وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش دیرهنگام بواتنگ به رخدادهای بازی بارسا - بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ با یادآوری اتفاقات دیدار با بارسلونا لیز خوردنش برابر مسی را خنده‌دار توصیف کرد.

دیدار بایرن مونیخ و بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ با برتری 3 بر صفر بارسا به پایان رسید. این در حالی بود که بازی با تساوی یک بر یک رو به اتمام بود.

جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ درباره مواجهه با لیونل مسی در بازی با بارسلونا گفت:‌ اصلا تحت تاثیر مسی قرار نگرفتم ولی وقتی آن صحنه را در تلویزیون دیدم، کلی خندیدم. معمولا وقتی گلی زده می‌شود، بازیکنی اشتباه کرده است. طبیعی بود که در آن حالت تعادلم را از دست بدهم. این اتفاق برای من و خیلی دیگر از بازیکنان رخ داده است.

مدافع تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ در ادامه گفت: از نظر من مسی بهترین بازیکن دنیاست و من هم مدافع هستم و طبیعی است که اشتباه کنم. در فوتبال تقابل بازیکنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

او در ادامه گفت: ما تا دقیقه 75 آن دیدار فصل خوبی داشتیم ولی به یک باره کم آوردیم و دروازه‌مان باز شد. نتیجه آن دیدار را یک تنه مسی تعیین کرد. بازی با تساوی یک بر یک رو به اتمام بود ولی یک جرقه از سوی او همه چیز را تغییر داد. ما در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتیم و بازی‌های خوبی را با برتری به پایان رساندیم ولی یکی، دو اشتباه منجر به حذف ما از این رقابت‌ها شد. فکر می‌کنم در کل بد نبودیم. این را هم باید در نظر بگیرید ما روبن، ریبری و آلابا را در اختیار نداشتیم و کارمان در آن دیدار خیلی سخت شده بود.

بایرن مونیخ در دو فصلی که گوآردیولا هدایت آن را بر عهده داشته است، دو بار به قهرمانی در لیگ آلمان رسیده است ولی دو شکست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و بارسلونا باعث شده است تا دست این تیم از رسیدن به عنوان قهرمانی ارزشمندترین عنوان باشگاهی در اروپا کوتاه بماند.

بوآتنگ درباره حذف بایرن از این رقابت‌ها گفت: ما تنها تیم دنیا نیستیم که می‌بازیم. رئال، بارسا و چلسی هم هستند که حذف می‌شوند. فقط ما نبودیم که حذف شدیم. ما در شش، هفت سال اخیر اکثرا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بودیم و این نشان از ثبات در تیم ما دارد. از نظر من گوآردیولا یکی از باهوش‌ترین و بهترین مربیانی است که تجربه کار با او را دارم. او به خوبی می‌داند چطور با ما صحبت کند و ما را به رسیدن به اهدافمان کمک کند.  

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
کائیچییو چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 21:07

بواتنگ مگه میترسی که پپه از تیم بندازت بیرون که اینطور ازش دفاع میکنی.
چرا نگفتی که دقیقه 75 بازی با بارسا اشتباه ژابی آلونسو و برنات بود که مسی توپ رو گرفت و گل زد وگرنه بازی مساوی بود.

rezaoli پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 00:00

مقصر کسی نیست به جز پپ

مسی چرا درجام جهانی کاری نکرد

amirgermany پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 00:30

من هم هم چین شیرین کاری می کردم تیمم سه صفرمی باخت کرکرمی خندیدم هنوزیه عده نمی دونن فوتبال 90دقیقه اس نه 75دقیقه

Wüstenfuchs پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:20

اون وایزر از چی میترسیده دیگه... لام و مولر و نویر هم که میترسن ... اولی هوینس , رومنیگه و قیصر که آوردنش؟ ... رونالد کومان زلاتان و همه اونایی که میگن بارسای پپ بهترین تیم تاریخ بوده چی... یوپ هاینکس و اوتمار هیتسفیلد؟ ... حالا یه عده دوســــــــــاله دستور میدن که بـــــــــــــایــــــد! بندازیــــــــــم م م! بیرون... بنـــــــــــــــــــــــازم به این اعتماد به نـــــــــفس!

bayern پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:34

یکی ارمشکلات کشورهای جهان سومی همینه.
اینقدر مردمش از بالا سری ها تو سر خوردن.از ترسشون نتونستن جوابشونو بدن.
بخاطر همین زورشون به هرکی میرسه.مثل سگ بهش حمله میکنن.

محمد حسین پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:36

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه "اسپورتسکه نوواستی" از افزوده شدن نام دو بازیکن کروات به لیست خرید باواریایی‌ها خبر داد. مارکو پیاکا و جوزو سیمونوویچ که جزو ترکیب ثابت تیم دینامو زاگرب هستند، هر دو بیست ساله دارند. پیاکا مهاجم است و کارشناسان فوتبال در کرواسی وی را یک پدیده آینده‌دار برای این کشور می‌دانند. او حضور در بالاترین سطح لیگ کرواسی را از 16 سالگی و با تیم لوکوموتیو زاگرب آغاز کرد و فصل قبل به دینامو پیوست و تا سال 2019 با این تیم قرارداد امضا کرد. در حال حاضر ارزش وی در بازار نقل و انتقالات 3.5 میلیون یورو براورد شده است.
سیمونوویچ هم تا سال 2020 با دینامو قرارداد دارد، اما مدافع است و ارزشش در بازار نقل و انتقالات 2 میلیون یورو برآورد می‌شود.

سید علی ۳۱ پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 03:09

بواتنگ کبیر

arian-85 پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 10:31

آقای BAYERN
میدونی چرا جهان سومی و تو سری خوریم
به راستی که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم (فردوسی)

ارشیا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 17:16

حالا وایستید سال بعد که پپ بایرن رو قهرمان کرد همتون قربون صدقه پپ میرید

هانس اولریخ رودل پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 19:50

باز شروع شد خدا . الان بزرگترین دانشمندان جهان جای عقل رو میگیرن؟ مثلا" بهتون بگن گه بخورین میخورین؟ درباره پپ من هر روز دارم500 تادلیل میگم . بعدشم حساب پپ تو باارسلونا از بایرن جدست دلایلشم قبلا" گفتیم.
دیگه تخصص نمیخواد ریده به تیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد