وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدیر گلادباخ: مربی مامیتواند جای گواردیولا بنشیند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از مطرح شدن نام یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بعدی بایرن مونیخ، مدیر باشگاه گلادباخ هم کاندیدای مد نظر خود را در مورد این موضوع معرفی کرد.   

 
در پی انتشار اخباری مبنی بر طفره رفتن پپ گواردیولا از تمدید قرارداد با بایرن مونیخ، شایعات بسیاری در مورد جانشین احتمالی وی به جریان افتاده است.
پس از آنکه نخست حرف از یورگن کلوپ ،سرمربی سابق دورتموند، به میان آمد، امروز مکس ابرل ،مدیر باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ هم از گزینه مدنظرش رونمایی کرد. وی به "راینیشه پست" گفت:" مسلما لوسین فاور می‌تواند جانشین گواردیولا شود و بایرن را رهبری کند. او قادر است مربیگری هر تیم درجه یکی را بر عهده بگیرد البته اگر ما بگذاریم. چرا که گلادباخ و فاور خیلی به هم می‌آیند."
ابرل در ادامه از تلاش برای متقاعد کردن این مربی سوئیسی به ادامه همکاری با مونشن‌گلادباخ تا سال 2017 خبر داد.

منبع

نظرات 28 + ارسال نظر
hamid شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 06:52

ببین اوضاع بای ن به کجا رسیده که هر کسی به خودش اجازه میده راجب آینده بایرن اظهار نظر کنه آخه یکی نیست از این آقا بپرسه که کسی از شما نظر خواست که دا ی مربیتو به بایرن قالب میکنی اینا همه میخوان در استانه شروع بصل جدید با این حرفاشون فقط برای بایرن حاشیه درست کنن . خوبه همه دیدن که منچسترسیتی هم با مربیش دو ساله تمدید کرد پس هنوز معلوم نیست که پپ از تیم بره

احمد شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 09:22

همون که گفته گلادباخ و فاور بهم می یان بچه پررو هر کی به هرکی که نیست

germany شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 09:27

اقای حمید مسلما شما خیلی دوس دارین پپ بمونه...فاوره هم مربی خوبیه.... مگه گلادباخ چقد تیم قوی بود که تونست به رده سوم جدول برسونش...اخه چه ربطی به حاشیه..داره....الان نگاه کن مربی که واسه رئال اومده خیلی مشهور بوده....فاوره مربی خوبیه...نمیگم پپ بده ولی سبکش به درد بایرن نمیخوره....

Issa شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 09:37

هدف تو المان یکیه!بایرن شالوده اصلی تیم ملی المان هستش واسه همین هرکس به خودش اجازه میده در مورد سرمربی و بازیکنانش اظهانظرکنه!به قول اتمارهیتسفلد :تمام تلاش باشگاه های المانی تقویت تیم ملی المان از طریق تیم بایرن هستش!اینجا المان است و هدف یکیست،ارتقای فوتبال المان از طریق تقویت تیمهای باشگاهی مخصوصا تقویت بایرن!واسه همین همه دارن به سران مونیخی در مورد دور شدن از سبک و سیاق فوتبال المان هشدار میدن

سجاد شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 10:36

به گروه باواریایی ها در تلگرام بپیوندید ۰۹۳۷۹۴۷۴۴۱۵

علی بایرن شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 12:49 http://Gravatar.com

به گروه بایرن مونیخ درواتساپ بپیوندید09176507059

جواد شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 12:51

تو که نمیزاری بیاد پس چرا حرف میزنی

علیرضا فلاحی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 15:33

واتس اپ بخوره تو سرت کپقلی

اولیچ رفت و برگشت شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 15:48

آقا داریوش آقا محمدرضا من با شما کاملا موافقم نمیدونم چرا فقط بعضی از دوستان همش از فرهنگ ، علم، تکنولوزی و.... آلمان دم میزنند و از 10 تا کلمه ای که از دهنشون در میاد 11 تاش مانشافت هست ولی بویی از فرهنگ نبردن و دائم به این و اون فحش و فحش کاری میکنند. آقایون فحش دادن و بد و بیراه گفتن اونم تو فضای مجازی خیلی آسونه ولی زبان انسان ویترین شعور و شخصیتشه. آخه شما چه شناختی از سامر، فولر و .... که تاریخ آلمان به حساب میان و فوتبال آلمان رو به اسم آنها میشناسن دارین؟ تازه پیشرفت هر کشور، جامعه ، باشگاه و.... در گرو تفاوت ها و اختلاف صلیقه ها به دست میاد اگه قرار باشه که همه جا گل و بلبل باشه و کسی از کسی انتقاد یا مخالفت نکنه که انسان و باشگاه و جامعه از نقاط ضعف خودش باخبر نمیشه. من 35 سالمه و 25 سال هست که طرفدار آلمان و بایرنم یعنی از زمانی که تلویزیون ها سیاه و سفید بودن و شبکه سه درکار نبود. به خدا موندم که چرا در این سایت نظرها قبل از ثبت شدن توسط مدیراش خونده نمیشن تا هر کس هر چی از دهنش درمیاد ننویسه. من تقریبا یک سالی هست که به این سایت سر میزنم ولی نظر خیلی کم مینویسم چون متاسفانه دور از جون بعضی از دوستان سایت شده بچه بازی چون بعضی ها که همش به در و دیوار فحش میدن بعضی ها که کمبود محبت دارن و از دیس خوردن ناراحت میشن بعضی ها که به اسطوره ها فحاشی میکنن و....

issa شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 15:53

نباید هوادارا توهین بکنن!دقت کنید انتقاد با توهین فرق داره،دلیل بیارید وانتقاد کنید یعنی انتقاد با دلیل و مدرک نه توهین!من شونزده ساله بایرنی ام و بیست و دوساله المانی........29 ساله هستم

علی بایرن شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 16:06 http://Gravatar.com

وقتی نتیجه نمیگره تیم به مربی بازیکنا توهین می کنید چرا

محمود صائبی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 16:44

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما حضار محترم سایت ،عیسی جان عزیزم یعنی تو از 7سالگی طرفدار بایرنی؟والا ما تو 7سالگی فقط درس و مشق مینوشتیم اصلا نمیدونستیم فوتبال چیه چه برسه به این که تیم مورد علاقه ای داشته باشیم تو چطور از 7سالگی عاشق المان بودی اعجاب برانگیزه بنده خودم با اینکه 34سالمه ولی الکی قپی نمیام و نمیگم یه عمر طرفدار آلمان و بایرن بودم راستشو بخواید من خودم تازه 6ساله طرفدار المانم و حدودا 3سال و خورده ای طرفدار بایرنم ولی بعضی ها مثل اینکه خیلی حسرت دارن و اگه ولشون کنی میگن ما از دوران جنینی طرفدار بایرنیم ، بنده قصد اساعه ادب نداشتم اما فی البداهه هیچ فرقی نمیکنه چند سال طرفدار یک تیم باشی، لب مطلب در اینه که شما چقدر دلتون با تیم باشه نه چند سال طرفدارش باشی.باتشکر

محمودصائبی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 17:08

متاسفانه این سایت یا بهتره بگیم این وبلاگ شده محل استقرار یه مشت بچه مدرسه ای دیگه جایی برای من 34ساله که بلاخره از خیلی فوتبال دوستان سایت مجرب تر و پخته ترم، وجود نداره هر چی باشی ما چهار پیرهن از شما بچه مچه ها بیشتر پاره کردیم سختی روزگار چشیدیم ،قدرت ادراکمون از شماها بچه هایی که میاید تو فضاهای مجازی و همینطور انواع و اقسام فحشهای ریز و درشت میشمرید و نثار تیم و بازیکن و سرمربی میفرمائید ،بیشتر هست، پس خواهشا با این الطافتون ارز و آبروی خودتونو هرچی ایرانیه نبرید نه تنها تو این وبلاگ بلکه بارها و بارها تو سایتها و وبلاگهای مختلف بنده شاهد فحاشی کاربران کم سن و سال بوده ام.*بیاید اخلاقی شویم* سپاس

فرهاد شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 17:11

این مطلب رو مینویسم خواهشن بذتون نیاد و ناراحت نشید . حاظرم رو این حفم قسم بخورم . مخالفان پپ 4دسته هستن که به پپ توهین میکنند . 1- طرفداران رئال . چون رئال جلو پپ بیشترین باختها رو داشته. 2- نژاد پرستها . این افراد فقط نژاد آلمانی و سفید پوست رو قبول دارن . 3- طرفداران موریانه . چون این فرد بیشترین باختهاش از پپ بوده 4.افراد بیکار و الاف

فرهاد شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 17:13

بله فرمایشات آقای صائبی کاملا صحیحه منم با ایشون کاملا موافقم بیاید خودتونو درست کنید لطفا کاربران عزیز

Issa شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 17:30

بله هشت ساله بودم وفیناله ۱۹۹۴ یادمه اون موقع طرفدار المان شدم،داداش بزرگم طرفدار المان بود،یکیشون طرفدار برزیل ،یکی طرفدار ایتالیا و یکی طرفدارفرانسه!از ۱۹۹۹طرفدار بایرن شدم و اون فینال مسخره با منچستر!تو نیمه نهایی تو دو تابازی دیناموکیف رو حذف کردیم منچستر هم یووه رو!من تمامی فینال ها ی باشگاه های اروپا رو از ۹۹ دیدم و لاف هم نمیام،من از ۱۹۹۴طرفدار المان و ۱۹۹۹طرفدار بایرنم و قصد لاف زدن هم ندارم

پرسپولیس از دسته5 شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 17:34

زنده باد آلمان کبیر

Issa شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 18:05

در ضمن اقای صایبی محترم مشکل از شماست که با سی و پنج سال سن تازه الان طرفدار بایرن و المان شدی،،،،،و خیلی تعجب کردی که من یک چهارم ۹۴ رو توسن ۸سالگی دیدم و داری فلسفه میبافی اگه واقعا فک میکنی دارم دروغ میگم میتونم شماره تماسم رو واست بذارم تا اطلاعات فوتبالیمون در مورد بایرن و المان رو از سال ۹۹و۹۴ بسنجیم ،ببینیم کی راست میگه

محمودصائبی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 18:22

بله آقا عیسی جان مفهوم شد ،ببخشید اگه از حرفهای بنده دلخور شدید من خدا سر شاهده دلم نمیخواد ازم گزندی به کسی برسه و اصلا اهل ضد حال زدن و اهل بی احترامی به کسی نیستم وامیدوارم که شما برادر عزیز هم از من خرده نگرفته باشی چون من از صحبتهای بالا قصد بدی نداشتم فقط خواستم بگم که تعداد سالهایی که طرفدار تیمی هستیم رو به رخ دیگران نکشیم همین به خدا منظوری نداشتم برادر خوبمتوروخدا اگه ناراحتت کردم ببخشید من منظورم کلی بود و شما هم که کاملا مشخص بود که دارید راست میگید و بلف نبود صبحتاتون.باعرض معذرت از شما دوست گرامی

محمودصائبی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 18:23

جسارت بنده را ببخشید

germany شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 18:44

اقای فرهاد که واسه ما دلیل میاری که عده ای که به پپ فحش میدن اینا هستن...رئالی و بارسایی رو کاری ندارم...ولی اخه به نژاد سفید پوست و نژاد پرستی چه ربطی داره...خود شما تو یکى از پستهای بایرن نوشته بودین خاک تو سر کسی که المان و المانی رو دوس داره....چرا مگه المانیا چه مشکلی دارن...اینکه هیتلر دنیا رو نزدیک بود واقعا فتح کنه ولی در اخر شکست خورد...این خودش یه جور نژاد پرستیه که به خاطر یه مفر اونم جناب پپ بگی خاک بر سر کسی که المانیارو دوس داره..خب بایرنم خودش مال المانه دیگه...بله منم قبول دارم توهین کردن بده...با تشکر..

شهروز شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:26

آقا فرهاد خوشم اومد...
شما احتمالا پست دکتری جامعه شناسی داری که اینقد خوب آدمها رو دسته بندی میکنی !!
من اصلا نژادپرست نیستم.. از بچگی از دو تیم رئال و منچستر متنفر بودم و همچنین حس چندش نسبت به مورینیو دارم ..
در ضمن از گواردیولا قبل اینکه بیاد بایرن بدم نمیومد چون حال این مورینیو رو خیلی می گرفت..
در حال حاضر این آقا شاکله اصلی تیم رو عوض کرده .. کلی بازیکن ارزشمند رو از دست داده و پای کلی بازیکن بنجل رو به بایرن وا کرده....
تیم رو دوبار جلوی بارسا و رئال تحقیر کرده ..
بوندسلیگا رو هم به لطف ضعف دورتموند گرفت
جالبه همین جام حذفیم نتونست بگیره
امسالم مطمئنا ول معطلیم ...
شمام خواهشا ملت رو دسته بندی نکن

حسن علیمحمدی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:33

همتون گوزیت پی پی بخورید فس فسوها تروها چوسسسس کووووس سسسسس ترررررر کککککککون انننننن

تایلقیاسلصلفیلییلیبسایبیاب شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:36

سلام بق بقو بق بق بق بقو بق بق بقو بق بق بقو بقو بقو

توالت فرنگی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:38

لواندوفسکی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 20:51

من یه بار یه شیرینی فروشی رفتم تو آلمان شهر برلین رفتم بچه ها جاتون خالی یه کیک آورد که روش آرم بایرن مونیخ حک شده بود برام خیلی جالب بود اینم یه خاطره از مسافرت خارجم.

germany شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 21:19

خوش به حالت ارزومه برم المان مخصوصا واسه دیدن بازیهای بایرن و دیدن از شهر دوسداشتنی هامبورگ......میگم بعضی ها خیلی روانی هستن..حسن علیمحمدی و توالت فرنگی و اون یارو که یه اسم طولانی و عجیب غریب دا,ه...فکر کنم از تیمارستان در رفتن.خدا شفاتون بده واستون دعا میکنم...

Issa شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 22:33

خواهشم میکنم اقای صایبی!شما لطف دارید بنده هم نخاستم طرفدار بودن چندین سالم رو به رخ بکشم فقط خاستم بگم من به خاطر یک مربی خاص یا یک بازیکن خاص بایرنی و المانی نشدم،،،،من بایرن ضعیف دوران کلینزمن و بایرن قویه دوران هیتسفیلد رو به یک اندازه دوست دارم و داشتم.......فقط خاستم بگم من طرفدار بایرن و المان و باشگاه های المانم،،،،،،و فقط منتقد مربی کنونی هستم والبته انتقاد مشکلی نداره ولی به هیچ کس توهین نمی کنم و از توهین خوشم نمیاد!ممنون از شما دوست گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد