وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فولر : رومنیگه دروغ می گوید، ویدال خودش نخواست به بایرن برود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از اینکه مدیر اجرایی باشگاه مونیخی مدعی شد رودی فولر شخصا در سال 2011 مانع انتقال ارتورو ویدال به بایرن مونیخ شده است اکنون مدیر ورزشی بایرلورکوزن به این سخنان واکنش نشان داده و همگی انها را تکذیب می نماید.وی در ضمن رومنیگه را دروغگو قلمداد می نماید.


رودی فولر در این ارتباط به بیلد می گوید : رومنیگه دروغ می گوید من مانع انتقال ویدال به بایرن نشدم اگر ویدال واقعا می خواست به بایرن برود من با ان موافقت می کردم ولی انتخاب مسلم ویدال بین این دو باشگاه بزرگ یووه بود"

در ضمن این سخنان شخص رومنیگه هست که ثبت نیز شده است که بعدا در مورد ویدال عنوان نمود : "ویدال جز بازیکنانی هست که من دوست ندارم انها را در بایرن داشته باشم"اما من اکنون تعجب می کنم او چطور تغییر عقیده داده و اکنون مصمم هست تا ویدال را به خدمت بگیرد."

فولر همچنین درباره بند ضد بایرنی که او در قرارداد بازیکن های مهم تیمش می گنجاند حضور به جواب دادن نشد. ار دید هواداران فوتبال در آلمان رودی فولر آنتی بایرن ترین فرد در دنیای امروزی به حساب می رود.باید دید عکس العمل وی در صورت خرید احتمالی ویدال توسط بایرن مونیخ در آینده چه خواهد بود. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
روبن جمعه 26 تیر 1394 ساعت 16:45

بوخو........................................

farid 10 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 19:56

همه دنیا میدونن از بایرن بدت میاد.انتقال ویدال هم تو باعثش بودی که نزاشتی بیاد بایرن

محسن شنبه 27 تیر 1394 ساعت 12:01

این با این که آلمانی هست دوستش دارم و بازی های که برای تیم ملی انجام داده فراموش نمی کنم ولی درباره قضیه ویدال چرت و پرت می گه خودش نزاشت بیاد بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد