وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود کلیپ حرکات، گل ها و دریبل های برتر روبرت لواندوفسکی ۲۰۱۵

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
رونی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 05:53

هنوز زوده برات !
ولی برای یه شروع بدک نیس

فرانک پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 14:46

بکن بائر:شواینی نباید به منچستریونایتد برود

فرانس بکن بائر، اسطوره فوتبال آلمان، به باستین شواین اشتایگر توصیه کرد به منچستریونایتد نرود.‏تنها یک سال از قرارداد شواینی با بایرن باقی مانده و به همین دلیل، شایعات ‏زیادی در مورد رفتن او به الدترافورد به گوش می رسد. روز گذشته، لوتار ماتیوس، کاپیتان سابق تیم ملی ‏آلمان، اعلام کرده بود که رفتن به یونایتد، می تواند گزینه بهتری برای شواین اشتایگر باشد زیرا ‏گواردیولا دیگر از او در پست مورد علاقه اش استفاده نمی کند. ‏
با این وجود، بکن بائر معتقد است که حضور در لیگ برتر، برای شواین اشتایگر که در چند فصل اخیر با ‏مصدومیت های زیادی دست به گریبان بوده، می تواند دردسر ساز شود.‏
او به بیلد گفت:" در این سن، سازگار شدن با یک لیگ اروپایی متفاوت دشوار است. او با تمام انرژی ‏بازی می کند و سال هاست که به بدن خودش فشار زیادی وارد می آورد. این نحوه بازی بسیار انرژی گیر ‏است. او می تواند در آمریکا دوران حرفه ای اش را به پایان برساند.‏
اگر من جای شواینی بودم، یک یا دو سال دیگر در بایرن می ماندم. بعد از آن، او همچنان می تواند در ‏بالاترین سطح بازی کند."‏

کائیچیئو پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 15:34

انصافا مانژوکیچ چش بود اینو گرفتن ، الآن همه تیما دنبال ماریو هستن
نمیگم لوا بازیکن خوبی نیست ولی بدرد بایرن نمیخوره ، بازیش به بایرن نمیخوره
تو هر بازی کمتر از 3-4 تا موقعیت مسلم گلو خراب نمیکرد
بازی رفت با بارسا روی پاس مولر راحت میتونست گل بزنه ولی ...
باور کنید از زمانی که پپه اومده ، بایرن یه خرید خوب نداشته، در عوض بازیکنای خوبشو از دست داده

بایرن مونیخ پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 15:56

لواندوفسکی از نظر قدرت عبور و دریبلینگ بسیار ضعیفه

بایرن مونیخ پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 16:01

اما از نظر شوت و قدرت و سو زدن فوق‌العاده اس

GERMANY پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 19:19

دوستان من واقعا دارم کلافه میشم اون جرمنی که کامنت کذاشته من نیستم نمیدونم این نکبت یه دفعه از کجا بیداش شده که من همش دارم اسم کاربریم رو تغییر میدم میدونم برجم کنار اسمم مثل اون رومانیه ولی من نیستم نمیدونم جه مریض بیماریه که من به خاطر اون نکبت همش دارم اسم کاربریم رو تغییر میدم ولی من عشق اول و اخرم المان و بایرنه/ نمیدونم جه ادم بیماری هستی که هر دفعه من اسمم رو تغییر میدم بازم کار خودتو میکنی خب خودتو نشون بده تا حسابی ادمت کنم بدبخت ترسو معلوم نیست طرفدار جه تیمه اتفاقا لواندوفسکی مهاجم بسیار خوبیه بسووووووز

بلیس وظیفه شناس سایت پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 21:45

بالاخره باید همه جا یه جند تا ادم نخاله بیدا بشه یا نه؟؟؟؟؟

نویر جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 13:34

سلام بازیکن خیلی خوبیه خوشم میاد ازش.مخصوصا گلی که تو بازی برگشت به بارسا زد بازیکن روبه روشو محو کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد