وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنامه نقل و انتقال بایرن مونیخ؛ شواینى، دى ماریا، دانته و مسائل دیگر

 
جذب دى ماریا به یکى از اهداف بایرن مونیخ در تابستان پیش رو تبدیل شده و به نظر این باشگاه مشکلى با جدایى دانته نیز نیز ندارد، اما در خصوص آینده شواین اشتایگر هنوز پرسش هاى بسیارى مطرح است.

فصل گذشته را براى بایرن مونیخ تنها با قهرمانى در بوندسلیگا با توجه به انتظارات بالا از این تیم مى توان تلخ و مایوس کننده ارزیابى نمود. شاگردان پپ گواردیولا در فصل اخیر براى سومین بار مقتدرانه بوندسلیگا را فتح نمودند،‌اما رویاى این تیم براى فتح DFB Pokal و لیگ قهرمانان با حذف در مرحله نیمه نهایى این رقابت ها نابود گردید. البته از موج مصدومیت هاى بایرن مونیخ در حساس ترین دوران فصل نباید به آسانى گذشت، براى نمونه در بازى نیمه نهایى لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا پپ گواردیولا بازیکنانى کلیدى نظیر آرین روبن، فرانک ریبرى،‌ داوید آلابا را در اختیار نداشت و فیلیپ لام، باستین شواین اشتایگر، تیاگو آلکاتارا و خاوى مارتینز نیز به دلیل مصدومیت هاى طولانى مدت در اواخر فصل از شرایط ایده آل خود به دور بودند.

چنین مصدومیت هایى سبب شده تا شایعات و گمانه زنى هاى فراوانى در زمینه تقویت کادر بایرن مونیخ براى فصل آینده در مطبوعات آلمانى منتشر شود. غیبت روبن و ریبرى تاثیر بسیار زیادى بر نحوه عملکرد مونیخى ها داشته و تاکتیک هاى پپ گواردیولا نیز نتوانست کمبود این دو ستاره را جبران نماید، به همین دلیل سران این باشگاه به شدت در پى یافتن جانشینانى مناسب براى آنها هستند.

به دلیل عملکرد پر انتقاد دانته و مصدومیت هاى زیاد هولگر بداشتوبر جذب یک مدافع میانى نیز براى بایرن مونیخ مى تواند تصمیمى منطقى باشد، البته جذب یک مدافع راست نیز در برنامه سران باشگاه قرار گرفته است. با وجود اینکه بازیکنان بسیار قابلى در ترکیب بایرن مونیخ وجود دارد، تنها مانوئل نویر مى تواند نسبت به حضور دائم خود در ترکیب اصلى تیم مطمئن باشد.

 

اهداف بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات تابستانى

یان کریستین درزین رئیس بخش مالى باشگاه بایرن مونیخ در اواخر ماه مارس گذشته در گفتگویى با Kicker مدعى شده بود:"ما مى توانیم صد میلیون یورو براى جذب بازیکنان جدید هزینه کنیم."، سرمایه گذارى تا این سطح از سوى مونیخى ها بر روى یک بازیکن بسیار بعید به نظر مى رسد، با این وجود آنخل دى ماریا یکى از بازیکنانى است که به شدت توجه پپ گواردیولا را به خود جلب نموده و خود را به هدف سران مونیخى در تابستان 2015 تبدیل کرده است. دى ماریا بازیکنى چند وجهى و با ارزش است که از توانایى بازى در دو بال هجومى تیم و حتى در پست هشت را برخوردار بوده و پیش از این قابلیت هاى خود را در رئال مادرید اثبات کرده است.

دى ماریا اما به تازگى در گفتگویى با روزنامه The Sun انگلیس از باقى ماندن در اولدترافورد خبر داده است، با این وجود روزنامه آلمانى Bildخبر از سفر میشائیل رشکه مدیر فنى بایرن مونیخ به شیلى محل برگزارى رقابت هاى کوپا آمریکا براى زیره ذره بین قراردادن عملکرد این ملى پوش آرژانتینى داده است. البته مونیخى ها براى جذب دى ماریا رقیبى بزرگ به نام پاریس سن ژرمن را پیش روى خود مى بیند.

در پست بال تهاجمى بازیکنانى نظیر آنتونیو گریزمان (اتلتیکو مادرید)، یاسین براهینى (پورتو) و فلیپه آندرسون (لاتزیو) نیز مورد توجه مونیخى ها قرار گرفته اند. البته جذب آندرسون برزیلى با توجه به قرارداد وى با لاتزیو تا سال 2020 و برخى پیشنهادات از لیگ برتر جزیره، مى تواند براى مونیخى ها بسیار گران تمام شود. اما گریزمان در این زمینه مى تواند منطقى ترین گزینه بایرن مونیخ باشد،‌ اگر این هافبک فرانسوى قرارداد خود را با اتلتیکو مادرید تمدید ننماید، جذب وى با مبلغ 60 میلیون یورو امکان پذیر خواهد بود، گریزمان هافبک جوانى است که از کیفیتى نظیر روبن و ریبرى برخوردار بوده و حتى مى تواند در پست مهاجم کاذب نیز قرار گیرد. در حقیقت جذب وى از سوى مونیخى ها سرمایه گذارى براى آینده تیم خواهد بود.

همچنین گمانه زنى هایى در زمینه علاقه بایرن مونیخ به جذب داگلاس کاستا (شاختار دونتسک) و سادیو مانه (ساوتهمپتون) نیز در مطبوعات منتشر شده است، البته سران مونیخى به این بازیکنان بیشتر براى تقویت نیمکت ذخیره هاى خود نیاز خواهند داشت، مونیخى ها البته در تابستان 2015  اقدامى براى به خدمت گرفتن کوین دى بروین از وولفسبورگ انجام نخواهند داد و مذاکرات براى این مسئله به تابستان سال آینده موکول شده است. در پست هافبک دفاعى نیز این تیم با توجه به وجود چندین بازیکن پا به سن گذاشته در این منطقه نیاز به تقویت کادر خود دارد، ایلکاى گوندوعان گزینه اى مناسب در این زمینه است اما به ادعاى Bild با توجه به دستمزده درخواستى بالاى این هافبک دورتموندى، چنین انتقالى به احتمال زیاد منتفى خواهد بود.

در دفاع میانى نیز امکان جذب بازیکن بالا به نظر مى رسد، بوآتینگ تنها گزینه مطمئن مونیخى ها در این منطقه است که به نظر پیشنهادى از سوى منچستریونایتد نیز براى جذب این مدافع مستحکم ارائه شده است، مهدى بن عطیه به دلیل برخى مشکلات خانوادگى مایل به بازگشت به فوتبال ایتالیا است، بر روى هولگر بداشتوبر با وجود کیفیتى که دارد به دلیل مصدومیت هاى فراوان نمى توان چندان حساب نمود و دانته نیز در بازى هاى حساس همواره اشتباهات عجیبى مرتکب شده است، در خصوص جایگاه خاوى مارتینز در ترکیب مورد نظر گواردیولا نیز نمى توان با قطعیت سخن گفت. به همین دلایل جذب مدافع میانى باکیفیتى در تابستان پیش رو براى مونیخى ها منطقى است و ایمن عبدالنور بازیکن تولوز در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است، البته وى از توانایى بازى در دفاع چپ را نیز برخوردار است.

از مارک بارترا بارسلونایى نیز که در تجربه کار با پپ گواردیولا را دارد نیز به عنوان یکى از گزینه هاى دفاعى مونیخى ها نام برده مى شود، اما با توجه به نیمکت نشینى مداوم وى در بارسلونا در فصل هاى اخیر، جذب وى بسیار بعید به نظر مى رسد. ماتئو دارمیان ایتالیایى نیز گزینه مورد علاقه گواردیولا براى بازى در سمت راست خط دفاعى است، چون بعد از انتقال فیلیپ لام به مرکز میدان، رافینیا تنها بازیکن تخصصى موجود در کادر تیم، براى بازى در این پست است. این ملى پوش ایتالیایى تیم تورین از قابلیت هاى بالایى برخوردار است، با این وجود روزنامه Bild  به تازگى احتمال چنین انتقالى را بسیار بعید ارزیابى کرده است.

تا کنون بایرن مونیخ جذب بازیکنانى نظیر یوشوآ کیمیش و سون اورایش به عنوان سنگربان ذخیره هر دو از اشتوتگارت را قطعى نموده است، بازگشت یولیان گرین (هامبورگ)، یان کیرشهوف (شالکه) و پیر امیل هویبیرگ (آوگزبورگ) که به صورت قرضى به تیم هاى دیگر منتقل شده اند به مونیخ نیز قطعى شده و تنها براى هویبیرگ دانمارکى براى حضور در ترکیب اینده بایرن مونیخ مى توان شانسى قائل بود.

 

بازیکنانى که مى توانند آلیانس آرنا را ترک نمایند

واگذارى ژردان شکیرى در تابستان به اینتر قطعى خواهد شد و به نظر وى بازگشتى به مونیخ نخواهد داشت. قرارداد کلودیو پیزارو نیز به دلیل اتمام دوران فوتبال وى در مونیخ تمدید نخواهد شد و به همین دلیل جذب مهاجمى جدید ضرورى به نظر مى رسد. چنین موضوعى براى میشل وایزر نیز برقرار است و با وجود عملکرد خوب این بازیکن به احتمال زیاد وى در تابستان به هرتا برلین انتقال خواهد یافت. دانته برزیلى تا سال 2017 با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما عملکرد وى در این فصل با انتقادات فراوانى به همراه بوده و در صورت ارائه پیشنهادى مناسب سران مونیخى با جدایى وى مخالفتى نخواهند داشت، به نقل از Kicker شیاطین سرخ تمایل خود را به جذب این مدافع برزیلى ابراز نموده است، با این وجود دانته اما همچنان مایل به ماندن در مونیخ است.

با توجه به جذب اولرایش احتمال جدایى په په رینا از مونیخ بسیار محتمل به نظر مى رسد. به همین دلیل شبکه تلویزیونى Sky Sport News در این اواخر احتمال بازگشت وى به ناپولى را امکان پذیر دانسته است. تصور حضور باستین شواین اشتایگر در پیراهن تیمى به جزء بایرن مونیخ براى بیشتر طرفداران مونیخى بسیار تلخ و دردناک خواهد بود، با این وجود این روزها شایعات فراوانى در زمینه پیوستن کاپیتان مانشافت به منچستریونایتد منتشر شده است. روزنامه انگلیسى Daily Star در همین خصوص گزارش داده که نمایندگان باشگاه منچستریونایتد با شواین اشتایگر براى انتقال او به فوتبال جزیره به تازگى ملاقات داشته اند، از طرفى روى ماکاى مهاجم سابق بایرن مونیخ نیز پیوستن شواینى به جمع شیاطین سرخ و لوئیز فن خال سرمربى سابق مونیخى ها را بسیار محتمل دانسته و اعلام نموده که در صورت وقوع چنین انتقالى هرگز شگفت زده نخواهد شد. در خصوص ترک مونیخ از سوى مهدى بن عطیه نیز شایعات فراوانى وجود دارد و باشگاه اینتر خواهان بازگرداندن وى به فوتبال ایتالیا شده ست، البته بر طبق گزارش هاى غیر رسمى، وى جدایى خود از بایرن مونیخ را تکذیب کرده است.

 

چه چیدمان هایى براى پپ گواردیولا قابل تصور است؟

پپ گواردیولا تا سال 2016 با مونیخى ها قرارداد دارد و بعد از ناکامى وى در کسب لیگ قهرمانان براى دومین سال متوالى، تردیدهاى بسیار زیادى در زمینه آینده این سرمربى اسپانیایى در فوتبال آلمان به وجود آمده است،  البته پپ گورادیولا حداقل یک فصل دیگر در مونیخ ماندنى است و مى خواهد در فصل آتى همه عناوین ممکن را براى بایرن مونیخ کسب نماید. پیش بینى ترکیب احتمالى بایرن مونیخ براى فصل آیده بسیار دشوار به نظر مى رسد و با توجه به کادر تیم و تاکتیک هاى پیچیده گواردیولا، ترکیب هاى بسیار متفاوتى براى بایرن مونیخ قابل تصور است. با این وجود در صورت جذب آنخل دى ماریا دو ترکیب براى بایرن مونیخ فصل بعد بیشتر محتمل است.

در ترکیب اول دى ماریا همانند رئال مادرید در سمت چپ یک خط میانى سه نفره قرار خواهد گرفت،‌در چنین ترکیبى با توجه به حضور تیاگو ولام،  آلونسو و شواین اشتایگر شانسى نخواهند داشت و خاوى مارنتینز و بوآتینگ به گزینه هاى اصلى در عمق دفاعى بایرن مونیخ بدل خواهند گردید.

در ترکیب دوم یک دفاع سه نفره با حضور دى ماریا در پست بال سمت چپ قابل تصور است، با توجه به غیبت ریبرى در اوایل فصل،‌ حضور دى ماریا در چنین پستى واقعى تر به نظر مى رسد. در چنین ترکیبى بازگشت شواینى یا آلونسو و مولر و گوتزه نیز به تیم قابل تصور است، البته در سیستم چرخشى مورد نظر پپ گواردیولا به همه بازیکنان در طول فصل بازى خواهد رسید و این سرمربى اسپانیایى با چنین ایده اى قصد در کاهش احتمال مصدومیت بازیکنان کلیدى خود خواهد داشت.

با این تفاسیر دو ترکیب ایده آل پپ گواردیولا براى فصل بعد بایرن مونیخ به صورت ذیل خواهند بود:

نظرات 19 + ارسال نظر
googooli شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 17:57

گریزمان 60 تا نمیرزه چون یه بازیکن معمولیه تازه امروز خبرش اومد که اتلتیکو قیمت 40 میلیونی روش گذاشته کمترم میشه. دی ماریا هم بدون شک با یه قیمت مناسب میا بایرن

هانس اولریخ رودل شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 18:25

آها یعنی شؤاینی هیچ جایی نداره. لامم بر نمیگرده سر جاش الونسو و رافینیا هم نمیرن . جایگاه مولر و لوا و ریبری هم متزلزله.

گه حوردی مرتیکه پفیوز ببین هرچی میخوام آروم باشم و فحش ندم نمیزاره نکبت.....
یعنی اگر دیگه کسی بگه قصد پپ(بخوانید پپه) تخریب بایرن نیست من دیکه نمیدونم چی بگم.

هانس اولریخ رودل شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 18:28

این انتر دور ورداشته بهش رو بدی اسم باشگاهم میخواد عوض کنه

علیرضا حیدریان شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 18:40

دی ماریا گوندوگان دیبروین و یک مدافع وسط. گریزمن گزینه بهتری به دلیل سنش از دی ماریا می باشد

محمد شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 20:08

ببخشید بچه ها من چن روز پیش میگفتم به پپ وخ بدین خوب کار میکنه ولی امروز از شما معذرت میخوام ینی واقعأ حالم از هر چی سرمربی و کادرفنی اسپانیایی و غیر آلمانی بهم میخوره خاااااک تو سرش کنن آخه ینی چی مولر و شواینی!!!!!!!!!! نباشن اونموقع که دیگه تیم بایرن نیس در کل پپ اومده فاتحه بایرن رو بخونه وسلام

هانس اولریخ رودل شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 20:21

برنامه نقل وانتقال بایرن مونیخ شؤاینی ، دی ماریا؛ دانته و مصائبدیگر

پارسا شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 21:23

[:S018:, بابا این گواردیولا تا تو بارسا بهترین هارو میاورد الان گه میریزه تو عشقم تو رو خدا انقلاب کنید بایرنیا

هاینکس کبیر شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 22:12

کاش دی بروین یا گریژمانو بگیرن یا شورله و دراکسلر

amirbayern شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 22:25

تمام ترکیب تیم رو رافینیا و برنارد بنجل خراب کردن بجاش باید شاهد نیمکت نشینی شواینی و گوتزه و لوا یا مولر تو فصل جدید باشیم دیگه همه دنیا میدونن که لام جاش دفاع راسته نه هافبک دفاعی بجز پپ

امیر بایرنی آلمانی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 22:30

ما یه گربه دستی تو محلمون هست قیافه گواردیولا میمونه مثل اون.ضمنا هوادارای گواردیولا برن بمیرن

فرانک شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 22:41

سخنرانی گواردیولا در خانه ادبیات مونیخ

پپ گواردیولا گاهی در رختکن بایرن برای بازیکنانش از اشعار میکل مارتی پول ،شاعر اهل کاتالان، می‌خواند. حال وی قصد دارد به مناسبت بزرگداشت این شاعر در خانه ادبیات شهر مونیخ سخنرانی کند.
به گزارش "ورزش سه"، آنهایی که با شخصیت گواردیولا آشنایی دارند می‌دانند که این مربی یکی از طرفداران پر و پا قرص ادبیات است. میکل مارتی پول یکی از افتخارات ادبی کاتالونیا است که در زندگی گواردیولا هم نقش مهمی بازی می‌کند.
قرار است سی‌ام ژوئن از ساعت 20 به وقت محلی موسسه گوته با همکاری خانه ادبیات مونیخ همایش بزرگداشتی برای این شاعر برگزار کنند. از پپ گواردیولا هم برای سخنرانی در این جلسه دعوت شده است. او قرار است چند اثر از مارتی پل را روخوانی کرده و درمورد اهمیت این شعار که به "شاعر مردم عادی" مشهور است صحبت کند. وی ابتدای یک مجموعه شعرش تحت عنوان "کتاب دلتنگی‌ها" نوشته است:" تقدیم به کریستینا سرا و پپ گواردیولا."
گواردیولا به دلیل رفاقت نزدیکی که با این شاعر داشت، زمانی که در بارسلونا مربیگری می‌کرد اشعار وی را به منظور افزایش انگیزه برای بازیکنانش می‌خواند. وی در مونیخ هم این رویه را دنبال می کند.

امیر بایرنی آلمانی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 22:57

لعنت به اسپانیا و انگلیس , لعنت به بارسلونا و ریال , لعنت به منچستر, آخه جالب اینه که کشوراشون (انگلیس و اسپانیا)نصف آلمانم افتخارات و قهرمانی در سطح ملی نماند هر کدوم یه قهرمانی اونم به زور حقه بازی تو جام جهانی دارن , بدبختا دیگه جدیدا از مرحله گروهیم نمیتونن بیان بالا اونوقت خودشونو با آلمان کبیر که چهار تا قهرمانی تو جام جهانی داره سه تاهم تو یورو , قشنگ معلومه که ازذلالتشونه که دارن خودشونو با ما مقایسه میکنن.و تنها افتخارشون تو رده باشگاهیه که البته انگلیس اونم نداره چرا چون تیماش هیچکدوم حتی تا نیمه نهایی چمیونز هم نیومد اینم از لیگ جزیره,میمونه لالیگا که ریال و بارسا فقط و فقط به دلالی و هزینه های هنگفت و حقه بازی و پارتی بازی و حق ضایع کنی و خرجای گرون گرون و بازیکن دزدی و....که دیگه نام نمیبرم این تعداد قهرمانی رو به دست اوردن و ریالم اگه اون پادشاه زور گوی ریال نبود الان نهایتا مثل ما پنج تا جام داشتن نه ده تا.با تشکر از دوستان

امیر بایرنی آلمانی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 23:07

شانس, بایرن و تیمای المانی به این خوبی تلویزیون ایران که خاک تو سرشون کنن فقط بازیای لیگ زاغارت اسپانیا رو پخش میکنن و فقط برا اسپانیا و تیماش به خصوص برا بارسا و ریال میمیرن.واقعا که برا صدا و سیمامون متاسفم که شده صدای و سیمای اسپانیا.

GERMANY یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 00:25

امیر المانی بایرنی انکلیس و اسبانیا نه تنها فوتبالشون به بای المان نمیرسه بلکه از نظر علم و فناوری اقتصاد و صنعت هم با المان قابل مقایسه نیستن البته انکلیس بیشترفته هست ولی نه به اندازه المان انکلیس همون بیشرفتاشم همه از راه غارت به دست اورده اسبانیا هم که جای خود دارد هیجی ندارن جز فوتبال واقعا غیر از اینه اسبانیا تو علم و فناوری جه بیشرفتی داشته اقا اصلا یه دانشمند معروف از اسبانیا نام ببرید..ولی المان کشوری سرشار از دانشمند و فیلسوف بوده..همین الانشم هست!!!

بایرن کبیرودیگرهیچ یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 00:27

به نظرمن بهتره اینجوری باشه

خروجی ها
دانته،آلونسو،رافینیا،رینا وپیزارو

بازیکنان ورودی
دیماریا،دارمیان،یک دفاع وسط خوب،گریزمان

ترکیب هم اینجوری باشه(بازیکنان ذخیره داخل پرانتز)

نویر(سون اورایش)

آْلابا(برنات) بواتنگ وبن عطیه(بداشتوبر) دارمیان یالام(لام یا دارمیان)

شواینی(خاوی مارتینز)

مولر(روده) تیاگو یاگوتزه(گوتزه یاتیاگو)

دیماریا یاریبری(ریبری یادیماریا) روبن(گریزمان)

لوا

morteza یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 00:36

هر دوی این ترکیب ها چیزی جز یرمایه سوزی نیست!
هویبرگ آینده دار رو برگردوندن! خوب دستشون درد نکنه! چرا تو ترکیب نیست؟! گوتزه کو؟ بابا اینا هنوز 23 سالشون نشده، اینا آینده بایرنن؛ چرا تو ترکیب اصلی نیستن؟ یعنی دی ماریا بهتر از گوتزه است؟! چرا وایزر رو فروختن؟ اگه تو نصف بازی های لیگ وایزر و هویبرگ فیکس بشن اونوقت میتونن خودشونو نشون بدن و جزو ستاره های اصلی بایرن باشن!
پست لام به اندازه ی شعار تحول اقتصادی خنده داره! آلونسو و رافینیا و برنات هم همچنان هستن! یعنی امسال هم واسه بارسا و رئال گل و بلبل راه میندازیم!

علی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 02:02

سلام
بازیکن درخشان تو بازی حساس درخشانه تیاگو کم بود تو بازی رفت پاس گل بده البته گل سوم روی اشتباه بازیکن خفننننننننن تیاگو و استاد آلونسو بود،تو ترکیب احتمالی هم بیش از 4 آلمانی نیست خدا فصل بعد بخیر کنه.
من ترجیح میدم شواینی ، مولر ، گوتزه نیمکت باشن بایرن تو 10 هفته اول بوندس لیگا تیم آخر باشه که استاد رومینیگه یه بهونه برای اخراج آقای.... داشته باشه ، تا فسخ قرارداد روترجیح بده به فصل بی جام بی سهمیه و بی سود برای استاد رومینیگه مهمتر از این استاد ...... هواداران بایرن.

بایرن مونیخ یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 04:26

چی بگم ، گواردیولا داره بایرن مونیخ رو به .... میده

بایرن مونیخ یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 04:32

این فصل مونیخ منطقه جنگی بود ؟؟؟؟؟ همه مسدوم میشدن فصل بعد بدتر نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد