصل همه ی بازیکنان هر کاری که من می گویم را انجام خواهند داد.من می گویم که کارها چگونه باید انجام شود و شما گوش می کنید.تنها یک بازیکن در دنیا می تواند این کار را نکند و ان هم مسی است."


باید دید این سخنان در صورت تایید چه بازتابی توسط رسانه ها و پیشکسوتان فوتبال آلمان خواهد داشت.پیش از دیدار با بارسلونا در فصل گذشته هم صحبت های گواردیولا در تعریف از مسی خشم برخی هواداران بایرن را برافروخته بود.

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
افن برگ جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:22

بابا کشتی خودتو با اون مسی...اگه مسی نبود تو و انریکه رو هفته پنجم از تیمتون مینداختن بیرون

Issa جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:33

مسخره است همش در مورد بارسلون و بازیکناش نظر میده!اقای پپ مسی به راحتی قابل کنترله چیزی که مورینیو در اینتر و ریال نشون داد،چلسی در لیگ قهرمانان،یوپ هاینکس در بایرن،لو در تیم ملی المان،و شیلی در جام ملتهای امریکای جنوبی!لطفا تا زمانی که تو بایرن هستی در مورد بازیکنای بایرن وتیم بایرن نظر بده من که دیگه خسته شدم

Führer جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:47

این عقب مونده اسگل مسیه! چرا همش دم از این بازیکن و بارسا میزنه! م ر د ک بدردنخور کی شرش رو کم میکنه که دوباره بتونیم چشمه هایی از اصول بازی همیشگی بایرن رو ببینیم..

رضا المانی جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:58

یه روز این کچل تخمی بی همه چیز رو بدن به من تا بهش بفهمونم بالاتر از بایرن و المان تیمی نیس همونطور که بالاتر از سیاهی رنگی نیس این حرومزاده باید بره بارسا واسه مسی س ا ک بزنه صد بار گفتم بازم میگم بایرن یه مربی المانی میخواد فقط همین

Issa شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:04

لطفا توهین نکنید،الفاظ زشت به کار نبرید انتقاد با توهین فرق داره

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:26

من این خبرو تو طرفداری خوندم......زرررررررشک من فکر کنم پپ هنوز تو بارسلوناست.......اقای چغندر مسی رو بیشتر دوس داره تا بایرن....پس فکر میکنید بگو و بخند کردن بین دو نیمه بازی بارسا و بایرن با مسی و تو بازی بارسا و العرب السیتی برای بالا و پایین پریدن حرکات مسی واسه چیه.؟؟؟؟؟؟؟

pepexit شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:32

آلمانیها گاو نیستن که زیر سلطه یه گاوباز قرار بگیرن

واسه همین امسالم به جایی نمیرسی اقای گواردیولا

فکر کرده میتونه با غول چماق بازی بزور تیمو کنترل کنه

germany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:50

نه اینکه تا حالا هیچکس به حرفش گوش نداده

amirgermany شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:15

برگردپیش همون سرخ پوست کوتوله تولیاقت ژرمنهارونداری

محمدرضا از 96 عاشق آلمان یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 15:42

برید ورزش 3ببینید در مورد مولر چی نوشتن حیف نمیتونستم پست بذارم که بنویسم گووووه نخور ورزش 3...
نوشته مولر گفته میخوام برم عنچستر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد