وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از شکست برابر آمریکا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 2 بر 1 برابر تیم ملی فوتبال آمریکا شکست خورد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لو : 

از نیمه اول بازی بسیار بسیار راضی بودم. در نیمه دوم به صورت فزاینده ای قدرت ما کاهش یافت. پاتریک هرمان روز بسیار خوبی را برای خود رقم زد، او دائما در حال حرکت به سوی دروازه حریف بود و این را می شد به راحتی دید. فشاری که در نیمه اول روی دروازه امریکا وارد کردیم باید سه روز دیگر و در بازی مقابل جبل الطارق هم داشته باشیم. اگر بازی 2-0 یا 3-0 می شد آمریکا دیگر نمی توانست به بازی برگردد. تیم آمریکا سرزنده تر بود و در مجموع بازی هم تیم برتر میدان بود.   

 

باستین شواین اشتایگر : 

بازی امروز برای بازگشت ما به ریتم بازی مهم بود. مشخصا ما به دنبال برد بودیم. ولی ما دیدیم تیم امریکا در چه وضعیتی بود و ما از لحاظ آمادگی وضعیت خوبی نداشتیم. مطمئن هستم مقابل جبل الطارق بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت.

 

ماریو گوتزه : 

در نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم، اما در نیمه دوم این موضوع ادامه نیافت. مقابل جبل الطارق باید متفاوت بازی کنیم و از شانس ها استفاده کنیم.

 

پاتریک هرمان : 

من بخاطر اینکه توانستم اولین بازی ملی خود را تجربه کنم خوشحال هستم. از اینکه بازی را از دست دادیم ناراحت هستم. اکنون باید به جلو نگاه کنیم. ما در بازی روز شنبه به برد احتیاج داریم.

 

یورگن کلینزمن (سرمربی تیم ملی آمریکا) : 

یک بازی جذاب با پایانی خوب برای تیم ما بود. بازیکنان من در رختکن به خاطر آنچه در نیمه دوم انجام دادند واقعا خوشحال بودند. بخاطر پیشرفت درنوع بازی خود در نیمه دوم ما سزاوار این برد بودیم. فوتبال امریکا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدرضا از 96 عاشق آلمان پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 14:00

تا وقتی المان واقعا المانی نباشه همینه ...رودیگر... گوندوگان ...خدیرا...بلعربی ...اینا بدرد المان نمیخورن ی موقع نگین نژاد پرستی میکنم نه ولی واقعا در حد المان نیستن المان باید المانی باشه المانیه خالص..

onlybayern پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 15:50

دوست عزیز این حرفا قدیمی شده .. مگه بواتنگ المانیه اصیله یا اوزیل کلوزه پولدی ...المان تو تدارکات هنوز مطمئن باش ایشالا به عنوان تیم اول به یورو صعود می کنیم

محمدرضا از 96 عاشق آلمان پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 16:20

اقایonly bayern همونطور که میبینی نوشتم و... یعنی اون بازیکنا هم جزوشون میشن ...المان باید المانی باشن ...نمیدونم چرا اینقد از گونوگان بددددددددم میااااااد

aligermany جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 13:22

tim ke khub nabud va ellatesham bazikonane jadide
narahatesh nistam vali vghean ye seri bazikona khub nistano omidi beheshunam nist mese Ozil ke vaghean eftezahe

دایتچلند هونور شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 18:29

آلمانی ها مث یه تیم معمولی بازی کردند بعنوان یه طرفدار متعصب حالم بهم خورد از این فوتبال . . . نمی دونم چرا آلمانی ها همیشه دوستانه ها را دست کم می گیرند . خب بالاخره این نتایج تو تاریخ فوتبال آلمان متاثره ولی عین خیالشونم نیست . اگه شده به قطر هم می بازند که تو بازی دوستانه ترکیب تیم دومشونو امتحان کنند . خاک تو سرشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد