وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: فان‌خال بهترین مربی من است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک هلندی بایرن مونیخ به ستایش از مربی سابقش پرداخت.


آرین روبن در مصاحبه با یک مجله فرانسوی ضمن اذعان به اینکه مربی موردعلاقه‌اش لوئیس فان‌خال است و خواهد بود، اظهار داشت:" اولین سالی که با فان‌خال کار کردم بهترین سال بود و خواهد ماند. او برای من بهترین مربی است و او را پادشاه یک نژاد در حال انقراض می‌دانم. مربیانی هستند که باعث پیشرفت یک بازیکن می‌شوند و برای من این مربی فان‌خال بود."
روبن از تمجید پپ گواردیولا هم غافل نبود و افزود:" گواردیولا هر روز زودتر از همه به محل تمرین می‌آید و دیرتر از همه هم آنجا را ترک می‌کند. تمام فکر و ذکرش فوتبال است. قبل از هر بازی به ما می‌گوید چه اتفاقاتی رخ خواهند داد و بعد همانطور که او پیش‌بینی کرده بود می‌شود. در کل همکاری با چنین شخصیتی برای من یک افتخار است."
وی درمورد تحلیلش از شرایط بایرن هم گفت: "من هیچگاه به پیروزی‌ها و شکست‌هایی که در گذشته داشته‌ام فکر نمی‌کنم، مثلا نمیگذارم پنالتی از دست رفته مقابل چلسی در سال 2012 ذهنم را مشغول کند. نباید در گذشته زندگی کرد؛ باید همواره یک گام به سمت جلو برداشت. مهم‌ترین واژه‌ها "حال و اینجا" هستند." 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
رضاباستیان سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 07:48

تقدیم به پپ عزیزززززززز؟؟؟

karan سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 10:42

جانشین روبن به دنیا نمیاد

Amir Faraji سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:40 http://www.bayern.blogsky.com/

یعنی چی آخه ؟؟؟؟ دیوونه شدم به خدا

بایرن روبن، مولر و کمی پول می‌دهد که صاحب دی‌ماریا شود!

تیم فوتبال بایرن مونیخ حاضر است آرین روبن، توماس مولر را بدهد و در مقابل آنخل دی ماریا را در اختیار گیرد.
به گزارش ایفنام، روزنامه دیلی میل در گزارشی مدعی شده است قهرمان فوتبال باشگاهی آلمان در راه تدارک خریدی مهم است. مطابق گزارش این نشریه مونیخی ها به تدریج آماده می شوند به منچستریونایتد پیشنهادی قابل توجه دهند.
برهمین اساس ظاهرا آنها می خواهند آرین روبن و توماس مولر را به اضافه مبلغی به منچستریونایتد دهند تا در عوض آنخل دی ماریا را به خدمت گیرند.
برهمین اساس گلزن آرژانتینی جزو بازیکنان مورد علاقه پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی ها است.

آخه اینم شد خبر ؟؟؟؟؟؟

ریبرو سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 14:43

شنیدید بایرن میخواد روبن با مولر رو بده تا دیماریا رو بگیره

ARIAN-85 سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 22:15

تا وقتی پپ مربیه بایرنه هر چیزی میتونه حقیقت داشته باشه چه رفتن شواینی و گوتزه و چه تبادل مولر و روبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد