وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشمایکل: منچستر باید مولر را جذب کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالیکه تلاش منچستری ها برای جذب ستارگان باشگاه بایرن مونیخ به شکست انجامیده است، اسطوره شیاطین سرخ به تمجید از توماس مولر پرداخته است.

منچستری ها طی 6 ماه گذشته تلاشهایی را برای جذب مولر، شواین اشتایگر، روبن و دانته انجام داده اند که تمامی آنها نا موفق بوده است.

حالا با پایان گرفتن شایعات ماههای اخیر پیتر اشمایکل دروازه بان اسطوره ای منچستر از لوئیز فن خال می خواهد برای جذب مولر پیشتر تلاش کند، اشمایکل می گوید: "جذب بازیکنان با کیفیت باید اولویت اول این فصل منچستر باشد. به نظر من مولر بازیکن جذابی برای منچستر است و باید برای جذب او حداکثر تلاش را انجام دهیم. تصور حضور مولر در اولدترافورد واقعا لذت بخش است." 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
Mil@d یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 15:54

زهی خیال باطل

امیر مونیخی یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:56

من قول میدم مولر تا پایان فوتبالش تو بایرن میمونه

یک بایرنی یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 18:22

دوستان گرامی
بنده نیز به پیروی از م مثل مولر گرامی از این وبلاگ نقل مکان خواهم کرد و دیگر به اینجا باز نخواهم گشت.
متاسفانه این سایت محلی برای اظهار نظر بعضی از اشخاص لمپن شده که دچار بیماری خود بزرگ بینی میباشند. و خود را پیشکسوت دانسته و بقیه را که از طرفداران قدیمیه بایرن هستند را طرفدار دو شبه و دو روزه مینامند. بنده سعی کردم در چند پست اخیر به این هوادارنماها بی اعتنایی کنم ولی ظاهرا این دوستان تنشون میخاره و نمیتونند ببیند که جو این سایت آروم گشته و با تخریب شخصیته دیگران و کامنتهای گهربارشون باعث اختلاف دوستان میگردند و کار اینها باعث این میشود تا هر آدم بیکار و بیماری که از بیرون به داخل این وبلاگ میاد با دیدن وضع اینجا سو استفاده کرده و با گذاشتن کامنت بجای دیگران، همه را سر کار بگذارد و به ریش همه بخندد. بنده به شخصه وقتم را با ارزشتر از این میدانم که با چندتا جوجه طرفدار وارد این بحثهای بیهوده گردم. همچنین این افراد باعث گشته تا هر کی از بیرون وارد اینجا شده و طرفدار بایرن است یکی یکی فراری گشته و از اینکه بایرن و فوتبال آلمان چنین طرفدارهایی دارد شرمنده گردد.
و خطاب به این دوستان باید بگویم که شما که تا دو سه سال پیش نمیدونستید زمین فوتبال چند تا دروازه داره و یا فوتبالو با چندتا توپ بازی میکنند نمیخواد اینجا واسه بنده طرفدار بازی اون هم از نوع دو آتیشه آن در بیارید. مطمئنم شما حتی یک صدم بنده هم سواد فوتبالی و هم عرق به بایرن و فوتبال آلمان ندارید. این دقیقا از اون کامنتهایی که میزارید مشخصه و یکم که بحث جدی میشه کم میارید و لغت نامه دهخدا رو زیر رو میکنید و به دیگران فحاشی میکنید. ظاهرا این دوستان از کودکی در استادیوم آزادی پلاس بوده اند و حرف زدن را برای اولین بار در اونجا یاد گرفته اند. شما حتی تحمل نظر مخالف خود را ندارید و بدرد همان کار کردن در گشتاپو میخورید! شما ... کی هستید که اینجا دیگران را بایرنی یا ضدبایرنی تقسیم بندی میکنید. شما سر پیازید و یا ته پیاز. مطمئن باشید طرفداران واقعی و بیشمار بایرن چه در مونیخ چه کل آلمان و چه کل جهان و حتی داخل ایران شما را اصلا به حساب نمیاورند.
برای مدیران این وبلاگ هم واقعا متاسفم که میگزارند هر آدم بی شخصیت و ابلهی در اینجا پیام گذاشته و هر نوع اراجیفی که میخواهد را سر هم کند و به دیگران فحاشی و بی احترامی کند. و یا اینکه این وبلاگ جایی برای گذاشتن پیامهایی برای طرفداری از فاشیسم و نژاد پرستی گردد.
در پایان باید از دوستان گرامی مانند سوپرمانوی عزیز، tm25، علیرضا حیدریان، حمید رضا، nercise13، بایرن، گرد مولر بم افکن عزیز، فرهاد و دیگر دوستان تشکر کنم و اگر هم باعث ناراحتی دیگران گشتم از اونها معذرت خواهی کنم. و اگر چیزی نوشتم که توهین آمیز به نظر میومد به دیده طنز به آن بنگرند. ضمنا متاسفم که در این پیام واژه های نامناسبی بکار بردم زیرا که این اشخاص زبون دیگری را حالیشون نمیشود و باید عین خودشان با آنها صحبت کرد.
همچنین بنده دیگر به این سایت باز نخواهم گشت حتی سر هم نخواهد زد و هر کسی با نام یک بایرنی، دو بایرنی و هر چند بایرنی که میخواد و حتی به اسامی دیگه ادعا کرد که بنده هستم باور نکنید.
خدا نگهدار تمامی دوستان و به امید سربلندی بایرن و بایرنی تا ابد

ضمنا به این دوستان ابله یادآوری کنم که بنده حتی دیگر به این وبلاگ هم سر نخواهم زد تا مزخرفات آنها را بخوانم و هر چقدر که دوست دارند پشت سر بنده فحاشی کنند تا بترکند از همین الان هم سپرده ام تا هرچه این دوستان حواله به سوی بنده فرستادند برگشت بخورد (گرچه به علت نداشتن موجودی مغزی در حساب آنها خود بخود برگشت میخورد) و این دوستان مواظب باشند که جا خالی بدهند تا دچار مشکل نگردند.

گرد مولر بمب افکن یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 18:35

یک بایرنی عزیز کجا می خوای بری
هدف اصلی بارسایی ها و رئالی ها از جعل کردن اسم ما متفرقه کردن ماست
بیشتر دعوا های اینجا بر سره خوب و بد بودن اهداف هیتلر یا موندن و نموندن پپ در بایرنه
آخر همه ی این بحث ها هم همیشه با توهین و ناسزا به یکدیگر تمام میشه
خواهشا اگر هم بحثی هم میکنید به نظر هم احترام بگذارید

یک بایرنی جان شما هم لازم نیست بری دوست من
بمون تا با همه ی بایرنی ها با هر نظر و عقیده ای که دارند سال بعد انشاالله سه گانه مون رو جشن بگیریم

شهروز یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 18:59

بهرحال خدا رو شکر که این آقای هوادار باشعور و با سواد و مودب و و و و ... که هر وقت با من حرف زد کم آورد و شروع به توهین به من کرد فهمید که این سایت جای امثال ایشون نبوده و نیست...
همون بهتر که برگرده به همون سایت بارسلونا و اونجا به عشقش گواردیولا ابراز عشق کنه!
خوشحالم که همه کامنتها اینجا هست و کاملا مشخصه چه کسی کم آورد و فرار کرد!!

این دوست ما ذره ای علم فوتبالی نداشت که بتونه درست و حسابی جواب من و دیگر بچه های سایت رو در مورد عشقش گواردیولا بده در عوض همه رو به سن و سال پایین و فهم و شعور فوتبالی و اجتماعی کم متهم میکنه.. همین کامنت آخر ایشون هم نشون دهنده سواد بالا و فهم زیادشونه...

مطمئنم این دوست ما اصلا از سبک و پلن و سیستم تیم هم هیچی نمیدونه که تا میرسیم بهش سریع دور میزنه میره جاهای دیگه کامنت میذاره ...

به دلیل اینکه کسی از بچه های این سایت از اول ایشون رو به حساب نیاورد ، ایشون با کامنت گذاری های بی مورد و تحریک آمیز سعی بر این داشت که توجه بچه های سایت رو به خودش جلب کنه...

جوابی برای توهینهای ایشون ندارم و هرکسی شخصیت خودش رو با حرف زدنش نشون میده...

خوشحالم که با رفتن ایشون سایت دوباره به روزهای خوبش برمیگرده ... ولی مطمئنم با یه اسم جدید دوباره ایشون رو زیارت خواهیم کرد !!!

فرانک یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 20:41

ببین مون عصبانی نکن
تو و تیمت حتی نباید به توماس بایرنی مونیخی فکر کنین چه برسه به خواین راضیش کنین عمرا. یک درصد

Aylar یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 21:06

به نظر من که اصلا حضور مولر در اولدترافورد لذت بخش نیست ، جای مولر در باواریا بود ، هست و خواهد
بود !
اینم مدرکش :
http://s6.picofile.com/file/8191362600/image.jpg

هانس اولریخ رودل یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 22:40

ای باباااااااااااااااااااااااااااا این تیمهای انگلیسی چرا دست از سر کچل ما برنمیدارن؟

DaPhNe دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 10:39

هو هو
زهی خیال باطل
اقای اعتماد به نفس یکم نیگا کن پیلیز
خودش میگه از جام تکون نمیخورم - بعد کدوم عقل سالمی بایرنو رها میکنه برا منچستر
محصول ما در داخل تیم و کشور ما می مونه - شما البته در رویا تصور کنین اونجاس
الکی مثلا ..
بعدشم جذابیت فقط در بایرن اتفاق میفته ...

محسن دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 18:33

سلام عکس اینو کی زده به سایت حالمو گرفتین یاد اون فینال افتادم سه تا تیر دروازه اه اه هیچکدوم نرفت و که نرفت بعد گفتن ایشمایکل بهترین دروازبانه و از این چرت و پرتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد