وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: امریکا پیشرفت چشم گیری داشته است؛ با تمام قدرت به مصاف امریکا خواهیم رفت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو عصر سه شنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با آمریکا شرکت کرد.

تیم های ملی آلمان و امریکا روز چهارشنبه از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه راین انرژی آرنا کلن به مصاف هم خواهند رفت.

اهمیت دیدار مقابل امریکا: ما از اینکه قبل از دیدار مقابل جبل الطارق مقابل تیمی که در چند سال اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است قرار می گیریم خوشحال هستیم. ما با قدرت برخواهیم گشت، این کار به دلیل تعطیلات ژوئن زیاد آسان نخواهد بود. اما ما باید در هر صورت روی وضعیت کنونی تمرکز کنیم و با جدیت به کار خود ادامه دهیم.

درباره حریف تیم آلمان در این بازی دوستانه: من از سرعت بازی آن ها مقابل هلند شگفت زده شدم، آن ها از نظر ذهنی هم بسیار خوب بودند. تیم پیشرفتی چشم گیر داشته و از نظر کارهای تاکتیکی هم در سطح بالایی هستند. آن ها در مقابل هلند بسیار پویا ظاهر شدند.

ترکیب احتمالی چهارشنبه: دیروز اولین جلسه تمرین ما بود و من با تیم پزشکی جلسه کوتاهی داشتم. همه آماده بازی هستند اما من تا آخرین تمرین منتظر خواهم ماند. می خواهم از بازیکنانی که چند وقت اخیر کمتر بازی کرده اند استفاده کنم. به عنوان مثال سامی خدیرا چند وقت اخیر بازی نکرده و او در ترکیب خواهد بود. در خط دفاع حضور موستافی و رودیگر قطعی است.

تاثیر یورگن کلینزمن در پیشرفت تیم ملی آلمان: پیشرفت فوتبال آلمان به آکادمی هایی برمی گردد که قبلا تاسیس شده بودند. یورگن تغیرات زیاده در تیم انجام داد اما مهم این است که ما امروز هم کماکان با قدرت ادامه می دهیم. او یک مدیر به تیم اضافه کرد، روانشناس و مربی تمرین دهند از ایالات متحده به خدمت گرفت. این تغییرات بسیار مهم و غیرقابل چشم پوشی هستند. بدون هیچ کدام یک از آن ها می توانست موفقیت های کنونی به دست نیایند.  

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
ARIAN-85 چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:26

وقتی کنار هم میبینم این دوتارو حال میکنم
کاش دوباره تو تیم ملی به کمک هم این تیمو بچرخونن و افتخارات زیادی رو کسب کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد