وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قیصر: رفتن شواینی به منچستر اشتباه است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که باستین شواین اشتایگر در شرایطی نیست که ترک بایرن مونیخ و پیوستن به منچستریونایتد به سودش باشد.

جدایی احتمالی باستین شواین اشتایگر از بایرن مونیخ این روزها بسیار پر سر و صدا شده است و پس از ماتئوس، نوبت بکن بائر بود که در اینباره اظهار نظر کند.

فرانتس بکن بائر کاپیتان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در مورد پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب باستین در گفت و گو با بیلد می گوید:" تطبیق پیدا کردن با شرایط یک لیگ دشوار اروپایی آن هم در این سن و سال بسیار سخت است، او طی سالهای اخیر تحت فشار زیادی بوده است و از لحاظ بدنی واقعا شرایط سختی را پشت سر گذاشته است و من توصیه می کنم سالهای پایانی فوتبال خود را به کشوری مثل آمریکا برود، اگر من جای باستین بودم دو سال دیگر در بایرن می ماند و پس از آن به لیگی کم فشار تر برای دوران پایانی فوتبالم می رفتم."  

 

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
هانس اولریخ رودل پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 20:05

دوسال دیگرو خوب گفتی استاد ولی ای کاش با دو 6گانه دیگر فوتبالشو در بایرن تمام کند.

رونی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 20:11

هیچم اشتباه نیست شواین اشتایگر میخواد بازی کنه تو این تیم هم پپ تو ترکیب اصلی بهش جایی نمیده ولی تو منچستر فن براش تو ترکیب اصلی جا خالی کرده

GERMANY پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 20:42

مثل این که بکن بائر از وقتی پیر شده.مغزش هنگ کرده

DaPhNe پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 21:21

اه - میخوان به بهانه تصمیمات پپ از ما بگیرن باستینو - لیگ امریکا ؟؟؟
اقا من حرفی برا گفتن ندارم - هرچی فریاد بزنیم مگه کسی میشنوه ؟؟؟ تمام غصه هاش می مونه برا ادم
دیگه خبری که مربوط به رفتن باستین باشه یا نظری که در این مورد باشه نگاه هم نمیکنم چه برسه به خوندن
جز اعصاب خوردی نیست
رسما دارن میگن سنش رفته بالا و بای بای
خجالتشو و حرصشو من میخورم و یه سری
واقن اه به معنای واقعی ........
به خودشم دارن فشار میارن و از تصمیم اصلی منحرفش میکنن

دختر باواریایی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 21:40

همه میدونن شواینی باید بمونه الا یکی(مدیونید اگه فکر کنید پپ رو میگم)

ارتش سرخ باواریایی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 22:41

میدونستم شواینی موندنی ولی بعضی خبرا ک میومد گمراهم میکرد

Navid Bayern Lover جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 01:51

به نظرم شواینی حداقل حداقلش باید تا 2018 که فیلیپ عزیز تو تیم هست بمونه

Lewangoalski جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 02:11

نمیفهمم چرا انقد گیر دادین ب پپ!!فقط مربی تصمیم نمیگیره ک ی بازیکن بمونه یا نمونه....هممون میدونیم باستی دیگه کیفیت لازم رو نداره اما خودممدوس ندارم ک بره از تیم چون ارباب آلیانز آرناست

GERMANY جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 02:39

جرمنی مثل اینکه تنت خیلی میخاره نه؟؟؟ بهتری بری خودتو به یه دکتری نشون بدی معلوم نیست دردت جیه و کجاس جرا مثل سک میترسی قشنک از حرف زدنت معلومه طرفدار تیم دیکه ای هستی قیصر مغزش هنک نکرده تو مغزت مشکل داره یک متقلب بدبخت بیش نیستی برو تو طویله خودت عرعر کن یه کاری نکن بدجوری خوارت کنم میدونم مثل سک میترسی...ایشالله خودم قبرت رو میکنم همراه با مسی و رونالدو میفرستمت تو کور روشم قدم میزنم فقط یک بار دیکه با اسم من کامنت بزار!! دوستان بایرنی یه خورده به من حقیر کمک کنید بد نیست میخوام بفهمم این فرد بیمار کیه که هر دفعه ما اسم کاربریمون رو عوض کردیم اونم این غلط رو کرد تشکر میکنم همکاری کنید؟؟

Führer جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 10:58

چرا بایرن داره به فنا میره هر روز بیشتر؟ دو فصله که توی جام باشگاهها جلوی تیمهای هم وطن این مربی دلقک تیم داره تحقیر میشه..میراث هاینکس رو به فنا داد،بازیکنهای خوب و آینده دار آلمانی رو به فنا داد.رکورد شکست ناپذیری خانگی برابر رئال رو اون هم با 4 گل خورده توی مونیخ به فنا داد! این مردک عوضی چی به سر تیم آورده..امسال هم که بمونه گند کاریهای بیشتری انجام میده!

سوپرمانو جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 13:45

ژرمنی یه خورده ادب هم داشته باشی بد نیستا.
اینجا امکان داره بچه یا بانوان بیان.

DaPhNe جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 22:26

سوپرمانو
به به
اقای مودب
افرین در حد اسمت سخن به جایگاه گفتی ...
مثلا من که خانومم
اقایون ادبو رعایت کنین


GERMANY مثلا من ما چه کمکی میتونیم بکنیم ؟؟؟ بگو تا ارومم شه اعصابت اقا

ولی بچه ها کم کم دارم میترسم - قطعی ترین چیز تردیده
باستین پیش ما می مونه دیگه ؟؟ آقای تیم می مونه مگه نه ؟؟؟؟
دوس دارم یکی با تمام وجود بگه اره شک نکن

هانس اولریخ رودل جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 23:55

اره شک نکن تو بایرن خداحافظی میکنه . تا جایی که من تو کلوپ هوادارانش دیدم خودش چند بار گفته که دوست داره بمونه

DaPhNe شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 11:55

کلوپ هوادارانش ؟؟؟؟؟؟؟؟
به زبان المانی ؟؟؟
اگه نسخه اصله بده منم یه سر بزنم .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد