وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چرا بایرن برای خرید دراکسلر اقدامی انجام نمیدهد؟!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه یوونتوس به خرید یولیان دراکسلر ستاره باشگاه شالکه بسیار نزدیک شده است و به گفته رسانه های ایتالیایی تنها موافقت باشگاه شالکه با آن باقی مانده است. اما سوالی که ذهن علاقمندان فوتبال آلمان و به خصوص بایرن مونیخ را این روزها معطوف خود ساخته است این است که چرا بایرن با داشتن الویت خرید این بازیکن از شالکه برای وی اقدامی را جهت جذب این بازیکن انجام نمی دهد؟

خبرنگار و مفسر روزنامه بیلد آلمان نگاهی کوتاه به برخی از این دلایل انداخته است که توجه شما را با ان جلب می کنیم :

 

-عدم تمایل گواردیولا به دراکسلر :به نظر می رسد سرمربی مونیخیها علاقه ای به جذب این بازیکن ندارد ودوست دارد گزینه های دیگری را به جای ان امتحان نماید.خرید کوستا و درخواست خرید احتمالی گواردیولا برای کینگزلی کومان هافبک و وینگر فرانسوی جوان باشگاه یوونتوس از مدیران باشگاه مونیخی احتمال و صحت این موضوع را افزایش می دهد.

 

-مسائل مالی و بند بازخرید 45.5 میلیونی دراکسلر :شاید مسائل مالی و قیمت جدایی دراکسلر برای باشگاه بایرن در این وضعیت به صرفه نباشد ولی باید توجه داشت این قیمت در فصل نقل وانتقالات لحاظ نمی شود و باشگاه شالکه میتواند دراکسلر را با هر قیمتی که خود صلاح میداند واگذار نماید .بی تردید این قیمت از بند بازخرید قرارداد این بازیکن به مراتب کمتر خواهد بود.همین مساله نیز باعث اصرار باشگاه تورینی در همین فصل و انتقالات شده است و انها دوست دارند در همین زمان کار انتقال هافبک جوان المانی را تمام نمایند.

 

-علاقه دراکسلر به باشگاه های خارجی :
جولیان دراکسلر بارها از تمایل خود برای بازی در خارج از آلمان صحبت نموده است.او علاقه بسیاری به فوتبال انگلیس دارد.اما در عین حال این بازیکن هم قبلا اعلام نموده بود اگر بایرن وی را بخواهد بدش نخواهد امد در این باشگاه بزرگ المانی نیز بازی نماید.

 

-قول سران بایرن مونیخ به مدیران یووه در زمان خرید ویدال:به احتمال بسیاری از کارشناسان این مساله مهمترین علت عدم اقدام باشگاه مونیخی برای جولیان دراکسلر می باشد.منابع آلمانی و ایتالیایی فاش ساختند موراتا مدیر ورزشی زرنگ و کارکشته ایتالیایی باشگاه تورینی هنگام مذاکره با باشگاه بایرن مونیخ بر سر انتقال ارتورو ویدال موفق شده است تا چراغ سبز باشگاه مونیخی و به نوعی اجازه این کار را نیز از سران باشگاه مونیخی دریافت نماید.به نوعی باشگاه بایرن برای به خدمت گرفتن ویدال حاضر شده تا از بند الویت خرید خود برای هافبک تیم ملی آلمان صرف نظر نماید.

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
آرتین چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 19:32

خدا کنه بیاد میتونه جای ریبری پر کنه و در ضمن آلمانی هم است

issa چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 19:55

تا زمانی که پپ هست هیچ بازیکن المانی ای به بایرن نمیاره

عاشقان بایرن چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 20:36

درکسلر رو شالکه عمرن بفروشه

دکتر یوزف منگله چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 21:03

ویدال چی شد؟

Draxler چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 23:47

اگه دراکسلر بره یوونتوس یعنی تا یک ماه تو هر پستی از خجالت کچل اسپانیایی در میام.
دراکسلر کم استعدادی نیست الویت خریدش هم با ما هست اونوقت به جای این چنین ستاره ای باید برنات و آلونسو و رافینیا و امثالشون را تو بازی ها تحمل کنیم چرا؟ چون بعضی ها می خوان هویت آلمانی تیم را از بین ببرن.

germany چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 23:55

ای بابا گواردیولا از بازیکنای المانی زیاد خوشش نمیاد مگه ندیدید چقد بازیکن لاتین زبان و برزیلی و به خصوص اسپانیایی ها که هم وطناشن میاره...واقعا حیفه همچین بازیکنی تو بایرن نیاد...متاسفم...

german پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:00

گواردیولا فقط یک مربی کچل مغرور و لجبازه که با خوش شانسی به دلیل وجود ستاره هایی مثل ژاوی اینیستا مسی که در زمان اوج خود بودند تونست با بارسا اون افتخارات را بدست بیاره. نمیدونم چرا سران بایرن اینقدر بیخیال اند در صورتی که بایرن کلینزمن و ماگات با هزینه های کمتر و پتانسیل پایین تر به مراتب بهتر از این کچل بودند.( کلینزمن با آلمانی که توی دوران افول خودش بود سوم جهان شد لااقل)

محمدمشهد پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 09:03

پپ قبلا گفته که خرید بازیکنان به اون ربطی نداره واگر ربط داشت چرا سباستین روده اومد بایرن اونم آلمانیه

هانس اولریخ رودل پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 12:50

گواردیولا فقط یک مربی کچل مغرور و لجبازه

محسن پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 23:18

سلام خ خ خ کاش اسپانیایی بودم الان بایرن برای منم پیشنهاد داده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد