وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: ویدال جنگجوی ویژه ای است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق ویدال در بایرلورکوزن معتقد است هافبک یوونتوس می تواند تعادل خط میانی بایرن را برقرار کند.

یوپ هاینکس سرمربی فاتح سه گانه بایرن مونیخ در فصل 2012/13، آرتورو ویدال را "جنگجوی ویژه" توصیف کرده است. طبق گزارش های مختلف، این هافبک شیلیایی با قراردادی 5 ساله و با مبلغ 40 میلیون یورو به بایرن پیوسته است.

به گزارش Goal، یوپ هاینکس در مصاحبه ای با کیکر گفت:

    آرتورو یک بازیکن محدود به دفاع نیست بلکه به اشخاص هجومی هم کمک زیادی می کند. بازیکنان زیادی مشابه او نیستند. او فاتح کم نظیر توپ است؛ در نبرد های تن به تن عالی عمل می کند و تکل و سرعت بالایی دارد. همچنین او کیفیت "جنگجو" گونه ویژه ای دارد. فوتبال خوبی بازی می کند و می تواند تعادل خط میانی بایرن را برقرار کند.

آرتورو ویدال در جریان رقابت های کوپا آمریکا در شیلی به خاطر مصرف مشروبات الکلی و رانندگی پس از آن با فراری اش، دستگیر و متهم شد اما هاینکس معتقد است این ها اتهاماتی برای فوتبال او نیستند:

    نباید روی اقدامات خارج از زمین او خیلی تمرکز کرد اما ویدال کمی شرور است. برعکس وقتی درون زمین است، از او خواسته می شود تا خیلی خشن بازی نکند و بنابراین او تحت کنترل است.

هاینکس زمانی که در سال 2011 از لورکوزن به بایرن رفت تلاش کرد تا ویدال را با خود به آلیانز آرنا بیاورد. اما او یوونتوس را انتخاب کرد. در حال حاضر، ویدال پس از فتح کوپا آمریکا، چهار اسکودتوی متوالی، یک جام حذفی ایتالیا و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان به همراه بیانکونری، اکنون به عنوان جانشین باستین شواین اشتایگر یونایتدی به حساب می آید.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
بهنام سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 10:07

ویدال رو ولش... کروس رو نیگا اون پشت

amirgerany سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 12:38

وقتی استادهاینکس تاییدش می کنه یعنی بایرن خوب بازیکنی به چنگ اورده

germany سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 14:24

هاینکس کبیررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد