وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: مصدومیتم احساس مردن داشت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره هلندی خط میانی بایرن پیش از پایان فصل به مصدومیت سختی دچار شد که هنوز هم برطرف نشده است.

 

روبن پس از آنکه از آسیب‌دیدگی شکم رهایی پیدا کرده بود، در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل بروسیا دورتموند که اواخر آوریل برگزار شد دچار پارگی ماهیچه شد. از آن زمان وی دیگر نتوانست برای بایرن به میدان برود و این تیم از نبود وی بدون شک متضرر شد. او حتی مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ بین بایرن و بارسلونا را هم از دست داد.
او معتقد است مصدومیت در مرحله آخر بازی‌های فصل به بازیکن شوک وارد می‌کند. وی به مجله "11Freunde" گفت:" در چشم بر هم زدنی انگار به جهان دیگری رفتم. فورا فهمیدم کارم تمام است. احساس سقوط داشتم و مثل یک مرده شده بودم؛ کاملا بی حرکت و بی چاره.
من این صحبت‌هایی که از همه جا به گوشم می‌رسد که می‌گویند جایم در بایرن واقعا خالی است را بیشتر یک تعارف می‌دانم. این حرف‌ها در هر صورت درد من را کم نمی‌کند. ترجیح می‌دادم داخل زمین باشم و با تیم شکست بخورم تا اینکه بگویند تیم به دلیل نبود من شکست خورد. من تا قبل از مصدومیتی که مقابل گلادباخ به آن دچار شدم از آمادگی کامل برخوردار بودم و قصد دارم فصل آینده همانطور به کارم ادامه دهم."

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
رونی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 05:51

ایشالله خوب میشی

امیر مونیخی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 09:57

زود خوب شو
( ˘ ³˘)♥

عاشق بایرن مونیخ پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 11:35

روبن جان ناراحت نباش ایشالا خوب میشه و فصل بعد با آمادگی کامل پابه میادین میذاری
به امید فتح سه گانه

alireza_asol پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 14:12

واقعا حییییییییییییف شد. واقعا در اوج بود

ارتش سرخ باواریایی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 14:23

اه چرابس این مصدومیت هادست از سرمابرنمیداره
اخ اینقدرهم مصدومیت میشه
دیگ چی بگم ایشالا درس بشه زودازمصدومیت دربیاد

دختر باواریایی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 18:36

کاشکی من به جات مصدوم میشدم
دلم اصلا طاقت نمیاره درد بکشی
فقط خدا میدونه که چقد دوست دارم
ایشالا زودتر خوب شی

Reza پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 22:28

سوپر آرین روبن
کلاسیک ترین شماره 10 دنیا
جادوگر پا شیشه ای
زود برگرد قهرمان دوست داشتنی

یه رئالی جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 13:19

کلاسیک ترین شماره ۱۰ دنیا کسی نیست بجز خامس رودریگز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد