وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

علاقه یک تیم دسته دومی به جذب گوتزه و کلوپ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی باشگاه دسته دومی لایپزیک ادعا کرد که این باشگاه، فصل بعد در صورت صعود به بوندسلیگا، برای جذب گوتزه و یورگن کلوپ اقدام خواهد کرد.    
گوتزه این روزها در بایرن روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و یورگن کلوپ هم پس از استعفا از مربیگری دورتموند، بدون تیم است و قصد دارد یک سال استراحت کند. زمزمه هایی در مورد اینکه او فصل بعد جانشین گواردیولا در بایرن شود نیز شنیده می شود؛ با این حال "رالف رانگنیک" مدیر ورزشی لایپزیک که در بوندسلیگای 2 حضور دارد، امروز ادعای جالبی را مطرح کرد.

او به بیلد گفت:" گوتزه؟ اگر سال بعد به بوندسلیگا صعود کنیم، دوست داریم در صورت امکان، او را جذب کنیم. من همواره از تحسین کنندگان گوتزه بوده ام البته حقوق او یک معضل خواهد بود و ما نمی توانیم به سادگی، ساختار پرداخت حقوق در باشگاهمان را بشکنیم."

رانگنیک در مورد علاقه به یورگن کلوپ نیز صحبت کرد و گفت:" چرا کلوپ جزو گزینه های موردعلاقه ما نباشد؟ ما قبلا باهم تماس هایی داشته ایم البته او چندان به این امر رضایت ندارد ولی اگر به بوندسلیگا صعود کنیم و او هم در دسترس باشد، یکی از مربیان موردعلاقه ما خواهد بود."
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 19:17

زر میزنه غلط کرده گوتزه هیچ جا نمیره

reza پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 19:29

اونی که به ما نریده بود کلاغ کون دریده بود

فرهاد پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 19:33

چهار روز دیگه از تیم محلات هم پیشنهاد برای جذب بازیکنامون میاد ، خدایا ببین به چه روزگاری پیسی رسیدیم که خوار ترین تیمای دنیا هم به خودشون جرات میدن که بازیکنامونو جذب کنن .ای وای خدای من ،الان سرمو به کجا بکوبم

germany پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 20:23

چند روز دیگه از نساجی مازندرانم واسمون پیشنهاد میاد......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد