وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمله لفظی رودی فولر به ماتیاس سامر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در جلسه دیروز سازمان لیگ آلمان بحث بین ماتیاس سامر و رودی فولر بالا گرفت.    

 

رودی فولر که می‌داند بایرنی‌ها با او میانه خوبی ندارند، از هر فرصتی برای انتقاد از این باشگاه ثروتمند و صاحب نفوذ استفاده می‌کند.
حال شنیده شده وی در جلسه‌ای که بین مسئولان باشگاه‌های بوندسلیگایی در محل سازمان لیگ آلمان برگزار شد، با ماتیاس سامر به درگیری لفظی پرداخته است.
 "بیلد" نوشت در این جلسه سامر پیشنهاد می‌کند شروع فصل 17-2016 را از تاریخ تعیین شده یعنی 19 آگوست به تعویق بیندازند، چرا که از سوم تا بیستم آن ماه در ریو دو ژانیرو رقابت‌های فوتبال المپیک در جریان خواهد بود و این مسئله می‌تواند باشگاه‌های آلمانی را دچار دردسر کند؛ از سویی دیگر شروع دیرتر لیگ می‌تواند برای استراحت بهتر بازیکنان تیم ملی بزرگسالان که در جام ملت‌های اروپا 2016 بازی کرده‌اند هم خوشایندتر باشد.
سپس رودی فولر در واکنش به این اظهارات می‌گوید:" بایرن سعی می‌کند منفعت خودش را در نظر بگیرد چرا که احتمالا سال آینده یک سفر دیگر به چین را سازماندهی کرده یا یک تورنمنت آئودی دیگر یا هر برنامه‌ای که از آن طریق سودی به جیب بزند."

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
M.S.G شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 00:13

حسود خب شما هم ترتیب بدین معلومه از سفر چین امسال حسابی سوخته

germany شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 00:19

به فولر چه ربطی داره بایرن به چه. کشورهایی بره......

علی بایرن شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 00:23 http://Gravatar.com

اصلا برای من مهم نیست فولر چی میگه چون اصلا ادم حصابش نمی کنم

Führer شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 00:59

این طرفدارهای کشکی تیم ملی آلمان چرا به مهاجم اصیل و بزرگ تیم ملی آلمان اهانت میکنن؟ چه طرفداری هستید شما؟!

germany شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 02:31

من که خودمو یه مانشافتی اصیل میدونم و همه جوره از المانیا دفاع میکنم...ولی اقای فولر دیگه خیلی دخالت کرده تو کار بایرن.

داریوش شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 10:15

انگار بعضیها نمیدونن فولر کیه و چه نقشی در تاریخ و خاطرات سالهای دور المانها داره!!!این فقط از یک طرفدار جوان بر میاد.قدیمی ترها هرگز چنین چیزی نمیگویند و نمینویسند.

German Boy شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 10:19

طرفداری کردن ما از فوتبال آلمان به این معنی نیست که رودی فولر عن بازی در نمیاره و آدم خوبی هست!بلکه یه لجباز به تمام معنا با بایرنه که بارها چوب لحبازیشو خورده وبازم دست ورونمیداره!حاضرم قسم بخورم بازیکنشو با قیمت کمتر به باشگاهای عنگلیسی میده ولی به بایرن نمیده!نمیدونم کی میخواد بفهمه که پیشرفت بایرن به طور مستقیم رو مانشافت تاثیر داره!

سجاد شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 13:36

به گروه باواریایی ها در تلگرام بپیوندید۰۹۳۷۹۴۷۴۴۱۵

محمدرضا از 96 عاشق آلمان شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 14:34

این چیزا طبیعیه ...درسته ی کوچولو دخالت کرده ولی فولر یکی از اسطوره های آلمان و جهان بود و هست.

اولیچ رفت و برگشت شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 15:42

آقا داریوش آقا محمدرضا من با شما کاملا موافقم نمیدونم چرا فقط بعضی از دوستان همش از فرهنگ ، علم، تکنولوزی و.... آلمان دم میزنند و از 10 تا کلمه ای که از دهنشون در میاد 11 تاش مانشافت هست ولی بویی از فرهنگ نبردن و دائم به این و اون فحش و فحش کاری میکنند. آقایون فحش دادن و بد و بیراه گفتن اونم تو فضای مجازی خیلی آسونه ولی زبان انسان ویترین شعور و شخصیتشه. آخه شما چه شناختی از سامر، فولر و .... که تاریخ آلمان به حساب میان و فوتبال آلمان رو به اسم آنها میشناسن دارین؟ تازه پیشرفت هر کشور، جامعه ، باشگاه و.... در گرو تفاوت ها و اختلاف صلیقه ها به دست میاد اگه قرار باشه که همه جا گل و بلبل باشه و کسی از کسی انتقاد یا مخالفت نکنه که انسان و باشگاه و جامعه از نقاط ضعف خودش باخبر نمیشه. من 35 سالمه و 25 سال هست که طرفدار آلمان و بایرنم یعنی از زمانی که تلویزیون ها سیاه و سفید بودن و شبکه سه درکار نبود. به خدا موندم که چرا در این سایت نظرها قبل از ثبت شدن توسط مدیراش خونده نمیشن تا هر کس هر چی از دهنش درنیاد ننویسه. من تقریبا یک سالی هست که به این سایت سر میزنم ولی نظر خیلی کم مینویسم چون متاسفانه دور از جون بعضی از دوستان سایت شده بچه بازی چون بعضی ها که همش به در و دیوار فحش میدن بعضی ها که کمبود محبت دارن و از دیس خوردن ناراحت میشن بعضی ها که به اسطوره ها فحاشی میکنن و....

اکبرماتئوس یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 22:57 http://ABUALISINA

درسته که فولر اظهار نظر بی جایی کرده، ولی هرچه که باشه، یکی از بهترین مهاجمان تاریخ آلمانه .با اینکه در زمان بازیگریش در وردربرمن که رقیب اصلی بایرن در دهه 80 بود توپ می زد، ولی من دوسش داشتم. چون همزمان در تیم ملی آلمان هم خوب گل می زد.
به عنوان مثال 8 گل در 3 جام جهانی با وجود مصدومیت و محرومیت های متعدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد