وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود کلیپ تبلیغ دیدنی ماریو گوتزه برای نایک

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
googooli پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 01:55

قضیه انتقال گوتزه به یووه خیلی جدی شده. من خیلی دوست دارم بره خودشه ثابت کنه. تو بایرن پپ بهش اعتقاد نداره خودشم فوتبال زده شده چسبیده به حاشیه. امیدوارم هرچی به نفعشه پیش بیاد

bayern پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 10:00

گوگولی میام براتا !!ایشالا گوتزه ستاره بچنی درگیرت بشم فدات بوس بوس .ای پپ کله پیازی چرا تو تمرینات به الونسو گیر نمیده چرا هی به مولر و بقیه آلمانیا گیر میده !!!عجب!!بفرما اومدی .‌.لااله الا الله شیطونه مکه برم براش!!پپ ایشالا ستاره نوینی درگیرت نشم نفله شی تف تف بای بای .

امیربایرنی پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 13:01

من منظورم راجع ب نقل انتقالات نیست
من خودم نایکو بیشتراز بقیه دوس دارم ولی خوب نیست بازیکن آلمانی
وقتی هم پوما آلمانیه هم آدیداس ماریو جان چرا میای این پوال میریزی تو آشغال دونی امریکا

این درسته

لطفا جواب بدین

ARIAN-85 پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 13:13

nice

محمدرضا از 96 عاشق آلمان پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 14:57

امیر بایرنی دقیقا حرف دلمو زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد