وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: با 100% آمادگی بازگشته ام

 

اگرچه خندان است و کاملا ریلکس به نظر می رسد،ولی بی شک انگیزه ی فراوانی دارد. تیاگو آلکانتارا بعد از ناهار روز یکشنبه مهمان سایت رسمی باشگاه بایرن شده است.

این بازیکن برزیلی الاصل اسپانیایی،اگرچه دو سال است که عضوی از بایرن است، ولی بخش اعظم حضورش در مونیخ را بسبب مصدومیت از دست داده است. اگرچه هافبک 24 ساله تمایلی به صحبت درباره ی گذشته ندارد، ولی کاملا مشتاق به آینده نگاه می کند: "من اکنون 100% آماده هستم و بدنبال کسب عناوین متعدد با تیمم می باشم."

 

**مصاحبه با تیاگو**

 

سایت بایرن:تیاگو قبلا هم به چین سفر کرده بودی؟

نه برای اولین بار به چین آمدم.البته زیاد نمی توانم در مورد این کشور توضیح بدهم چرا که به غیر از هتل و ورزشگاه شهر بیجینگ،جاهای دیگر را ندیده ام.اما مردم اینجا بسیار مهربان با ما برخورد کردند.شما می توانید احساس کنید که چگونه فوتبال قلب مردم چین را لمس کرده است.

 

سایت بایرن:چه در بیجینگ و چه اکنون در شانگهای،استقبال مردم بی نظیر بود...

بله هر دو لحظات بزرگی بودند.من اصلا انتظارش را نداشتم.پس از پرواز من خسته  شده بودم.اما کافی بود تا به پایین نگاه می کردین و خیل عظیم جمعیت را که در مقابل شما ایستاده بودند را می دیدین.این صحنه قطعا شور و نشاط خاصی به من داد.

 

سایت بایرن:آیا سفر به چین برای تمرینات پیش فصل برنامه ای سنگین نبود؟

نه به هیچ وجه.اگرچه ماندن در خانه برای ما راحت تر از سفر کردن بود ولی ما باشگاهی در سطح یک دنیا هستیم.این سفر ها بخشی از آن است.اگرچه این هفته ممکن است خستگی بیش از حدی به ما وارد کند،ولی با بازگشت به مونیخ طی چند روز همه چی فراموش خواهد شد.ما از پسش بر خواهیم آمد.

 

سایت بایرن:شما در آستانه ی شروع سومین فصل خود با بایرن هستید.برای اولین بار از ابتدای فصل آماده می باشید.چه احساسی دارید؟

احساسی فوق العاده!من تا به حال شرایط آسانی را در اینجا تجربه نکرده ام.مصدومیت زانو تاثیر زیادی بر من گذاشت.من تقریبا یک فصل را کامل از دست داده ام و احساس می کنم این فصل دوم حضورم در مونیخ است.من اکنون 100% آماده هستم و بدنبال کسب عناوین متعدد با تیمم می باشم.

 

سایت بایرن:اهداف اصلی شما در تمرینات چیست.؟

اولین و مهترین هدف کار کردن بر روی آمادگی جسمانیست.من حدود دو هفته تمرین کرده ام ولی برخی بازیکنان تازه به تمرینات اضافه شده اند.بعد از بازگشت از چین،ما بر روی تاکتیک هایمان کار می کنیم.در آن موقع زمان زیادی تا بازی سوپرکاپ(در 1 آگوست)وجود نخواهد داشت.

 

سایت بایرن:هدف تو برای فصل آتی چیست؟

موضوع فقط به من خلاصه نمی شود،من فقط بخش کوچکی از این تیم فوق العاده هستم.من به اینجا آمدم تا بازی ها و جام ها را ببرم و قطعا هدف من هم پیروزی و قهرمانی تا حد ممکن است.من می خواهم تا بهترین نمایشم را برای تیم داشته باشم.رویای من برگرداندن چمپیونز لیگ به مونیخ است.

 

سایت بایرن:از مونیخ صحبت شد،آیا زندگی در اینجا را دوست داری؟

بله من و همسرم این شهر را دوست داریم.مونیخ هر چیزی که شما نیاز دارید را دارد.مهمتر از همه ی این ها دریاچه ها و پارک های زیادی در اینجا وجود دارد.من آن را دوست دارم.

 

سایت بایرن:شنبه شما نخستین دیدار دوستانه تان را در چین برگزار کردین.داگلاس کاستا تاثیر محسوسی بر این برد داشت.شما زمان زیادی را در هتل با وی گذرانده اید.بایرن چگونه بازیکنی را خریده است؟

یک بازیکن بسیار بسیار خوب.داگلاس گزینه های زیادی را در اختیار ما می گذارد.او در کار با توپ بسیار خوب است و سرعت و قدرت بی نظیری دارد.به عنوان یک انسان هم او رابطه ی خوبی با باقی تیم دارد.ما همه بهترین نمایشمان را به کار خواهیم بست تا مطمئن شویم که او شروعی خوب دارد.

 

سایت بایرن:در پکن شما و رافینیا مراسم آواز خوانی داشتید.کدامیک بهتر بودین؟

دیگران باید نظر بدهند.من از رافا ترس دارم که یک مزیت برای وی حساب می آید.ولی در عوض من رقصنده ی بهتری هستم.جدای از این حرفا آن قضیه بسیار سرگرم کننده بود. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 03:16

اگه این فرم خودش و حفظ کنه از اون دسته از بازیکن هایی هستش که تو بازی هایی که بازی گره میخوره نتیجه رو در بیاره!!!

googooli دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 04:54

کاستا درخششو داره شروع میکنه. خیلیا به خرید داگلاس به چشم یه خرید معمولی نگاه میکنن ولی من یقین دارم که حسابی میترکونه. تیاگو هم اگه مصدوم نشه بازیکن بی نظیریه. بایرن اگه مصدوم نده کاملترین تیم دنیاس.

224 دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:05

امید وارم همیشه اماده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد