وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: بازیکنان آماده به جام ملت‌های اروپا می‌روند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لو برای کسب موفقیت در مسابقات جام ملت‌های اروپا(یورو ۲۰۱۶) قصد دارد برخی بازیکنان را که در جام جهانی منجر به قهرمانی برزیل حضور داشته و اکنون ناکارآمد هستند، کنار بگذارد.


سرمربی تیم ملی آلمان در راه مسابقات قهرمانی اروپا که سال آینده در کشور فرانسه برگزار می‌شود، برنامه‌هایی در نظر گرفته است. از جمله بازیکنانی که سال گذشته در راه پیروزی در جام جهانی 2014 حضور داشتند اما اکنون در آمادگی مطلوب قرار نداشته، از کادر نفراتش بیرون خواهد گذاشت.

لو در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد به همین خاطر اظهار داشت:بدیهی است مقابل بازیکنان حس تشکر و قدردانی زیادی دارم. ولی در پایان آنچه که مهم بوده، آمادگی و توانایی بالا است.

وی در مورد لوکاس پودولوسکی که به تیم گالاتاسرای ملحق شد، اظهار داشت: برای لوکاس اکنون مهم است که چه تجربه زیادی دارد. به طور قطع فصل آینده برای او سرنوشت‌ساز خواهد بود.

او همچنین در مورد ماریو گوتسه نیز اظهار داشت: ماریو فوق‌العاده حرفه‌ای  است.حتی در زندگی شخصی ‌اش نیز همینگونه است. اطمینان کامل دارم او به راه خودش ادامه خواهد داد. به همین دلیل فکر کنم او قوی‌تر هم بشود. او می‌خواهد صاحب عناوین دیگری شود.

مربی 55 ساله همچنین عنوان کرد: قرار نیست برای جام ملت‌ها تغییر اساسی در تیم ملی آلمان ایجاد شود. بازیکنان ما هنوز خیلی جوان هستند و پرانگیزه‌اند. البته یکسری از بازیکنان جوانی که اکنون در مسابقات قهرمانی زیر 21 ساله ‌ها هستند،‌ مد نظر خواهند بود. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
هاینریش هیملر یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 20:18

دمت گرم مربی با فکر و منطقی امیدوارم موفق باشی یوگی عزیز

بنیامین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 21:32

به امید پیروزی دیگر در یورو و جام 2018
ارژانتینی ها دو پله سعود کردن زبون در اوردن باید یه تو دهنی محکم بهشون بزنیم

Reza دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 00:37

وایدنفلر و لوکاس و هودس باید دعوت نشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد