وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روده: من و بایرن در فصل جدید به افتخارات زیادی می‌رسیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره خط میانی تیم فوتبال بایرن مونیخ اظهار امیدواری کرد در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بوندسلیگا به موفقیت‌های جدیدی برسد.


سباستین روده که تابستان سال گذشته از تیم اینتراخت فرانکفورت به بایرن مونیخ ملحق شد، در یک فصل اخیر بازی‌های خوبی برای سرخ‌پوشان باواریایی انجام داد.

این بازیکن 24 ساله که از چهارشنبه هفته قبل تمرینات آماده‌سازی برای فصل جدید را آغاز کرده، در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی اظهار امیدواری کرد به قابلیت‌ها و موفقیت‌های بیشتری برسد.

روده گفت: تعطیلات تابستانی خوبی را پشت سرگذاشتم و چند روزی است که در تمرینات آماده‌سازی بایرن حضور دارم. خیلی خوشحال هستم و تلاش می‌کنم در فصل جدید با بایرن از فصل قبل موفق‌تر باشم. دوست دارم من و بایرن صاحب افتخارات زیادی در فصل جدید بشویم. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
heresh یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:53

بازیکنی فوق العاده باهوش، دونده، در خدمت تیم و مودب
امیدوارم همه ی ماها به آرزوی سه گانه ای برسیم

hamidreza یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 22:09

کاش روش کا کنن تو مایه های روبنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد