وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر جبل الطارق

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در ششمین دیدار مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپا تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 7 بر 0 تیم ملی فوتبال جبل الطارق را درهم کوبید. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لوو : 

از نیمه اول رضایت کامل نداریم، خصوصا به لحاظ استفاده از موقعیت های گل. در نیمه دوم بسیار متمرکزتر بودیم و کار را برای حریف دشوار کردیم. در شروع نیمه دوم جبل الطارق چیزی برای از دست دادن نداشت اما ما باید سه یا چهار گل به ثمر می رساندیم که موفق به این کار شدیم. ما باید در پاییز امتیازات لازم برای رسیدن به مرحله نهایی رقابت ها را کسب کنیم.   

 

باستین شواین اشتایگر : 

ما موقعیت های زیادی خلق کردیم اما در نیمه اول به خوبی از آن ها استفاده نکردیم. نیمه اول عالی نبودیم. پنالتی که من از دستت دادم خوب نبود و نباید این اتفاق می افتاد. خوشحالم که در بازی های آتی توماس مولر به عنوان پنالتی زن اول برخواهد گشت. این اتفاقات در فوتبال همیشه رخ می دهند. 

آندره شورله : 

باید به این نکته توجه داشته باشید که جبل الطارق بسیار خوب تلاش می کردند و کار را برای ما سخت کرده بودند. نیمه دوم را بسیار محکم شروع کردیم. 

سامی خدیرا : 

جبل الطارق خیلی زود حملات خود را شروع کرد و این برخلاف بازی قبلی ما مقابل آن ها بود. قبل از پایان نیمه بازی می توانست 5-0 باشد. در شروع نیمه موفق به گلزنی شدیم و به نتیجه ای که سزاوار آن بودیم دست یافتیم. 

ایلیکای گوندوگان : 

شرح اینکه نتوانستیم زود به گل دست یابیم سخت است. در نیمه دوم واکنش خوبی به این موضوع داشتیم و به خوبی بازی را اداره کردیم. 

پاتریک هرمان : 

بازی مقابل آمریکا برای من ویژه بود. بازی کردن مجدد در تیم ملی غیر قابل وصف بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید علی ۳۱ یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 17:51

با عرض تبریک.اما این پیروزی زیاد نیاز ب خوشحالی نداره در حال حاضر در مانشافت یک تغییر نسل نسبی در حاله اتفاقه پس فوتبال المان دچار یک افت نسبی هم خواهد شد .امیدوارم یوگی بتونه از پس این مشکلات بر بیاد چون المان از نظر امتیاز تو یک برهه حساس قرار داره.و شکست.متحمل شده رو باید ب لهستان بر گردونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد