وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ستایش گواردیولا از برزیلی تازه‌وارد بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن به ستایش از خرید جدید برزیلی تیمش پرداخت و او را بهترین بازیکن دیدار برابر رئال مادرید دانست. او می‌گوید بایرن آماده شروع فصل جدید است.  

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE اسپانیا، بایرن مونیخ در دیدار فینال جام چهار جانبه آئودی موفق شد با تک گلی که روبرت لواندوفسکی در دقایق پایانی به ثمر رساند، برابر رئال مادرید به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

یکی از ستاره‌های بایرن در دیدار برابر رئال مادرید داگلاس کاستا، خرید جدید این تیم بود که همچون دیدار برابر میلان و ولفسبورگ بازی درخشانی را به نمایش گذاشت و هواداران بایرن را امیدوار کرد.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن در نشست خبری پایان بازی به ستایش از این ستاره برزیلی پرداخت و گفت: کاستا نشان داد که چه بازیکن بزرگی است. او هم در نبردهای تک به تک و هم در رویارویی با دو، سه بازیکن بسیار موفق است و نشان از بازیکن بزرگی می‌دهد. بسیار خوشحالم که توانستیم چنین بازیکن خوبی را جذب کنیم. او بهترین بازیکن دیدار بایرن برابر رئال مادرید بود.

گواردیولا از پیروزی برابر رئال مادرید خوشحال است. او گفت: طبیعی است که از این پیروزی خوشحال باشم. پیروزی برابر رئال مادرید آسان نیست اما توانستیم این تیم را با شایستگی شکست دهیم. بایرن به شرایط خوب خود رسیده است و آماده فصل جدید هستیم.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
reza پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:52

حرکاتش حیرت انگیزه همینطور ادامه بده 2017 بهترین بازیکن جهان میشه

احمد پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 22:27

اگه با همین فرمون بره جلو مسی باید جلوش تغظیم کنه

ریبرو جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 00:51

اعجاب اوره

سجاد جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 01:33

به گروه باواریایی ها در تلگرام بپیوندید ۰۹۳۷۹۴۷۴۴۱۵

Wüstenfuchs جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 01:52

آقای صدر بعد از پخش کلیپ نبردهای داخل میدان گواردیولا مورینیو با گریز به لیگ انگلیس از اشاره به برتری مطلق پپ طفره رفت ... میگن عشق کور میکنه , یعنی تا این حد !!!؟ ... و اینکه مسخره کردن ظاهر پپ و ریزش مو و نسبت دادنش بدلیل بی ربطه علاقه نداشتن به فوتبال رو ایشون خیلی بامزه! میدونن ... واقعا" که ... من از همه عذر می خوام!!!

Holy kahn جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 04:59

دم داگلاس کاستا گرم

اینقدر ازش تعریف می کنید خدا کنه چشم نخوره

Issa جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 10:53

میتونه جای ریبریرو پرکنه،،،،خیلی خوبه که بایرن هزینه های سنگین نمیکنه،مثله ریال،سیتی،یونایتد یا پاریس سن ژرمن!بایرن باید به اصول وسنت ها پایبند باشه!خرید بازیکن بیش از چهل تا ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد