وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شایعه روز؛ نیم نگاه لیورپول به جذب گوتزه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد قرمزها شرایط خرید ماریو گوتسه از بایرن مونیخ را بررسی می کنند.

به گزارش Telegraph، در حالی که صحبت های زیادی در مورد شرایط ماریو گوتسه در بایرن مونیخ به گوش می رسد و گفته می شود که یوونتوس به جذب این بازیکن علاقمند است، از لیورپول خبر می رسد که تیم قرمزپوش این شهر نیز شرایط خرید ماریو گوتسه را بررسی می کند.

بر اساس گزارشات، برندن راجرز سرمربی لیورپول بعد از اینکه متوجه شده است که گوتسه چندان از حضور بر روی نیمکت بایرن خوشحال نیست، از سران این باشگاه درخواست کرده است، در صورتی که شرایط خرید گوتسه فراهم بود، برای جذب او اقدام کنند و سران این تیم نیز، با مدیر برنامه های ماریو مکاتبانی داشته اند و شرایط وی را جویا شده اند ولی هنوز تصمیمی برای خرید بازیکن 23 ساله آلمانی اتخاذ نکرده اند. در این بین  Metro نیز گزارش داده است که لیورپولی ها، در حال فراهم کردن پیشنهادی نزدیک به 50 میلیون پوند برای خرید او هستند.

 این گمانه زنی ها در حالی مطرح می شود که، پپ گواردیولا سرمربی بایرن، در مورد آینده شاگردش چندان مطمئن نیست، و تصمیم فروش گوتسه را به مسئولین بایرن سپرد. زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014، با انتقالی جنجالی ، در سال 2013 به ارزش 37 میلیون یورو از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست ولی هرگز نتوانست به مانند زمان حضور در وستفالن، در آلیانز نیز بدرخشد و تبدیل به یک نیمکت نشین شد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
اف سی هالیوود سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 13:16

یووه بره برای خودشم خوبه ولی لیورپول بره من خودکشی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد