وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رینا در یک قدمی ناپولی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ آلمان بعد از توافق با اسون اولریش سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال اشتوتگارت اجازه جدایی رینا را صادر کرد.

باشگاه ناپولی که از مدتها پیش برای بازگرداندن این دروازه بان با تجربه اقدام کره بودند حالا در آستانه توافق با این بازیکن هستند.

جدایی رافائل بنیتز از ناپولی و پیوستنش به رئال مادرید شایعه پیوستن این بازیکن به رئال را هم بر سر زبان انداخته بود اما امروز خبرگزاری La Gazzetta dello Sport ، با انتشار مطلبی از توافق قطعی باشگاه ناپولی با پپه رینا خبر داد و اعلام کردند که به زودی این باشگاه با ارائه پیشنهادی 4 میلیون یورویی رضایت باشگاه بایرن مونیخ را جلب خواهد کرد.

این خبرگزاری مدعی شده است که باشگاه بایرن مونیخ به هیچ عنوان با جدایی رینا مخالفت نخواهد کرد. 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 23:38

نامه یواخیم لوو به اهالی فرانکفورت

یکشنبه روز مهمی برای فدراسیون فوتبال آلمان خواهد بود، چرا که قرار است 498000 نفر از اهالی فرانکفورت طی یک رأی‌گیری درمورد ساخت یا عدم ساخت یک آکادمی بزرگ فوتبال در این شهر تصمیم‌گیری کنند.فدراسیون فوتبال آلمان از مدت‌ها پیش طرح پروژه‌ای 89 میلیون یورویی را برای ساخت یک آکادمی بسیار بزرگ فوتبال در منطقه گالوپ‌رن‌بان در شهر فرانکفورت آماده کرده بود؛ اما اعلام ساخت این پروژه خشم اهالی منطقه مذکور را درپی داشت و و این شهروندان با جمع‌آوری 13000 امضا مراتب اعتراض خود را به شهرداری فرانکفورت انتقال دادند.
امروز یواخیم لوو برای مجاب کردن مخالفان دست به کار شد و نامه‌ای سرگشاده ای خطاب به اهالی فرانکفورت منتشر کرد.
در این نامه آمده است:" فرانکفورت برای همه ما یک شهر فوتبالی است و باید یک شهر فوتبالی هم باقی بماند. برای اینکه در آینده هم بتوانیم در بالاترین سطح فوتبال جهان عرض اندام کنیم، به شرایط مطلوب نیاز داریم. به جایی نیاز داریم که دانش فوتبالی‌مان را پیاده کنیم و ببینیم تا کجا نتیجه‌بخش است و به پیشرفت منجر می‌شود. آلمان باید همواره در بالاترین سطح بماند، برای همین باید جای پایش را سفت کند. حال به منظور تحقق این برنامه برای تضمین آینده فوتبال آلمان، فرانکفورت بهترین جاست. همه ما در فدراسیون از اینکه در بازی ملی بعدی مقابل لهستان میهمان شهر فرانکفورت هستیم خوشحالیم. اما من دلم می‌خواهد شما عزیزان نه فقط در آن بازی در استادیوم شهرتان ما را تشویق و حمایت کنید، بلکه روز یکشنبه هم با دادن رأی "آری" از پیشرفت فوتبال آلمان حمایت کنید."
برای اینکه فدراسیون فوتبال آلمان بتواند مجوز ساخت این آکادمی را از شهرداری فرانکفورت بگیرد، باید حداقل 25 درصد از واجدین شرایط رأی دادن یعنی حدود 124000 نفر رأی "آری" بدهند. برنامه این فدراسیون این است که سال 2016 ساخت این پروژه را آغاز کند و تا سال 2018 به پایان برساند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد