وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داگلاس‌کاستا: ریبری الگوی من خواهد بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داگلاس کاستا، خرید جدید بایرن عنوان کرد که قصد دارد از فرانک ریبری چیزهای زیادی یاد بگیرد.


هافبک برزیلی با 30 میلیون یورو از شاختار دونتسک راهی بایرن مونیخ شد و انتظار می‌رود که تاثیر زیادی در عملکرد تیم داشته باشد. با این حال، او عنوان کرد که قصد دارد ریبری را الگوی خود قرار دهد.

او گفت:" فرانک برای من یک الگو است. از بازیکنی مثل او می‌توانم خیلی چیزها یاد بگیرم. باید سعی کنم آرام باشم و سخت تلاش کنم تا پیشرفت کنم تنها در این صورت است که می‌توانم مثل او بازی کنم."

کاستا درباره گواردیولا گفت:" گواردیولا به من ایمان دارد. او به من گفت که سعی کنم عملکردی مثل همیشه داشته باشم." 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Reza جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:16

فرانک تکرار نشدنی بخدااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد