وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچستر، مادرید، مونیخ؛ مثلث جنجالی نقل و انتقالاتی اروپا

 

سرخیو راموس تمایلی به ادامه حضور در رئال مادرید ندارد و رئال مادرید نیز مشکلی با جدایی مدافع خود ندارند، چنین موضوعی توجه بسیاری را در مونیخ و منچستر برانگیخته است.

در کنار پرسش ها در زمینه تیم آینده پل پوگبا، توافق احتمالی بین دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر نقل و انتقال بازیکنان خود می تواند به جنجال برانگیزترین اتفاق نقل و انتقالاتی تابستان 2015 در فوتبال اروپا بدل گردد، بایرن مونیخ نیز به عنوان ضلع سوم می تواند این مثلث گران قیمت نقل و انتقالاتی را تکمیل نماید، چون توافق بزرگ احتمالی بین سران دو باشگاه منچستریونایتد و رئال مادرید بر سر معاوضه سرخیو راموس و داوید دخیا می تواند بر آینده بازیکنانی نظیر باستین شواین اشتایگر و آنخل دی ماریا تاثیر گذار باشد.

در روزهای اخیر بین سرخیو راموس و باشگاه رئال مادرید اختلافاتی به وجود آمده به طوری که آنخل سانچز مدیر برنامه های این مدافع روز چهارشنبه به صورت رسمی اعلام نمود که راموس مایل به ترک مادرید است و نمی خواهد تا انتهای قراردادش به این باشگاه وفادار باقی بماند. هنوز دو سال از مدت قرارداد این مدافع اسپانیایی باقی مانده و بر طبق بندی از آن، رئال مادرید قبل از تابستان 2017 تنها در ازای دریافت مبلغی بین 180 تا 200 میلیون یورو او را به عنوان بازیکن آزاد در اختیار باشگاه های دیگر قرار خواهد داد.

اما بر طبق گزارش های اخیر منتشر شده در مطبوعات اسپانیایی، باشگاه رئال مادرید دیگر اصراری به دریافت چنین مبلغ گرافی برای واگذاری مدافع خود ندارد و با در یافت پیشنهادی راضی کننده نیز او را به فروش خواهد رساند. اختلافات بین راموس و سران مادریدی بر طبق ادعای Marca در واقع از ماه ژانویه که راموس خواهان دریافت دستمزدی سالیانه در حدود ده میلیون یورو شده بود، آغاز شده است، چون این مدافع خواستار سطح دستمزدی مشابه با سایر بازیکنان رئال مادرید نظیر رودریگوئز، کریم بنزما و گرت بیل بوده که این درخواست سرخیو راموس با مخالفت فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید مواجه شده است. از آن زمان به بعد راموس به این نتیجه رسیده که در مادرید دیگر کسی ارزش واقعی او را پس از ده سال حضور در این باشگاه و کسب ده عنوان نمی داند.

بعد از چنین اتفاقی به درخواست فلورنتینو پرز مطبوعات نزدیک به باشگاه رئال مادرید مطالبی را در زمینه بی وفایی و کم اهمیتی سرخیو راموس منتشر نمودند و به همین دلیل در چند هفته اخیر این مدافع متعصب مادریدی دیگر در بین هواداران این باشگاه از محبوبیت سابق برخوردار نیست. سرخیو راموس خود مدعی شده که چنین اخباری چندان برای او مهم نیستند در غیر این صورت وی هرگز سکوت نمی نمود، البته برخی روزنامه های اسپانیایی مطالبی بر خلاف این ادعای راموس منتشر نموده و اعلام کرده اند که این اتهامات برای راموس بسیار سنگین تمام شده است. علاوه بر این فلورنتینو پرز به جوردی ماخو از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اجاز داده تا با سرخیو راموس وارد نبرد انتخاباتی گردد، ماخو در روزهای اخیر مدعی شده که جذب راموس برای بارسلونا از سوی مدیر برنامه های او به وی پیشنهاد شده است.

اختلافات بین راموس و پرز البته به زمان مربی گری ژوره مورینیو در این باشگاه باز می گردد، در آن زمان راموس به شدت مخالف تاکتیک های آقای خاص فوتبال در رئال مادرید بود و به همین دلیل پرز را تحت فشار قرار داده بود تا این سرمربی پرتغالی را از مادرید اخراج نماید. پیشنهاد افزایش دستمزد راموس اما به احتمال زیاد از سوی پرز مورد قبول واقع نخواهد شد، چون رئیس جاه طلب مادریدی پیش از این پیشنهادات ستارگانی نظیر آنخل دی ماریا و مسوت اوزیل را نیز در این زمینه رد کرده بود و با توجه به بند بالای قرارداد راموس برای جدایی پبش از موعد از مادرید، این مدافع می تواند برای ترک رئال مادرید تنها به توافق باشگاه برای معاوضه وی با بازیکنی دیگر امیدوار باشد و به همین دلیل منچستر یونایتد به تنها گزینه موجود در این زمینه تبدیل می گردد.

داوید دخیا سنگربان شیاطین سرخ پیش از این اعلام نموده بود که دیگر تمایلی به ماندن در اولدترافورد ندارد و مایل است این باشگاه را به مقصد رئال مادرید ترک کند. روزنامه AS در همین زمینه گزارش داده که سران منچستر یونایتد حاضر هستند در ازای جذب سرخیو راموس، داوید دخیا را به همراه سی میلیون یورو به رئال مادرید واگذار نمایند، به نظر می رسد شیاطین سرخ به سرخیو راموس پیشنهاد دستمزدی سالیانه یازده میلیون یورو در صورت پیوستن به این باشگاه داده اند.

بایرن مونیخ نیز در ماه آپریل با تماس با مدیر برنامه های سرخیو راموس علاقه مندی خود به جذب این مدافع را اعلام نموده بود، در آن زمان چنین درخواستی پذیرفته نشده بود، اما هم اکنون شرایط کاملا تغییر نموده و پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ به صورت جدی درخواست خود مبنی برا جذب راموس را به سران مونیخ اعلام کرده است.

نهایی شدن معاوضه راموس با دخیا بی تردید نیازمند زمان زیادی است و مذاکرات سخت و دشواری در این زمینه تا رسیدن به توافق انجام پیش روی دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد خواهد بود. نتیجه چنین مذاکرانی به نحوی به باسینت شواین اشتایگر نیز بستگی خواهد داشت، آیا کاپیتان مانشافت بر طبق ادعای برخی مطبوعات آلمانی حاضر به معاوضه با آنخل دی ماریا و پیوستن به منچستر یونایتد خواهد شد؟ در صورت جابه جایی شواین اشتایگر و دی ماریا، در موضوع معاوضه دخیا و راموس نیز پویایی جدیدی ایجاد خواهد شد. حال پرسش که مطرح خواهد شد این است که کدام انتقال در منچستر از اولیت بیشتری برخوردار است؟

تا آن زمان تنها راموس می تواند در مادرید منتظر بماند و تمام مطالبی منفی که در اسپانیا در خصوص او به گوش می رسد را به نوعی تحمل نماید. بر طبق برخی اخبار منتشر شده وی از ترک مادرید مطمئن است و در حال برنامه ریزی برای مراسم خروج خود از باشگاه رئال مادرید می باشد، اما بی تردید راموس نخواهد توانست بدون برگزاری یک جلسه خصوصی با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه و توافق با او، به راحتی به آرزوی خود دست یابد. 

 

به قلم Piere Winkler از وب سایت آلمانی Sport1

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا از 96 عاشق آلمان جمعه 5 تیر 1394 ساعت 23:56

راموس را هرجور شده باید بگیرن واقعا دفاع خوبیه ...دانته هم باید بره با رافینیا ....شوانی بمونه و دیماریا هم بگیرن ...واقعا من نمیدونم این رومینگه داره چکار میکنه

مصطفی شنبه 6 تیر 1394 ساعت 00:15

به نظر منم راموس بیاد بایرن از گریزمان و دی ماریا هم واجب تره چون مشکل ما تودفاع بیشتر از حمله ست واقعا به یه دفاع خوب نیاز داریم

Navid Bayern Lover شنبه 6 تیر 1394 ساعت 00:27

احتمال پیوستن باداشتوبر به اشتوتگارت

حضور ستاره بایرن که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته در ترکیب این تیم برای فصل آتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
احتمال پیوستن باداشتوبر به اشتوتگارت
به گزارش "ورزش سه"، هولگر باداشتوبر در سال‌های اخیر نشان داده که یک مدافع استوار و قابل اتکا است. وی حتی بعد از پشت سر گذاشتن آسیب‌دیدگی شدید رباط صلیبی‌اش با تلاش بسیار موفق شد خود را دوباره به سطح قبلی‌ برساند و رضایت هواداران و مسئولان تیمش را مجددا جلب کند. اما چند روزی است که اخباری مبنی بر پیوستن وی به تیم اشتوتگارت به گوش می‌رسد.
در حالیکه بایرن مونیخ در خط دفاعی خود دانته، مهدی بن‌عطیه و جروم بواتنگ را دراختیار دارد، وضعیت دفاع اشتوتگارت مبهم و نگران‌کننده است. ولفسبورگ مصرانه در پی جذب آنتونیو رودیگر است و این بازیکن هم بی‌میل نیست که به نیدرزاکسن برود. گفته می‌شود به محض مشخص شدن انتقال رودیگر، مسئولان اشتوتگارت به سراغ باداشتوبر خواهند رفت. آنها درمورد پیشنهاد یک قرارداد یک‌ساله قرضی با بایرن وارد مذاکره شده‌اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد