وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانس لوور: لام و مرتساکر باید در المپیک باشند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی سابق تیم‌های پایه آلمان معتقد است دو ملی‌پوشی که بعد از جام جهانی برزیل از مانشافت خداحافظی کردند، این شانس را دارند که تیم کشورشان را در المپیک همراهی کنند.


تیم ملی زیر 21 ساله‌های آلمان که در حال حاضر برای شرکت در جام ملت‌های اروپا در جمهوری چک حضور دارد، برای آنکه سال آینده در رقابت‌های المپیک ریودوژانیرو شرکت کند، باید در تورنمنت فعلی حداقل به نیمه‌نهایی برسد.
در صورت قطعی شدن حضور در المپیک، سه بازیکن بالای 23 سال این فرصت را دارند تا تیم کشورشان را همراهی کنند. از این رو چند روزی است که خبر بازنگری فیلیپ لام و پر مرته‌ساکر در تصمیمشان مبنی بر کناره‌گیری از دیدارهای ملی در محافل ورزشی آلمان به گوش می‌رسد.
آخرین باری که تیم ملی فوتبال آلمان در المپیک شرکت کرد، 27 سال پیش در سئول بود. آن زمان هانس لوور مربیگری این تیم را برعهده داشت و به مدال نقره دست یافت.
وی امروز در یک مصاحبه اظهار داشت:" اگر کسی فکر می‌کند شانس این را دارد که در تورنمنت ریو همراه تیم باشد، باید سریع‌تر از این فرصت استفاده کند. المپیک یک تجربه بی‌نظیر است، شاید بهترین رویداد ورزشی. انگار وارد یک دنیای دیگری از ورزش شده‌ای. صبح موقع صرف صبحانه در دهکده المپیک، بازیکنان تنیس را ملاقات می‌کنی؛ شب توی راه قهرمان شماره یک پرتاب وزنه را می‌بینی. مکالمات زیبایی شکل می‌گیرند و دوستانی از ورزش‌های دیگر پیدا می‌کنی؛ و تجربیات شیرین دیگر.
من به خوبی درک می‌کنم که چرا این تجربه لام و مرته‌ساکر را وسوسه کرده است. البته مسلما در اینکه چه کسانی به تیم دعوت شوند، اول و آخر تصمیم با سرمربی خواهد بود."
سال 1988 در المپیک سئول تیم آلمان با حضور لوور، توماس هسلر، کلینزمن و ... در نیمه‌نهایی مغلوب برزیل شد و از رسیدن به فینال بازماند. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 08:10

خیلی خوب میشد در این سایت اخبار تیم های پایه آلمان رو هم داشته باشیم.همچنین تیم ملی بانوان المان و برنامه و نتایج بازی های تیم های جوانان /امید و بانوان رو همچنین کانال پخش این بازی ها رو هم بدونیم اینجوری بهتره.

DaPhNe دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 19:09

ای کاش همین جور باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد