وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیچ: رفتن شواین اشتایگر ناراحتم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره جوان بایرن رفتن شواین‌اشتایگر را یک ضربه به خود می‌داند چرا که او خواهان آموختن از هافبک باتجربه آلمان‌ها بود.  

به نقل از گل، کیمیچ 20 ساله به طور قرضی در تیم رازن بالشپورت لایپزیگ بازی می‌کرد. باشگاه بایرن پیشتر با قراردادی 5 ساله به ارزش هفت میلیون یورو بر سر انتقال او با اشتوتگارت به توافق رسیده بود.

تصمیم شواینی برای ترک بایرن ستاره زیر 21 ساله‌های آلمان را ناامید کرده است. او در‌این‌باره به AZ گفت:

“برای من کمی غم‌انگیز است که شواین‌اشتایگر این‌جا را ترک کرده، من می‌توانستم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. او چمپیونز لیگ و جام جهانی را برده است، باستی همیشه یک الگو برای من بوده، من دوست داشتم که کنار او بازی کنم. فوق‌العاده خواهد بود که من بتوانم با او در تیم ملی بازی کنم، بازی برای آلمان رویای هر کسی است.
 

کیمیچ همچنین نظر خود را در رابطه با پیوستن ویدال به بایرن ابراز داشت:

“آرتورو کاملا برای بایرن مناسب است، او از آن‌دست بازیکنانیست که ما مشابه‌اش را نداشتیم. اما آمدن او به بایرن چیزی را برای من تغییر نخواهد داد. من می‌خواهم تا آن‌جا که ممکن است بیشتر یاد بگیرم و تلاش کنم برای رسیدن به سطح بالاتر، سطحی که بازیکنانی چون او دارند.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
germany سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 23:32

بیچاره حق داره.....

@n |§ چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 00:18

ویدال که هست از اون یاد بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد