وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مایر: دلیل پیوستن اولریش به بایرن مونیخ را نمی فهمم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سپ مایر اسطوره دروازبانی تیم ملی آلمان رویکرد اسون اولریش در خصوص پیوستن به بایرن مونیخ را به باد انتقاد گرفت.

این دروازبان 26 ساله سابق باشگاه اشتوتگارت در هفته اخیر به بایرن مونیخ پیوست. مایر اعتقاد دارد این بازیکن با وجود مانوئل نویر در دروازه باشگاه، آینده خود را به خطر انداخته است. اولریش این انتقال را یک چالش جدید نامیده بود و عنوان کرده بود هر زمان نیاز به وی باشد، آماده است.

به گزارش سایت گل مایر که بین سال های 1994 تا 2008 مربی دروازبان های بایرن بود در این خصوص گفت: "اگر او یک دروازبان 35 ساله بود، تصمیم او را درک می کردم. اما نمی فهمم چطور یک دروازبان 26 ساله در بهترین سال های خود چنین تصمیمی می گیرد. البته او چیزهای زیادی برای یاد گرفتن دارد و با بهترین ها تمرین می کند. اما این تمرین ها هرگز جای هر هفته بازی کردن را به مانند اشتوتگارت برای او پر نمی کند." 
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
Armin 7 جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 20:20

راس میگه والا تا وقتی نویر هس که کسی نمیتونه جاشو بگیره همون بهتر که درواره بان دوممون خارجی باشه که اگه هم نیمکت نشین بشه (که میشه) اصلا برامون اهمیت نداره . همون رینا خوب بود واسه گلر دو هم با تجربه بود هم اینکه غیر آلمانی . از نظرم بجز تیاگو بهترین خرید اسپانیایی همین رینا بود که نیمکت نشینه و مشکلی ایجاد نمیکنه

Navid Bayern Lover شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 01:34

بهتر بود ایوان لوجیچ دروازبان دوم تیممون میشد هم جوون بود هم محصول آکادمی خودممون

German Boy شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 10:28

اصلا نمیفهمم چرا لوکاس ریدر رو فروختیم؟!

ali48 سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 11:22

از tom Starke خیلی بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد