وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: گوتزه باید در بایرن بماند؛ حرف بکن باوئر را درک نمی کنم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در بازی آخر پیش از تعطیلات تابستانی مقابل جبل الطارق قرار گرفت و همانطور که پیش بینی می شد به برد پرگل 7-0 دست یافت.

یواخیم لو با وجود اینکه با ضعیف ترین تیم گروه بازی می کرد ، از ترکیب کامل برای این بازی استفاده کرد . او پس از این بازی در گفتگو با هفته نامه کیکر از برنامه های آینده تیم ملی گفت و البته به دفاع تمام قد از ماریو گوتزه پرداخت:

**برخی انتظار داشتند لوکاس پودولسکی را باز هم در این بازی در زمین ببینند ولی این اتفاق رخ نداد. آیا او را باید برای همیشه از تیم ملی حذف شده بدانیم؟

--کنار گذاشتن هر بازیکنی برای من دشوار است و در مورد لوکاس سخت تر چون ما سالها با هم بودیم و روابط شخصی خوبی با او دارم. ولی توجه کنید که من قبل از هر چیز مربی تیم ملی هستم و باید براساس شرایطی که از بازیکن می  بینم تصمیم بگیرم. مربی نه بر اساس سابقه بازیکن بلکه طبق آخرین میزان آمادگی او تصمیم می گیرد و من باید منافع تیم را در درجه نخست اهمیت قرار دهم.

**اگر او تابستان باشگاهش را عوض کند ، فکر می کنید شانس دیگری پیدا خواهد کرد؟

--همه چیز به خود او برمی گردد. به نظرم او باید با مربی ارسنال کنار می آمد ولی حالا خودش مسیرش را تعیین خواهد کرد تا بتواند باز هم به ریتم گذشته بازگردد. برای او در حال حاضر حضور در ترکیب اصلی تیمش مهمترین اولویت است . تنها تمرین کردن کافی نیست. او برای اینکه به سطح بالایی برسد باید بازی کند.

**ولی قصه ماریو گوتزه هم تفاوت چندانی با پودولسکی ندارد. او گل قهرمانی را زد و ستاره چهارم را برای تیم ملی گرفت ولی بعد از بازیها همه فکر می کنند دیگر آن بازیکن سابق نیست و افت کرده است!

--من این نظر را ندارم و فکر نمی کنم گوتزه سقوط کرده باشد. او در تورنمنت از بهترین ها بود ولی در باشگاه باید با دیگر بازیکنان هماهنگ می شد. حضور لواندوسکی در تیم او را به بازیکنی پشت مهاجم اصلی بدل کرده و البته با توجه به گزینه های زیادی که پپ گواردیولا دارد، حضورش در ترکیب اصلی کم رنگ شد ولی او هنوز هم در سطح بالایی بازی می کند.

**با این حال فرانتس بکن باوئر نظر شما را  ندارد و گفت گوتزه باید رشد کند!

--من حرفی که او زده را درک نمی کنم. ماریو با انگیزه زیادی در باشگاه بازی می کند و هیچ وقت در زمین کم کاری نکرده است . من او را تشویق کرده ام که به همین مسیر ادامه دهد.

**برخی از رسانه ها ازبدرفتاری و خودخواهی گوتزه خبرداده اند!

--اگر شما ماریو را بشناسید این شایعات را نمی پذیرید. او بازیکنی فوق العاده حرفه ای است که به تمامی جزییات زندگی اش توجه می کند و د رتمرینات تلاش زیادی دارد. به نظرم او یک بازیکن استثنایی است ولی خب هنوز جوان است و باید مسیر رشد را طی کند.  

***فکر می کنید گوتزه باید بایرن را ترک کند؟

--نه اصلا کار درستی نیست

**ولی پپ گواردیولا زیاد به او بازی نمی دهد

--در بایرن هیچ بازیکنی نباید انتظار داشته باشد همیشه ثابت بازی کند. ماریو باید در بایرن شانس خودش را آزمایش کند و سعی کند برای رسیدن به جایگاه ثابت با دیگران رقابت کند.

** بعد از تعطیلات تابستانی بازیکنان جدیدی را به تیم خواهید کرد؟

--بازیکنانی مثل کوین وولاند ، آندره تر اشتگن و برند لنو که قبلا دعوت شده بودند باز هم دعوت خواهند شد ولی به نظرم امره جان از لیورپول هم بازیکن خوبی است . او از نظر تکنیکی عملکرد خوبی دارد و بازی را به سرعت باز می کند و سرعتی است. جولین برانت ، لئون گورتزکا و مکس مایر هم دیگر گزینه هایی هستند که مد نظر دارم. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
7 germany دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 19:29

افرین یوگی قبل از بایرن برا ما مانشافت مهمه.امیدوارم با اقتدار یورو و ج ج 18 رو درو کنیم مخصوصا ج ج روسیه و ستاره ی 5 برا ما مهمه.

بایرن مونیخ دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 22:11

اینا هنوز جوانن بزرگ بشن ستاره میشن . مگه مولر 5 سال پیش تو بازی با اینتر چن تا موقعیت از دست نداد . گوتزه هم کار داره

Navid Bayern Lover چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 18:48

برند لنو بعد از نویر بهترین دروازبان المانه واقعا عالیه اما به نظرمن یوگی وایزر رو هم باید درنظر بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد