وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

معاوضه شواین اشتایگر و دى ماریا، گمانه زنى یا واقعى؟

 

شایعات و اخبار در زمینه آینده باستین شواین اشتایگر پایانى ندارد و روزانه مطالب متعددى در زمینه پیوستن او به منچستریونایتد منتشر مى شود، حال بر طبق ادعایى جدید احتمال معاوضه وى با آنخل دى ماریا بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا نیز وجود دارد.

تابستان در مونیخ نیز شروع شده و دوستداران فوتبال آلمان و طرفداران باشگاه بایرن مونیخ به شدت منتظر تصمیم گیرى باستین شواین اشتایگر در خصوص آینده خود هستند. چون کاپیتان مانشافت پیش از این مدعى شده بود که در تابستان با کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ درباره ماندن یا ترک مونیخ گفتگو خواهد نمود و به تازگى شواین اشتایگر در پاسخ به پرسشى در خصوص زمان انجام این گفتگو اعلام کرده که:"تازه اول تابستان است."

با این وجود روزنامه آلمانى Sportbild مدعى شده که سران مونیخى در همین راستا به دنبال معاوضه شواین اشتایگر بازیکن مورد علاقه لوئیز فن خال با یکى از بازیکنان شیاطین سرخ که این ژنرال هلندى چندان مایل به ادامه همکارى با وى نیست، هستند و مونیخى ها در ازاى واگذارى شواین اشتایگر کاپیتان دوم خود، آنخل دى ماریاى آرژانتینى بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا را جذب خواهند نمود و شیاطین سرخ علاوه بر در اختیار گرفتن شواین اشتایگر چندین میلیون یورو نیز در ازاى تفاوت ارزش این دو بازیکن در بازار نقل و انتقالات در یافت خواهند نمود.

مونیخى ها در صورت چنین معاوضه اى مى توانند آنخل دى ماریایى را در اختیار داشته باشند که به خوبى از قابلیت جانشینى فرانک ریبرى، ستاره فرانسوى مصدوم تیم خود برخوردار است، این موضوع با توجه به پرسش هاى فراوانى که در زمینه میزان مصدومیت فرانک ریبرى و آینده نامشخص وى مطح است، براى سران مونیخى بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل میشائیل رشکه مدیر برنامه فنى باشگاه بایرن مونیخ براى زیر نظر گرفتن عملکرد دى ماریا به شیلى محل برگزارى رقابت هاى کوپا آمریکا سفر کرده است.

با این وجود کارل هاینتس رومینگه پیش از این اعلام کرده بود که در صورتى حاضر به صدور مجوز خروج شواین اشتایگر ز مونیخ خواهد شد که :"باستین با آرزو و میل واقعى خود مایل به ترک مونیخ باشد." با این تفاسیر آیا در واقع رفتن یا ماندن شواین اشتایگر در مونیخ به تصمیم شخصى وى مربوط مى گردد؟ شواینى نظر خود را تغییر داده است؟ وى مى خواهد در فصل منتهى به رقابت هاى یورو 2016 وارد چالشى بزرگ و جدید شود، با توجه به اینکه وى مى خواهد سال آینده براى اولین بار به عنوان کاپیتان، مانشافت را در تورنمنتى بزرگ رهبرى نماید؟

فرانتس بکن باوئر رئیس افتخارى باشگاه بایرن مونیخ در این زمینه معتقد است:"اگر من به جاى باستین بودم دو تا سه سال دیگر و تا زمانى که مى توانستم در بالاترین سطح حضور داشته باشم، در بایرن مونیخ مى ماندم، رفتن به لیگ بزرگى دیگر و درخشش در آنجا با توجه به سن و سال وى دشوار به نظر مى رسد، باستین سال هاى زیادى در بالاترین سطح ممکن با تمام قوا حضور داشته و هنوز هم مى تواند چند سالى به بازى با چنین شرایطى در مونیخ ادامه دهد. وى همچنین مى تواند پایان دوران حرفه اى فوتبال خود را بعدها در آمریکا تجربه نماید." حضور در لیگ MLS آمریکا نیز به عنوان یکى از گزینه هاى شواین اشتایگر براى ادامه فوتبال خود بعد از سال 2016 مطرح است.

لوتار ماتئوس کاپیتان سابق بایرن مونیخ و مانشافت اما نظر دیگرى دارد و به شواین اشتایگر توصیه نموده به شرط اینکه باشگاه بزرگى نظیر منچستر یونایتد خواهان جذب او شده است، خیلى سریع بایرن مونیخ را ترک نماید، چون از تظر ماتئوس"پپ گواردیولا در فصل گذشته اثبات کرده که چندان اعتقادى به باستین شواین اشتایگر ندارد و با توجه به رقابت هاى یورو بهتر است او مونیخ را ترک نماید."

پپ گواردیولا ترجیح مى دهد در بایرن مونیخ از فیلیپ لام و ژابى آلونسو در پست مورد علاقه شواین اشتایگر استفاده نماید، علاوه بر این بازیکنانى نظیر سباستین روده، یوشوا کیمیش، پیر امیل هویبیرگ نیز که مى توانند در چنین پستى قرار گیرند در کادر بایرن مونیخ حضور دارند، ضمن اینکه خاوى مارتینز و داوید آلابا نیز دو گزینه دیگر پپ گواردیولا برى بازى در پست مورد علاقه شواین اشتایگر محسوب مى شوند.

شواین اشتایگر نیز خود به خوبى از شرایط خود در مونیخ و رقابت درون تیمى بالا آگاه است و به نظر وى براى ترک بایرن مونیخ بعد از هفده سال حضور در این باشگاه، نیاز به دلایل بسیار قانع کننده ترى تا رقابت با چند هم تیمى خود براى قرار گرفتن در ترکیب اصلى دارد، روزنامه Bild آلمان نیز در همین راستا اعلام کرده خداى فوتبال مونیخى ها در حال حاضر به فکر تغییر باشگاه خود نیست:"شواین اشتایگر مى خواهد همچنان دو تا سه سال آینده به فوتبال خود در بالاترین سط ممکن در اروپا ادامه دهد و براى او حضور در کشورى دیگر نظیر آمریکا در سال 2018 قابل تصور خواهد بود. شواین اشتایگر که بعد از جام جهانى توسط یوگى لوو به عنوان کاپیتان جدید مانشافت انتخاب شده ‌مى خواهد آلمان را در یورو 2016 به سمت قهرمانى در این رقابت ها رهبرى نماید و ترجیح مى دهد چنین وظیفه اى را به عنوان بازیکن بایرن مونیخ عهده دار گردد. به همین دلیل در زمینه جدایى احتمالى خود از مونیخ و پیوستن به باشگاه بزرگ اروپایى دیگر وى در تابستان آینده به صورت جدى تصمیم گیرى خوهد نمود." 

 

به قلم Marci Mader از وب سایت Eurosport
 

منبع

نظرات 21 + ارسال نظر
narcis13 پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 15:21

:((((((((((
بابا بمون کشتیمون
مهلت نقل و انتقالات کی تموم میشه ان شاا..؟

GERMANY پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 15:30

خیلی ببخشید گواردیولا شکر خورد که از دیماریا خوشش میاد پپ شاید بخواد تمام بازیکنای المانی رو بندازه بیرون اون موقع بایرنو به چه چیزیشمیشناسن بایرن با بازیکنای المانیش بایرنه.!!! شواینی حتی اگه 40 سالشم باشه یه تار موشو با 100 تا مثل دیماریا معاوضه نمیکنیم یه تار موش می ارزه به کل منچستر اقای پپ شما هم قبر خودتو با این حرفا نکن که تو بد مخمسه ای میفتی؟؟؟

اف سی هالیوود پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 16:17

اگه واقعی باشه که من خود کشی میکنم
اصن فکر کردن بهش آدمو زجر میده

DaPhNe پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 18:22

خدایا
هیچ کار نکن
فقط زودتر تموم کن این کابوسو
باستین تا ابد برای ما می مونه ... خودت یه جوری حالییه بقیه کن ....
روانی شدم رسما رفت
هر روز شوک
شوک شوک
اه

تولیت پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 18:32 http://www.varzesh11.com

نقل و انتقالات تازه نه تیر شروع میشه 9 شهریورم تموم
پپ مربیه خوبیه اگه شواینی بمونه سال دیگه خیلی بد میشه و دیگه فرد قویی نیست جاش وایسه ولی دیماریا سال دیگه عالی میشه میدونین چه کارها که نمیکنه بعدم شواینی چپ و راست خط میانه اصلا نمینونه بازی کنه که اگر یه روز روبن و ریبری مسدوم شن دیگه کسی نیست جاشون بازی کنه ریبری هم که ماشاالله خوب شو نیست
پس عمقی نگاه کنید نه سطهی

تولیت پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 19:02 http://www.varzesh11.com

تولیت خفه شو کی هستی محمد فروهر گمشو
دوستان من یک مربیه 64 ساله ام و از هشت سالگی طرفدار بایرنم من نمیدونم کی به جای من اون پیام ها رو نوشته ولی من مخالف انتقال شواینی هستم از طرفی موافق انتقال دیماریا ولی نه به این شکل اقایون شواینی حداقل دو سال دیگه تو این سطح هست من نمیخام شواینی بره ولی میخوام دیماریا بیاد
متاسفم که زود قضاوت میکنید
58سال طرفدار بایرن بودم نه سه سال

ارتش سرخ باواریایی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 19:54

اصلانمیخام بایرن روبدون اون تصورکنم اه

امیر مونیخی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 20:33

اگه بره
واقعا واسش کسر شأن داره
و از محبوبیتش کم میشه

تولیت پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 22:09 http://www.varzesh11.com

امیر قبول دارم

تولیت جمعه 5 تیر 1394 ساعت 00:01 http://www.varzesh11.com

یک مشتی که از طرفداری یک تیم دیگه تیم فروشی کردن و طرفدار بایرن شدن میگن شواینی بره
براشون متاسفم

GERMANY جمعه 5 تیر 1394 ساعت 02:36

تو سایت طرفداری زده بودن داگلاس کوستا غیر رسمی به بایرن پیوست به نظرتون شایعست یا حقیقته؟؟؟

Erik جمعه 5 تیر 1394 ساعت 02:51

آقای تولیت !!!!!!!!!!

اگه کسی اسمتو تقلید کرده و جات حرف زده ، چرا سایت اون زیر هم فرق نمی کنه !!!؟؟؟؟
تو هر جفتش سایت ورزش ۱۱ هست !
شما که ۵۰ سال طرفدار بایرنی ( الکی ) نمیتونی منو که ۳ سال طرفدار بایرنم و call of duty advanced warfare رو سه بار تموم کردم خر کنی !
اینا جواب حرفاییه که زدی

Erik جمعه 5 تیر 1394 ساعت 02:53

در ضمن شما هشت سالتون بود بازی بایرن پخش می شد ؟
دوما ۵۶ سال طرفدار بایرنی الکی نه ۵۸ سال سواد اسکل کردنم که نداری !

تولیت جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:31 http://www.varzesh11.com

اقا اریک سلام و عرض احترام
سایت ورزش یازده برای من است و اون فردی که جعل اسن کرده از سایت من هم استفاده کرده
ضمنا 64-8 میشه 56 بله من در شرایطی بودم که سر و صدا بود و من به خاطر سر و صدا اشتباه کردم
من از شما معضرت می خواهم
ولی این قدر زود قضاوت نکنید
اقا اریک خیلی گلی

تولیت جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:38 http://www.varzesh11.com

اریک خان من پدرم در المان زندگی می کرد من هم از هشت سالگی تا پنجاه سالگی ام در المان مشغول تحصیل بودم و همان جا بازی های بایرن رو از نزدیک میدیدم
اقا اریک اگر شما کال اف دوییتی ادونز وارفر رو سه بار تموم کردی من جی تی ای وی رو نه بار تموم کردم
اریک جان فدایی داری

تولیت جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:55 http://www.varzesh11.com

اریک خان اینا جواب حرفاییه که زدی

GERMANY جمعه 5 تیر 1394 ساعت 15:31

تولیت خوش باحالت من انقد دوس دارم برم المان که نه حد داره نه حساب دوس دارم برا یه بارم که شده بازی های بایرنو از نزدیک ببینم و از بازیکناشون امضا بگیرم به خصوص مولر و شواینی و لام و گوتزه و ریبری و روبن و لواندوفسکی و نویر از همه اینا امضا بگیرم خیلی دوس دارم برم المان چی میشه یه روزی برم تحصیلاتم هم اونجا بکنم

Erik جمعه 5 تیر 1394 ساعت 17:59

بازی GTA V مگه جز آشغال بازی چیز دیگه ای هم هست بچه ها هم تمومش می کنن !
مهم نیست اگه واقعا یکی تا این حد داره سر به سر شما می ذاره یه تست روانی باید ازش گرفت
منم عذر می خوام !
بهتون هم بازی بترفیلد و call of duty ghost رو معرفی میکنم !
یعنی واقعا با GTA قابل مقایسه نیست ؛
ich bin eine frau

تولیت جمعه 5 تیر 1394 ساعت 18:54 http://varzesh11.com

اریک خان خواهش میکنم من هر دوی این بازی ها را کرده ام خیلی قشنگند
ممنون از معرفی شما

هومن عشق رئال شنبه 6 تیر 1394 ساعت 01:36

آقای اریک شما تو کار بزرگ تر ها لطفا دخالت نکن ممنون بعد اون وقت طرفدار اریک دورم دورتموندی خودت بایرنی میدونی!!!!

Erik شنبه 6 تیر 1394 ساعت 03:20

اولا که شما ????????
دوما
ich bin eine frau
بعدشم من همه ی تیم های بوندسلیگا رو دوست دارم ولی نه به اندازه ی بایرن و یه تار موی اون و دورتموند رو به کل لالیگا نمی دم !
و درآخر خوش گذشت سکوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد