وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: بایرن از گواردیولا انتظار فتح لیگ قهرمانان دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سابق بایرن مونیخ درباره شرایط گوتسه، ویدال و شواین اشتایگر صحبت می کند و می گوید آینده سرمربی بایرن، همچنان نامشخص است. 

 

اشتفان افنبرگ معتقد است فتح لیگ قهرمانان تنها انتظار مسئولان بایرن از گواردیولا است. افنبرگ که سابقه فتح لیگ قهرمانان در سال 2001 را با بایرن دارد، می گوید موفقیت در رقابت اروپایی، تنها فشاری است که روی دوش گواردیولا سنگینی می کند.

به نقل از وبسایت Goal، افنبرگ در مصاحبه ای به اسکای گفت:

“گواردیولا یک مربی در سطح جهانی است اما او باید اکنون با فتح لیگ قهرمانان خود را اثبات کند. زیرا که این چیزی است که بایرن از او انتظار دارد. به علاوه، فتح چهارمین بوندسلیگای متوالی توسط او، می تواند انگیزه زیادی برای او و بازیکنان باشد.
 

افنبرگ درباره نگرانی بایرن اضافه کرد:

“چیزی وجود دارد که برای بایرن، نگران کننده است. گواردیولا قطعا نمی داند که آیا سرمربی مناسبی برای بایرن هست یا نه. این برای من کمی عجیب است.
 

هافبک سابق تیم ملی آلمان درباره خروج شواین اشتایگر و جذب ویدال گفت:

“از نظر ورزشی، این یک تصمیم درست بود. باستین از باشگاهی در سطح جهانی به باشگاه دیگری در سطح جهانی پیوست. منچستر یونایتد هم می تواند لیگ قهرمانان را ببرد. همچنین برای باستین، تجربه ای جدید به حساب می آید. من می توانم او را بفهمم. هر کسی در بایرن، قابل تعویض است. احتمال خرید بازیکنانی با ارزش 30 یا 40 میلیون یورو همیشه وجود دارد.
 

افنبرگ درباره ویدال هم گفت:

“من این مدل شخصیت ها را دوست دارم. شاید او کسی است که بایرن کم داشت. او بازیکنی است که می تواند به عنوان یک مثال باشد. با رفتار، جنگندگی و پتانسیلش می تواند چیزی باشد که بایرن قبلا کم داشته است."
 

افنبرگ همچنین از ماریو گوتسه خواست تا برای جایگاهش در تیم گواردیولا، تلاش کند:

“او بازیکنی استثنایی است که نیاز به حمایت سرمربی دارد. این دلیل این است که نمایش های بی نظیر از او تحت نظارت یورگن کلوپ می دیدیم. شرایط در مونیح فرق می کند. جایی که شما 20 بازیکن سطح جهانی دارید. شاید دلیلی منطقی برای ناآرامی او وجود داشته باشد. او باید حداکثر توان خود را بگذارد، در غیر این صورت، به اشتباه در اینجا حضور دارد. او باید به نمایش خود در دورتموند برسد، سپس بازیکنی در سطح جهانی خواهد بود."
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
Issa چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 09:29

درود بر افنبرگ!
فقط قهرمانی در چمپیونزلیگ اهمیت داره!پپ در صورتی که قهرمان چمپیونزلیگ بشه میتونه نشون بده مربی خوبیه! من معتقدم پپ مربی ستاره هاست و با ستاره ها نتیجه میگیره،،،،،امیدوارم بایرن چمپیونزلیگ رو ببره

germany چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 11:46

دوستان این امید رضا طرفدار عنچستر سیتیه نمیدونم هدفش چیه که یکسره داره اخبار درمورد المانیا میزاره که ما نسبت بهشون بدبین باشیم....توکه طرفدار عنچستر سیتی هستی تو وبلاگ ما چیکار میکنی.....در اخر حق با افنبرگه عزیزم همه یى حرفاش رو قبول دارم...حد مربی مثل پپ با گرفتن لیگ قهرمانان مشخص میشه تا دهن منتقدایی مثل خودم و بعصی های دیگه که دل خوشی از پپ نداریم بسته بشه با سپاس از دوستان....

نازی سنتر چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 13:36

افنبرگ هزارتا لایک برای نظرهای کاملا منطقی و درستت

پ ر س پ و ل ی س دست ه 5 چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 13:39

باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشیم تا جگر طرفداران رئال9تایی و گلیزریونایتد بسسسوزه

افن برگ چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 14:02

سلام بر اشتفان افنبرگ قاتل رئال و بهترین هافبک تاریخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد