وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مهاجم بایرن مونیخ می خواهد 100 گله شود

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user8748/news/download_0.jpg?itok=Of3_mDAU
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بعد از فصل خوبی که با این تیم گذراند ایمان دارد که می تواند چیز های بیشتری از خود نشان َدهد.  

مهاجم بایرن مونیخ می خواهد هر چه زودتر به رکورد 100 گل در بوندسلیگا برسد. پیش از آن وی توانسته بود برای دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ 91 گل در 136 بازی به ثمر برساند.

وی بعد از اینکه در فصل اول توانست تنها 17 گل در بایرن به ثمر برساند حال تصمیم دارد که به رکورد 100 گل در بوندسلیگا برسد و توانایی هایش را بهبود ببخشد.

وی در مصاحبه ای با کیکر اذعان داشت:

    من می دانم که فصل اول من خیلی خوب نبود، اما خوشحالم که توانستم گل ها زیادی به ثمر برسانم و بازی های زیادی انجام دهم. امیدوارم که فصل دوم بهتری را سپری کنم. به نظرم الان وقت آن است که خود را به همه ثابت کنم و نشان بدهم که می توانم بهتر از این ها عمل کنم.

    می دانم که می توانم بهتر بازی کنم و گل به ثمر برسانم. 100 گل زدن اتفاق جالبی است. ایمان دارم که می توانم آن را در همین فصل انجام دهم.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
سامر دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 19:27

انشاالله موفق باشی

ARIAN-85 دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 19:44

این سایت دیگه شده مثل ج ن ده خونه هر کی از هر راهی میرسه و طرفدار هر آشغالدونی هست میاد اینجا نظر میده
اینجا فقط مخصوص عاشقان آلمان و بایرنه
خواهش میکنم از طرفدارای زغارت و غارسا و اسپانیا دیگه اینجا کامنت نزارین و بی ادبی نکنید
دیگه جایی برای بایرنی ها نگذاشتین

germany دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 19:49

ارین جان اینا تو طرفداری زیر پست های بایرنم باز پلاسن چه برسه به وبلاگ خودمون......لوا جان ایشالله به ارزوت برسی

لوتی دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 19:52

دوست عزیز موافقم مگه بارسا خود سایت نداره که میان اینجا

امیر مونیخی دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 20:14

موفق باشی ایشالا برسی ب 200 گل

یه بایرنی سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 00:07

خدا کنه برسی به 1000 گل عاشقتم لوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد