وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاستا:نیمار پیوستم به بایرن را تبریک گفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره ی برزیلی جدید بایرن مونیخ اعلام کرد که هم تیمی اش در تیم ملی برزیل پیوستن وی به جمع باوارایی ها را تبریک گفته است.  


داگلاس کاستا در راستای جذب جانشینانی برای فرانک ریبری و آرین روبن در اولین روزهای شروع فصل نقل و انتقالات با 30 میلیون یورو و قراردادی 5 ساله از شاختار اوکراین به بایرن پیوست.


حال این بازیکن که نمایشی قابل قبول در مسابقات پیش فصل تیم جدیدش داشته با دفاع از تصمیمش مبنی بر پیوستن به بایرن گفت:"بوندس لیگا،خصوصا بعد از جام جهانی 2014 از احترام ویژه ای در برزیل برخوردار شده است.نیمار بعد از اعلام خبر پیوستنم به بایرن به من گفت:تبریک می گویم.بایرن یک باشگاه بزرگ است و مناسب برای تو.برای تو خوشحالم و امیدوارم در لیگ قهرمانان با هم مصاف دهیم.در سال 2010(که پیشنهاد چلسی و من یونایتد را رد کردم)جایی در آن تیم ها نداشتم.من نمی خواستم فقط ستاره های آنان را تماشا کنم؛چرا که آن ها ستاره های زیادی در آن زمان داشتند.می دانستم برای پیشرفت ابتدا باید به یک باشگاه بروم و در آن جا بازی ام را بهتر کنم."


کاستا آمار گلزنی بسار ضعیفی در تیم سابقش دارد به گونه ای که در هیچ فصلی بیشتر از 6 گل به ثمر نرسانده است.این بازیکن در این مورد هم گفت:"در شاختار گاها وظایف دفاعی به من سپرده می شد،مثلا دفاع راست.اما پپ برنامه ای برای استفاده از من در وظایف دفاعی ندارد.من بیشتر در نزدیکی محوطه ی جریمه ی حریف حضور خواهم داشت.پس 6 گل برای من در تیمی مثل بایرن اصلا کافی نخواهد بود."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
reza پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:57

وظیفش بوده

سجاد جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 01:37

به گروه باواریایی ها در تلگرام بپیوندید۰۹۳۷۹۴۷۴۴۱۵

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد