وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پشت پرده ی انتقال شواینی به منچستر

 

باستین شواین اشتایگر حدود یک دهست که عضو باشگاه بایرن می باشد. این بازیکن 30 ساله یکی از بهترین ها در پست و زمان خودش می باشد، بدون شک. فصل گذشته را به سختی می توان فصلی موفقیت آمیز برای بایرن دانست، چرا که غول های باواریایی تنها موفق به کسب یک جام از چهار جام ممکنه (سوپرکاپ آلمان، بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا)شدند. در این بین سال گذشته برای شواینی هم سالی ناامید کننده بود، چرا که وی به دلایل مختلفی از جمله مصدومیت تنها در 28 بازی برای تیمش به میدان رفت.


پس از سال 2004-5،این اولین باریست که باستی کمتر از 30 بار در طول یک فصل به میدان می رود.اما نمی توان این عامل را اصلی ترین علت حواشی پیرامونش مبنی بر ترک بایرن و پیوستن به منچستر دانست.


در سوی دیگر،حضور لوئیس فن خال در تیم منچستر هم بی تاثیر نیست.وی رابطه ی بسیار خوبی با کاپیتان دوم باواریایی ها دارد.شواینی زمان بسیار موفقی را در دوره ی مربیگری فن خال سپری کرد؛از جمله کسب دو عنوان قهرمانی بوندس لیگا.


هنگامیکه گواردیولا سکان هدایت بایرن را بر عهده گرفت،همگان از نقش بالا و مهم شواینی در تیم وی خبر می دادند،کسی که می توانست به خوبی وظایفی که ژاوی در تیم سابق پپ بر عهده داشت را پیاده کند.ولی حداقل در فصل گذشته،مصدومیت های مداوم و البته خرید آلونسو از رئال،مقداری هرچند کم جایگاه وی را در ترکیب متزلزل نمود.


مسئله ی دیگر قرارداد وی با بایرن مونیخ است.در حالیکه فصل آینده قرارداد وی به پایان می رسد،ولی آن چنان که باید سران تیم برای تمدید این قرارداد عجله و تمایلی نشان نداده اند.عاملی که می تواند به سبب سن بالای شواینی باشد.ماههایی دیگر باستین 31 سالگی خود را جشن خواهد گرفت و اکثر تیم ها،رفتاری متفاوت با بازیکنان بالای 30 سال خود دارند،که عمدتا تمدید قراردادشان بصورت یک سال یک سال است،که گویا کاپیتان تیم ملی آلمان هم در این قضیه نزد سران بایرن مستثنی نیست.


با این تفاسیر سران شیاطین سرخ آماده ی استفاده از این شرایط هستند.کارل هاینس رومنیگه تاکید کرده است که تنها در صورتی به پیشنهادات وارده به جذب شواینی گوش خواهد داد که خود بازیکن مایل به ترک تیم باشد.اگرچه باشگاه منچستر سیاستش را به جذب بازیکن زیر 27 سال گمارده است،ولی شواینی بازیکنیست که نمی توان براحتی از ان گذشت،حتی اگر در پایان دوران بازیگری اش باشد.باوجود بودجه ی 200 میلیون یورویی شیاطین سرخ،بعید است که قیمت شواینی در جوش خوردن این معامله مشکل ساز باشد.


باتوجه به ضربه ای که مصدومیت در فصل قبل به تیم بایرن وارد کرد،و همچنین سیاست بایرن در خرید بازیکن-که به پرداخت مبالغ کم شناخته شده و باعث منفی شدن گزینه هایی نظیر پوگبا،دی بروین و حتی دی ماریا می شود-باید دید که سران باواریایی ها اگر بر سر تمدید قرارداد با باستین به توافق نرسند،آیا این بازیکن را حداقل تا پایان مدت قراردادش در مونیخ نگه می دارند یا که سرنوشتی همانند کروس برای وی اتفاق می افتد.
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
اکبرماتئوس سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 18:03 http://ABUALISINA

مرده شور این فوتبال حرفه ای رو ببرند که این قدر بی رحمه!
حتی به اسطوره اش هم رحم نمی کنه
. فقط پول. پول. ..پول!

عاشق بایرن مونیخ سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 18:14

ای خدا نمیدونم چیکار کنم
منچستر تورو خدا دست از سر رئیس ما بردار
این یکیو بیایا شو

ارتش سرخ باواریایی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 18:45

نرو نرو نروشواینی بمون توروخدا
خاهش میکنما

کائیچیئو سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 20:51

شواینی باید بمونه
دانته و ژابی آلونسو رو بدیم منچستر جاش دیماریا رو بیاریم ، خیلی خوب میشه ، فنخال هم دیگه دست از سر ما برمیداره

GERMANY سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 22:26

امیدوارم تو بایرن بمونی باستی جان جون نمیتونم بایرنو بدون تو تصور کنم اصلا بایرن با وجود بازیکنای المانیش مزه داره جون یه باشکاه المانیه...

mahya سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 23:42

بسه دیگه، اینقدر درباره این چیزای مسخره مطلب نزارید. فقط میخواید دلیل بیارید. یه چیزی هست که نمیشه با هیچی عوضش کرد.... عشق به باشگاه.... شواینی خودش اینو میدونه... ایمان دارم که فقط خودش میدونه.

هانس اولریخ رودل چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 12:53

بمون . این ماتادورای عوضی باید برن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد