وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ناراحتی هوفنر از صحبت های مدیر برنامه های گوتزه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، صحبت های مدیر برنامه های گوتزه درباره اینده این بازیکن باعث ناراحتی رییس باشگاه مونیخی شده است واگرچه مدیر ورزشی باشگاه مونیخی تصمیم دارد گوتزه را در مونیخ نگاه دارد اما شاید این کار با مخالفت کارل هوفنر در اینده روبه رو شود.  

 

اگر نام مینو ریولا برای مالک باشگاه رئال مادرید یک نام ناخوشایند به شمار می رود بدون شک ولکر اشتورت هم برای همتای مونیخی وی مصداق همین وضعیت را دارد.ولکر اشتورت قبلا به خاطر تونی کروس یکبار با هوفنر دچار مشکل شده است و رییس باشگاه مونیخی بعدها اعلام نمود ما میتوانستیم از نظر مالی با کروس به توافق برسیم اما متاسفانه مدیر برنامه هایش کار را خراب نمود و حالا به نظر می رسد این سناریو درباره گوتزه به نحوی دیگر در حال تکرار شدن باشد.

گرچه گوتزه اعلام کرده در مونیخ خوشحال است اما مدیر برنامه هایش یعنی ولکر اشتورت نظر مخالف با وی دارد .اشتورت در اخرین سخنان خود درباره اینده گوتزه گفته است : "اگر بایرن هنوز نتوانسته است درباره فروش و عدم فروش گوتزه تصمیم بگیرد ما هم نمی توانیم ضمانت کنیم این بازیکن در بایرن می ماند یا باشگاه را ترک می نماید. هنوز فصل نقل و انتقالات به بایان نرسیده است و امکان هر اتفاقی ممکن است"
 

حالا این سخنان باعث خشم و ناراحتی کارل هوفنر شده است و به گفته تی زد وی به رومنیگه اطلاع داده است در صورت یک پیشنهاد مالی بالا برای این بازیکن وی مخالفتی با فروش وی نخواهد داشت.


خرید کاستا برزیلی و حضور موفق وی در بازیهای اخیر بایرن و همچنین رسیدن و امادگی بازیکنانی مانند روبن و ریبری و خرید احتمالی کومان وینگر فرانسوی یوونتوس باعث خواهد شد جایگاه گوتزه در ترکیب تیم بیش از قبل متزلزل شود.باید منتظر شد ودید در خاتمه فصل نقل و انتقالات تابستانی آیا این جوان المانی در بایرن خواهد ماند یا به یک باشگاه بزرگ در قاره سبز نقل مکان خواهد نمود!

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
Ariya1900 شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:53

لطفا دست از سر گوتزه بردارید.. حق داره دیگه..

Allians شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 21:14

اخه این دلقک کجا اولی هوینس کبیر کجا.کروس،مانژو،شواینی،حالا هم گوتزه.افسوس و فقط افسوس.

germany شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 21:30

ای خدا.....لعنت به رومینگیه با این مدیریت ضعیفش....هوینس بد موقعی ول کرد رفت...تورو خدا نگاه کن چقد نسبت به بازیکنشون بی اهمیتن و راحت میگن اگه پیشنهاد بالایی واسش دادن ما مشکلی نداریم....

مسعود از شیراز شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:38 http://bayern.blogsky.com

ای مردک لیاقت ریاست بایرن را نداره

پرسپولیس از دسته5 شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:50

برای ما مهم تیم ملی آلمان کبیر هست
پس گوتزه باید فیکس و ویدال ذخیرش باشه

German یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 01:03

پس همه چی زیر سر هوفنر بوده
خاک برسرت کنن که به خاطر لجبازی داری بایرن و بدبخت میکنی
این کجا هوینس کجا
برو گمشو هوینس بیاد سر جاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد