وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: سری آ نمی تواند پشت موفقیت یوونتوس پنهان شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن باوئر اعتقاد دارد که حضور یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان نمی تواند افول لیگ ایتالیا را پنهان کند.

کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی آلمان اعتقاد دارد موفقیت احتمالی یوونتوس تورین نمی تواند منجر به قدرت گرفتن دوباره سری آ شود.

قیصر 69 ساله فوتبال آلمان به بیلد گفت: "این را رنسانس سری آ نمی دانم. فوتبال در ایتالیا در دوره تضعیف قرار دارد. این مطلب نمی تواند پشت موفقیت یووه در لیگ قهرمانان قایم شود. حقیقت این است که این باشگاه تنها تیم بزرگ ایتالیا است. اسپانیا در بهترین شرایط در لیگ های اروپایی قرار دارد و سویا قهرمان لیگ اروپا شد. باید بگویم بوندسلیگا در رده دوم با فاصله کمی از لیگ برتر حضور دارد. ایتالیا و فرانسه در رده چهارم جا می گیرند."

وی در خصوص دیدار فینال افزود: "فینال لیگ قهرمانان با دو تیم از دو کشور همیشه از یک جدال هموطن ها به مانند فینال فصل گذشته دوست داشتنی تر است.  اگر تیمی بتواند مسی، نیمار و سوارز را متوقف کند؛ آن تیم یوونتوس است. آن ها خط دفاعی قدرتمندی دارند و به خوبی می توانند بازی را قفل کنند. من در بازی مقابل دورتموند حضور داشتم و باید بگویم تحت تاثیر آن ها قرار گرفتم."

با این حال بکن باوئر بارسا را شانس اصلی قهرمانی می داند. وی افزود: "بله اینطور فکر می کنم. بارسا از نظر فردی بهترین تیم اروپا است. آن ها پشت سر خط حمله قدرتمندنشان، آندرس اینیستا و ایوان راکیتیچ را دارند. فکر می کنم بارسلونا 2-1 برنده شود اما این اتفاق در وقت اضافه می افتد. آن ها بیشتر زمان بازی را در برلین در اختیار می گیرند، اطمینان دارم."
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
M.S.G جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 19:42

خداییش باریا هم شد تیم؟؟؟؟ بایرن با اون همه مصدوم باز بازی برگشت رو برد اونا فقط به اون 3نفر بسته هستن مخصوصا مسی بعد سوارز شانس نداشتیم امسال بازساهم ماشاا... خرشانس بودن به هرتیمی خوردن چند تا بازیکن مصدوم داشتن...
شانس یووه 30 به 70 برای بردن بارسا اما کاش یووه شب خوبش باشه تا این خر شانس هارو ببره

امیر جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 20:40 http://fossball.bolgfa.com

موافقم با بکن باور

مصطفی شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 00:21

2006 هم ایتالیا شانسی قهرمان جهان شد اما این کاملا اتفاقی بود و هیچ تاثیری روی فوتبال سونه نداشت

Wüstenfuchs شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 00:53

آی بگردم دورت قیصر که افتخار مایی... حرفش سنده , دست به سنگ بزنه طلا میشه, هرکی کنارش بوده همه جور جامی برررده! کاپیتن , مربی , مدیر...
شخصیــــــــــــــــــــــــــــــت ! باقلـــــــــــــــــــــــــــــــــواآآآآ...حلوای تر... سایه ات کم نشــــــــــه ناخــــــــــــــــــــــــدا... رئیــــــــــــس کل ... یعنی یه دونه باشه♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد