وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچستریونایتد پیشنهاد به مولر را تکذیب کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، منابع انگلیسی گزارش داده بودند که باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط حمله خود، روی جذب توماس مولر،ستاره بایرن مونیخ اصرار دارد.


با جدایی فالکائو و فن پرسی از یونایتد و عدم علاقه فان خال به حفظ چیچاریتو، منچستری ها تنها رونی و ویلسون را در خط تهاجمی خود در اختیار دارند و در صددند تا حداکثر دو مهاجم جدید به خدمت بگیرند. دو گزینه موردنظر شیاطین سرخ، پدرو و توماس مولر هستند. مذاکرات بر سر جذب پدرو با بارسلونا، در مراحل اولیه خود قرار دارد اما در مورد توماس مولر وضعیت فرق می کند.

اسپورت 1 شب گذشته ادعا کرده بود که پس از اینکه باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد اولیه خود برای جذب مولر را به ارزش 82 میلیون یورو به باشگاه بایرن مونیخ ارائه داد و با مخالفت مونیخی ها نیز روبرو شد، قصد دارد پیشنهادی بالغ بر 100 میلیون یورو برای قطعی کردن خرید مولر به بایرنی ها ارائه دهد.
پیشنهادی که رکورد انتقال گرت بیل به رئال مادرید را خواهد شکست و در صورت پذیرفته شدن توسط بایرن، مولر به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل خواهد شد.

نشریه میرور ساعتی پیش به نقل از مدیریت باشگاه منچستریونایتد گزارش داد که هرگونه خبر در مورد پیشنهاد 100 میلیونی برای جذب مولر کذب است و این باشگاه قصدی برای پرداخت چنین پولی برای جذب مهاجم بایرن ندارد. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 23:52

گفتم. مگه مغزشونو خر گاز گرفته وقتی ک میدونن هر پیشنهادی واسشون رد میشه.
پس خیال همگی راحت شد

عاشق بایرن مونیخ چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 00:42

خدارا شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد