وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قیصر: گوتزه باید بماند و بجنگد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قیصر فوتبال آلمان به ستاره ی جوان بایرن مونیخ توصیه کرد تسلیم شرایط فعلی اش نشود.

ماریو گوتزه سال 2013 به بایرن پیوست و در اواخر فصل گذشته به نیمکت نشینی محض در تیم گواردیولا تبدیل شد.در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر توافق شخصی این ستاره ی 23 ساله با یوونتوس هم به گوش رسید.

در حالیکه مدیر برنامه های زننده ی گل قهرمانی آلمان در جام جهانی کادر فنی بایرن را به عدم حمایت از موکلش متهم کرده بود،فرانتس بکن بائر رئیس افتخاری مونیخی ها خطاب به گوتزه اعلام کرد در تیمی که هست بماند و بجنگد:"اگر جای او بودم در بایرن می ماندم.مونیخ برای او بهترین جاست،مکانی که می تواند تحصیلاتش را هم ادامه دهد.ماریو باید بر این شرایط چیره شود.تسلیم شدن بدترین کاریست که او می تواند انجام دهد.این جور وضعیت ها در فوتبال همیشه پیش می آید و او باید ان را پشت سر بگذارد."

اگرچه گواردیولا روز گذشته با جدیت تمام از گوتزه دفاع کرد ولی تصمیم قطعی در مورد آینده ی وی را به نظر سران باشگاه منوط دانست. 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Issa سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 09:26

همه بازیکنا از این شرایط ناراضی ان و میخان برن! اوردن مربی ای مثل گواردیولا اشتباه محض بود ،بایرن شاکله اصلی تیم ملی المان هستش و باید بازیکنان المانی داشته باشه،با این شرایط که همه المانی ها از تیم تو این دو ساله رفتن ،بعید میدونم المان همچنان قدرتمند بمونه!
راستی بکن بایر چه قدر خوشتیپ و باکلاسه،،،،،یه المانیه به تمام عیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد