وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خوشحالی بیرهوف از همگروه نشدن آلمان با ایتالیا و اسپانیا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولیور بیرهوف، ملی پوش پیشین فوتبال آلمان که در حال حاضر عضو کادرفنی تیم ملی این کشور است، روز شنبه از نتیجه قرعه کشی دور مقدماتی جام جهانی 2018 که در سن پترزبورگ روسیه برگزار شد، ابراز خرسندی کرد.


بیرهوف که ناظر مراسم قرعه کشی منطقه اروپا بود، تاکید کرد: ما از این که با تیم های ایتالیا و اسپانیا هم گروه نشدیم، خوشحال هستیم.
آلمان در قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با تیم های جمهوری چک، ایرلند شمالی، نروژ، جمهوری آذربایجان و سن مارینو همگروه شد.
 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدرضا اشتایگر یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 08:47

گروه اسون هست ولی اگر با اونها هم همگروه میشدیم خیالی نبود

germany یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 10:36

محمدرضا اشتایگر مطمئنی خیالی نبود....ایتالیا که رقیب دیرنمونه اسپانیا هم برا اخرین بار المان شکستش داد.....چقد خوش حاله بنده خدا بیرهوف اخه حقم داره...

محمدرضا اشتایگر یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 11:59

اره اقا جون خیالی نبود
germany تو مطمئنی طرفدار آلمانی

germany یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 13:43

الان من چرا دیس خوردم شوخی کردم باو ملت چقد بی جنبن.....محمد رضا اشتایگر من طرفدار بی نهایت سرسخت المانم و با هیچ تیمی عوضش نمیکنم...کلا کشور المانو خیلی دوس دارم پس فکر میکنی چرا اسم کاربریم germany کبیرررره برا اینکه عشقمه...اره داداش اینجوریاس...

محمدرضا اشتایگر یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:09

افرین germany جان عین هم هستیم
ولی ملت بی جنبه نیستن ملت رو تیم که طرفدارش هستن تعصب دارند .
من که خودم دیوانه وار به کشور المان و فن اوری المانی و بایرن و تیم ملی المان و بوندسلیگا تعصب دارم

germany یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:18

بله المان کشور بسیار پیشرفته ای از همه لحاظ....منم رو المان بی نهایت تعصب دارم نه تنها خودش بلکه همه چیزشون...نه مثل بعضی که کشورایی مثل اسپانیا و ارژانتین و دوس دارن که هیچیم ندارن....المان کشوری بسیار صنعتی اقتصادی از نظر علم و فناوری.....ولی اسپانیا و ارژانتین خخخخخخخخ...

دکتر یوزف منگله یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 16:11

ما طرفدارای متعصب المانیم.عشق من کشور المان تکنولوژی المانی تیم ملی المان بوندسلیگا هیتلر ودر کل المان هستش.درسته عاشق بایرنم ولی دورتموند و شالکه رو هم دوست دارم.خوشحال میشم که اون ها هم موفق بشن.چرا چون اسم ما مانشافت هستش و در تیم ملی برا ما بازیکنای دورتموند یا بایرن فرقی ندارن .

امیر یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 19:35

آلمان بیشتر وقت ها جلوی جمهوری چک به مشکل خورده بازیه جالبی درمیاد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد