وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا واقعا گواردیولا به فوتبال آلمان خدمت می کند؟

 

فینال فصل 2009-2010 جام باشگاه های اروپا همه طرفداران بایرن از نتیجه ناراحتند ولی به یک چیز اعتقاد دارند این فصل شروعی برای انقلاب بایرن است.

بایرن جام را از دست داده ولی جام جهانی در پیش است و جوانان بایرن در آفریقای جنوبی غوغایی به پا می کنند. فان خال نقش بسزایی در درخشش آلمان در آفریقای جنوبی داشت. مولر و بدشتوبر از تیم دوم بایرن به تیم ترکیب اصلی بایرن با جسارت فان خال وارد شدند. ولی بزرگترین تاثیر فان خال در تیم ملی آلمان را می توان تغییر پست باستین شواین اشتاینگر نامید. روزنامه های آلمانی که در ابتدا فان خال را بخاطر تغییر پست شواینی سرزنش میکردند اکنون بخاطر اینکه چنین بازیکنی را بعنوان جانشین بالاک ،کاپیتان وقت آلمان ها ، در زمین می دیدند از او تقدیر می کنند. باستین شواین اشتاینگر بازیکن سال آلمان می شود ولی در سال 2011 فان خال با بایرن به مشکل می خورد و بناچار حکم خروج او از بایرن صادر می شود.

نیمه نهایی فصل 2011-2012 جام باشگاه های اروپا بایرن بعد از یک ماراتن سنگین با تیم آماده رئال مادرید که قهرمان آن فصل لالیگا شده بود بازی را در سانیاگو برنابئو به ضربات پنالتی کشیده است. همه منتظر اولین پنالتی زن بازی هستند. ناگهان آلابای 20 ساله پشت توپ قرار میگیرد. همه هواداران بایرن دلشوره دارند ولی لامپی روشن در کنار زمین به انتخاب خود اطمینان کامل دارد.آلابا ضربه پنالتی اول بازی را به گل تبدبل می کند ولی کریس رونالدوی بزرگ پنالتی اول را به هدر میدهد. بایرن بازی را در ضربات پنالتی می برد ولی در یک بازی دراماتیک در فینال مونیخ در ضربات پنالتی بازی را به چلسی واگذار می کند. ولی هاینکس بدون پرداخت مبلغی برای خرید بازیکن و با استفاده از تیم جوانان بایرن با معرفی آلابا برای سال ها سمت چپ بایرن را تضمین کرده بود.دیگر خدمت هاینکس تونی کروس بود که قبل از اینکه در بایرن بازیکنی فیکس شود در بای لورکوزن زیر نظر هاینکس به بازیکنی تاثیر گذار تبدیل شد.

فصل 2012-2013 داستان ،داستان دیگریست بایرن زخم خورده در آلمان و اروپا برای انتقام از این دو سال تحقیر آمده بود و چه کوبنده و بی رحم آمد. در این فصل بایرن به صغیر و کبیر رحم نمی کند و در نهایت یک سه گانه تاریخی رقم می خورد. در پایان این فصل فوتبال آلمان با درخشش دو تیم بایرن و دوتموند در اوج است و یواخیم لوو در اظهار نظری جالب میگوید: " کاش جام جهانی امسال برگزار می شد." هاینکس هم می رود ولی او نیز برای بایرن کروس و آلابا را به ارث گذاشته ضمن اینکه ستارگان آلمانی مثل لام، شواینی، نویر، مولر و بواتنگ دیگر لقب همیشه بازنده را با خود به یدک نمی کشند و راه قهرمان شدن را دیگر خوب آموخته اند.

در فصل بعد پپ گواردیولا با کلی هیاهو به بایرن می آید و تغییرات عجیبی را در تیم می دهد. لام بهترین دفاع راست فصل قبل فوتبال جهان به میانه میدان می آید خاوی مارتینز یکی از مستحکم ترین هافبک دفاعی های فصل قبل فوتبال اروپا به خط دفاعی میرود و رافینیایی که زمزمه های جدایش شنیده می شد به ناگاه فیکس می شود. گواردیولا نابغه است اشتباه نمیکند و همه به یاد تغییرات فان خال می افتند تا اینکه فاجعه مونیخ رخ می دهد. ولی آیا واقعا جای لام هافبک وسط است؟ جواب این سوال در جام جهانی 2014 برزیل داده شد. لام که در ابتدا و در چند بازی اول در نقش هافبک دفاعی ظاهر شده بود از بازی الجزایر به بعد و پس از مصدومیت شکودران مصطفی به دفاع راست رفت و سمت راست آلمان را چه خوب راه انداخت. آلمان قهرمان جام جهانی شد ولی آیا پپ گواردیولا به اندازه فان خال در درخشش آلمان نقش داشت؟ اگر جواب منفی دهیم شاید بی انصافی باشد ولی کسی نمی تواند ادعا کند که آلمان در جام جهانی با تیکی تاکا به مقام قهرمانی رسید و می توان آمادگی بالای بازیکنان بایرنی آلمان در جام جهانی را مرهون یوپ هاینکس دانست.

حال باز میگردیم به سوال اصلی. آیا واقعا گواردیولا به فوتبال آلمان خدمت می کند؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید به نقش بایرن در تیم ملی آلمان اشاره کرد. بایرن برای فوتبال آلمان فقط یه باشگاه متمول با بازیکنان سطح بالا نیست. بایرن یک برند است برای فوتبال آلمان و شاید بتوان گفت بایرن اسکلت اصلی تیم ملی آلمان بوده، هست و خواهد بود. برای اثبات این موضوع کافیست به بازیکنان بایرن در طول جام های جهانی و جام های اروپایی در تیم ملی آلمان نگاه کرد. در همین جام جهانی اخیر بایرن 7 نماینده در تیم قهرمان جام داشت. ولی آیا می توان در تیم ملی آلمان برای جام ملت های اروپای 2016 فرانسه این تعداد بازیکن و با سطح آمادگی جام جهانی 2014 متصور بود؟ با یک حساب سرانگشتی می توان گفت قطعا خیر. در صورت عدم مصدومیت بازیکنان در فصل ماقبل جام ملت های اروپا بایرن نویر، بواتنگ، مولر، در صورتی که از تیم جدا نشوند، باستین شواین اشتایگر و گوتزه را در تیم ملی آلمان خواهد داشت. در فصل پیش رو نیز به نظر نمی رسد که بازیکن آلمانی جدیدی نظر گواردیولا را برای پیوستن به این تیم جلب کرده باشد. صحبت از گوندوگان بود که او هم بر طبق خبر ها منتفی شده است.

ولی نگرانی اصلی جایی دیگریست. فرض کنید که پپ گواردیولا فصل آینده از بایرن جدا شود. پپ چه بازیکن آلمانی یا کدام بازیکن را از تیم دوم بایرن به تیم اضافه کرده است؟ از محتمل ترین گزینه شروع میکنیم. میشل وایزر در بازی هایی که این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته خوش درخشیده قراردادش در پایان این فصل بخ اتمام می رسد و ماتیاس سامر گفته او می تواند باشگاه را ترک کند ضمن اینکه بایرن به شدت در بازار نقل و اتقالات به دنبال یک دفاع راست است. پیر هویبرگ که در نیم فصل از بایرن جدا شد و به آگسبورگ پیوست، در این تیم عملکرد خوبی داشت و به نظر می رسد قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر به صورت یار قرضی تمدید کند. گائودینیو بازیکن بسیار با استعدادی نشان داده ولی با توجه به سیاست های باشگاه مبنی بر جذب یک هافبک میانی به نظر نمی رسد تا دو تا سه فصل آینده بتواند در ترکیب اصلی جایی برای خود دست و پا کند. جولین گرین بازیکنی بود که در جام جهانی برای تیم ملی آمریکا خوش درخشید و حتی در مقابل تیم ملی بلژیک برای این تیم گلزنی کرد، به صورت یار قرضی به هامبورگ پیوست و به نظر میرسد که در فصل بعد و پس از بازگشت از هامبورگ مستقیم به تیم دوم بایرن تبعید شود. سینان کورت نیز به نظر نمی رسد بتواند به این زودیها حتی به نیمکت ذخیره بایرن نزدیک شود. تنها بازیکنی که واقعا می توانست در تیم اول بایرن بصورت فیکس بازی کند و عصای دست تیم باشد امره چان بود که او را نیز پپ گواردیولا در بدو ورود خود بایرن عذرش را خواست و اکنون هر هفته شاهد درخشش او در ترکیب لیورپول است.

به هر روی مسئولان باشگاه بزرگی مثل بایرن و آن هم در فوتبال با برنامه آلمان حتما می دانند که چه می کنند و چه چیز برای فوتبال آلمان و تیم بایرن مونیخ خوب است ولی باید گفت که تاریخ در مورد دوران حضور گواردیولا در بایرن نظر خواهد داد همانطور که در مورد دوران حضور فان خال و هاینکس در بایرن همیشه به نیکی یاد کرده و خواهد کرد.


نویسنده : احسان رامز 

نظرات 28 + ارسال نظر
بایرن کبیرودیگرهیچ شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 17:52

تیم فن خال روخیلی دوست داشتم.توماس رو همین فن خال به بایرن معرفی کرد.

hamid شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 18:01

انصافا مربی المانی فقط بدرد بایرن میخوره چون فوتبال المان سبک خاص خودشو داره و با کل دنیا فرق میکنه گواردیولام خیلی مربی خوبیه ولی به نظرم سبکش بدرد تیمهایی امثال منچستر سیتی بیشتر میخوره هیتسفیلد هم اگه تو بایرن یک مقدار موفق بود به خاطر این بو که فوتبال سوییس سبکش به فوتبال المان نزدیکه پرسپولیسم 100 تا مربیه خارجی اورد یکدونش بدرد نخورد بایرنم باید یک مربیه اصیل المانی مثل عبدل صمد مرفاوی بیاره

جواد باواریا شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 18:11

بایرن با فان خال شروع خوبی داشت ولی تکمیل کننده نبود با هاینکس نواقص فانخال برطرف شد با گواردیلا به ی تیم انعطاف پذیر تبدیل شد .هنوزم میگم امسال بدشانسترین بایرن رو دیدیم. کلکسیونی از مصدومیت

googooli شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 18:45

این مقاله ها در مورد پپ هم دیگه تکراری شده. پپ با این تک تفکرش به جایی نمیرسه . امیدوارم فصل بعد تغییر کنه و دست از غرور کاذبش برداره. هرچند حتی اگه پپ نتیجه بهتری هم بگیره شخصا دوست دارم یه مربی المانی یا یه مربی با سبکی نزدیک به فوتبال المان رو نیمکت باشه. وقتی میبینم پپ چطور واسه مسی و بارسا بالا و پایین میپره وجودش تو بایرنو یجور توهین میدونم

م مثل مولر شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 19:24

گواردیولا شاید براى بایرن مفید باشد و در فصل آینده نتایجى بهتر از امسال به دست آورد، اما به نظر مى رسد با اقداماتى مثل نیمکت نشین کردن و تغییر پست بازیکنان آلمانى بایرن و میدان دادن بیشتر به غیر آلمانیهاى تیم بایرن، حاصل کارش تضعیف تیم ملى آلمان خواهد بود.

mojtaba شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 19:47

اینارو وقتی ادم میخونه فقط میتونه حسرت بخوره که چطور تیمی که به قول بکن بایر حتی از بایرن دهه هفتاد بهتره به دست این اسپانیایی خاین نابود شد...فقط حسرت و حسرت و حسرت...

حمیدرضا شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 20:09

برادر گرامی اوتمار هیتسفیلد آلملنیه چرا ب اشتباه همه میگن سووییسی عجبا هزار دفعه خودش این موضوع رو گفته

mohammad شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 20:16

فوتبال المان به فوتبال افغانستان بیشتر نزدیکه

hamid شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 20:24

حالا شما زیاد سخت نگیر امیر قلعه نویی رو هم یکم موهاشو زرد کنن میشه المانی

Munchen شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 20:28

اگه اشتباه نکنم هیتسفلد در یک روستا در لب مرز سوییس و آلمان به دنیا اومده

hamid شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 20:36

اره مثل اینکه همینجوریه دو ملیتی هستس المانی -سوییسی ولی تابعیتش کاملا سوییسیه بعدشم المان با سوییس فرقی نداره چه از لحاظ فرهنگ چه از لحاظ زبون چه از لحاظ چیزای دیگه سوییس فرقی با المان نداره

eli شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 22:06

ولی هاینکس بدون پرداخت مبلغی برای خرید بازیکن و با استفاده از تیم جوانان بایرن با معرفی آلابا برای سال ها سمت چپ بایرن را تضمین کرده بود؟؟؟؟

دوستان پس سال دوم حضور هاینکس مگه با گران قیمت ترین بازیکن بوندسلگا (مارتینز) همراه نشد؟؟؟

مطمینم خیلی از دوستانی که همش ی طرفه دارن از پپ انتقاد میکنن تو سال 2012 هم داشتن هاینکس رو فحش میدادن

من حامی پپ نیستم ولی تو انتقادات لطفا یکم منصف باشید

با تشکر

بایرن شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 23:26

خدایا شکرت شکرت
خدا انتقاممون رو داره از دورتموند و ناداوری میگیره
چه حالی میده
کلوپ ایشالا بی جام بمونه امسال هم

شهروز یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 00:33

دوست عزیز جناب بایرن! برام عجیبه که شما دوست داری دورتموند افول کنه..
بی شک همه بچه هایی که اینجا هستن در درجه اول طرفدار آلمان هستن !
به شخصه دوست دارم دورتموند به زودی به اوج برگرده و حتی قهرمان بشه

★only GERMANY★ یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 00:44

شهروز جان دورتموند با بی معرفتی و ناداوری و وحشی بازی و ناقص کردن یکی از بازیکنامون رفت فینال در حالی که حق ما بود منم از دورتموند خوشم میاد ولی خوشت میاد دوباره بشه رقیب بایرن جه حالی داد جیکرم حال اومد اخیش!

شهروز یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 01:00

دوست عزیز تیم ما هم با کمال نامردی تیم دورتموند رو تضعیف کرده..
خودت ببین دورتموندی که اومده بود فینال اروپا به چه روزی دراومده
به نظر تو اونا حق ندارن نامردی کنن ؟؟

من دوست دارم دورتموند دوباره بیاد بالا و خر بایرن رو بگیره! چون وقتی کسی این کارو نکنه بایرن میره تو اروپا 4 تا از رئال میخوره 3 تا از بارسلونا !

بایرن یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 01:56

ای خدا چه حالی داد
کلوپ پرپر شد
به من که چسبید
من طرفدار بایرنم و هم طرفدار المان اما دلیل نمیشه از تمام المانیها خوشم بیاد
والا من ایرانیم شمام همینطور بخاطر ٤ تا کامنت اینجا به هم وحاشی و ن ا م و س ی میدن
بیخیال برادر من لذت بردم جونم جون

شهروز یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 01:58

نمیدونم چرا هرکاری میکنم نمیتونم هضم کنم که شما طرفدار آلمانی ...

یک بایرنی یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 02:40

تضعیف دورتموند علاوه بر تضعیف بوندسلیگا به معنای تضعیف بایرن هم هست. اگه تو اوج باشه، اونوقت آلمان هم میتونه یک الکلاسیکوی حساس مثل اسپانیا داشته باشه. تا اینقدر همه تو کف بارسا و رئال نمونند.
اما قبول ندارم بایرن باعث تضعیف دورتموند شده چه برسه با نامردی. دورتموند خودش باعث تضعیف خودش شده. تیمی که نتونه مهره هاشو نگه داره چه انتظاری از دیگران داره؟! اگه بایرن ستاره های دورتموندو نمیگرفت، یه تیم دیگه میگرفت و اونموقع از بوندسلیگا خارج میشدند که حیف بود اینطور بشه. مثلا لواندوفسکی بره به رئال یا بارسا یا لیگ جزیره!!!

کان مقدس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:29

دوستان جای اینکه چشم بسته نظر بدن،ی سر به سایت ترانسفر بازیکنا بزنن،تا متوجه بشن .
واقعا سطح دانش نویسنده در حد زیر صفر بوده.و اونا که باز تعریف میکنن از چنین مقالاتی دیگه معرکه ان.
فصل اول حضور یوپ هینکس بایرن 52 میلیون پول برا ببازیکن داد و فقط 5 میلیون یورو بازیکن فروخت.
فصل دوم یوپ هینکس بایرن 70 میلیون ورودی داست و 500 هزار یورو پول بابت فروش دستشو گرفت.
فصل اول پپ 62 میلیون بازیکن خرید و 40 میلیون بازریکن فروخت
فصل دوم پپ که همطن فصل بود 52 میلیون بازیکن خرید و 53 میلیون بازیکن فروخت.
منبع
http://www.transfermarkt.com/bayern-munich/transfers/verein/27/plus/?saison_id=2011&pos=&detailpos=

این مقاله فقط سطح نازل افکار نویسنده رو نشون میدن.
چقدر خوبه کسی که میخاد ی چیزی بنویسه،بره ی مطالعه ای بابتش داشته باشه تا اینجوری مورد مضجکه واقع نشه و 4 تا فوتبال بلد که می خونن مقالشو نخندن بش.
برین اون سایت و ببینین که اون چنان که همه فک می کننن،بایرن در دو سال حضور پپ فقط 114 میلیون خرج کرده در حالیکه 93 تاش رو با فروش بازیکن به دست اورده.
اما زمان یوپ(که الکی مثلا هیچی براش نحخریدن)122 میلیون یورو خرید داشتن که تنها 5و5 میلیونش با فروش بازیکن به برگشته.
این همه بی عدالتی در مورد پپ حال آدمو به هم میزنه.
هرچند اوناییکه باید بفهمن(کله گنده های بایرن)میفهمن.
و 4 نفر تو ایران برا خودشون مقاله میدنو جا خودشون فک میکنن چی نوشتن.

هه.
مدیر سایت هر اراجیفی رو بهتره کپی نکنه.
شا وبلاگش میاد پایین.
ی خبر بزار توش آزاد کن هرکی دلش میخاد به پپ فحش بده.ولی این چرت و پرتا که طرف وقت نکرده دوتا سایت ببینه دیگه خیلی محشره.


"از محتمل ترین گزینه شروع میکنیم. میشل وایزر در بازی هایی که این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته خوش درخشیده قراردادش در پایان این فصل بخ اتمام می رسد و ماتیاس سامر گفته او می تواند باشگاه را ترک کند"
سامر کجا گفته وایزر میتونه باشگاه رو ترک کنعه؟؟؟؟منبعت چیه؟؟؟؟
شب خاب دیدی صبح نوشتی؟؟؟؟؟؟دروغ هم حدی داره

ehsan یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 12:25

باسلام خدمت کان مقدس

مطالبی را در انتقاد از این مقاله گفتید که لازم دانستم جواب بدم.
شما اگه مقاله رو درست مطالعه کرده باشید منظور نویسنده اصلا این نبود هاینکس برای خرید بازیکن اصلا پولی خرج نکرده بلکه منظور نویسنده دیوید آلابا بود که از تیم دوم بایرن تونست به تیم اول بیاد بدون پرداخت پول ترانسفر و سمت چپ تیم رو تقویت کرد. اونم با حمایت مربی خودش که بهش میدون داد. منبع:http://en.wikipedia.org/wiki/David_Alaba
وگرنه بر کسی پوشیده نیست که بدون هزینه کردن بر روی تیم نمی شه به موفقیت رسید و اینکه گرانقیمت ترین خرید بندسلیگا رو هاینکس با خرید خاوی مارتینز انجام داده.
در مورد میشل وایزر هم دوست عزیز سری به دیگر سایت ها نیز بندازین
منبع: http://www.varzesh3.com/news/1236631/23-27
ولی نویسنده به هیچ وجه ادعای دانایی در فوتبال را نکرده و اگر فکر میکنید که اطلاعی نیز از فوتبال ندارم و از روی خواب و رویا این مطالب را نوشتم عذر تقصیر دارم.
با تشکر

شهروز یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 13:38

دوست عزیز آقای یک بایرنی شما اون موقعها که بایرن یه هفته مونده به فینال چمپیونزلیگ رفته بود پیشنهاد 40 میلیونی به گوتزه داده بود طرفدار بایرن نبودی و خبر نداری !
توی لیگ آلمان بایرن به خاطر این کارهای مدیرش داره تبدیل به تیمی منفور میشه...

hamid arena یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 13:46 http://hamid arena

سلام دوستان، من معتقد تو این دو سالی که گوآردیولا مربی بایرن بوده نتوانسته کمکی به بایرن کنه. هر چند در فصلی که گذشت چند مصدوم داشتیم اما گوآردیولا میتونست در نیم فصل درخواست خرید بازیکن بجای بازی کنان مصدوم بده، آن هم در حالی که بایرن در این فصل بسیار آماده بود.

یک بایرنی یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 15:41

شهروز خان
اتفاقا خبر هم داشتم. که چی حالا مثلا؟! میشه دقیقا استدلالتو بیان کنی؟ البته بعید میدونم اصلا بدونی استدلال یعنی چی! یعنی به این خاطر دورتموند تو هم در رفته؟ حتما تو فینالم به همین خاطر باخته؟! این دلیل نمیشه که دورتموند یا دیگر تیمهای بوندسلیگا ضعفهاشونو تقصیر بایرن بندازند. میشه شما که طرفدار پروپا قرصی هستید و حافظتون هم خوبه بگید که بایرن باید چیکار کنه؟ حتما باید چندتا ستاره هاشم مجانی بده به تیمهای دیگه!!! بایرن نخره یک تیم دیگه خارج از بوندسلیگا مثل رئال، بارسا یا منچستر و ... میخره. اگه دورتموند عرضه داره با این همه طرفدار داشتنش درآمدشو بالا ببره و دستمزد بازیکنهاشو بالا ببره تا جدا نشند. حداقل گوتزه که محصول خودشونه رو. یا ستاره از تیمهای دیگه جایگزین کنه. اگه سرمایه گذاری نکنه بجز یک دوران مقطعی تیم همیشه در حد متوسط میمونه.
ظاهرا شما از یک هفته به فینال چمپیونز لیگ مونده طرفدار بایرن شدی و کلا گذشته یادت نیست! یکم حداقل از کسایی که قبل از شما طرفدار بایرن بودند یه مشورتی بکنی بد نیست.

شهروز یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 16:32

متاسفانه شما یکم از ماجرا پرتی و احساس زرنگی زیادی داری دوست عزیز.. این خودش خیلی مشکل ایجاد میکنه!!

اولا که شما هنوز به این درجه از فهم فوتبالی نرسیدی که بفهمی که قبل از همچین بازی بزرگی انجام دادن این کار نوعی تخریب روحیه تیم مقابله.. وقتی هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده ، مدیر یک تیم میان تو رسانه ها اعلام میکنه ما گوتزه رو میخوایم بگیریم ؟؟

دوما که برای شما خیلی سخته که بفهمی هدف بایرن از بند کردن به بازیکنهای قطب دیگه فوتبال آلمان چیه !! چرا بایرن فقط و فقط دست میذاره رو بازیکنهای دورتموند! اون از گوتزه و لوا ، اینم از گوندوغان و وایدنفلر .. یادت رفته چقد رو مخ همین رویس راه رفتن ؟؟؟ تا حالا دیدی یه تیم از تیم دیگه تو یه لیگ سالی 5-4 تا بازیکن بخواد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوما که همین مربی مورد علاقه شما که شما به عشق اون الان دو روزه طرفدار بایرن شدی حواسش نیست که باید دنبال 2تا وینگر بگرده.. نه گوندوغانی که جاش دوتا مهره خوب داره ؟؟

متاسفانه یه عده آدم پرادعا و رنگ عوض کن دو روزه اومدن تو این سایت میخوان همه ما قدیمیها ساکت باشیم!!
تو در حدی نیستی که من باهات بحث کنم آقای باد به پرچم گواردیولا ! میبینی جوابتو میدم فقط به خاطر اینه که دو روزه پات اینجا باز شده فکر نکنی خبریه !!

یک بایرنی یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:55

دوستان گرامی
بنده نیز به پیروی از م مثل مولر گرامی از این وبلاگ نقل مکان خواهم کرد و دیگر به اینجا باز نخواهم گشت.
متاسفانه این سایت محلی برای اظهار نظر بعضی از اشخاص لمپن شده که دچار بیماری خود بزرگ بینی میباشند. و خود را پیشکسوت دانسته و بقیه را که از طرفداران قدیمیه بایرن هستند را طرفدار دو شبه و دو روزه مینامند. بنده سعی کردم در چند پست اخیر به این هوادارنماها بی اعتنایی کنم ولی ظاهرا این دوستان تنشون میخاره و نمیتونند ببیند که جو این سایت آروم گشته و با تخریب شخصیته دیگران و کامنتهای گهربارشون باعث اختلاف دوستان میگردند و کار اینها باعث این میشود تا هر آدم بیکار و بیماری که از بیرون به داخل این وبلاگ میاد با دیدن وضع اینجا سو استفاده کرده و با گذاشتن کامنت بجای دیگران، همه را سر کار بگذارد و به ریش همه بخندد. بنده به شخصه وقتم را با ارزشتر از این میدانم که با چندتا جوجه طرفدار وارد این بحثهای بیهوده گردم. همچنین این افراد باعث گشته تا هر کی از بیرون وارد اینجا شده و طرفدار بایرن است یکی یکی فراری گشته و از اینکه بایرن و فوتبال آلمان چنین طرفدارهایی دارد شرمنده گردد.
و خطاب به این دوستان باید بگویم که شما که تا دو سه سال پیش نمیدونستید زمین فوتبال چند تا دروازه داره و یا فوتبالو با چندتا توپ بازی میکنند نمیخواد اینجا واسه بنده طرفدار بازی اون هم از نوع دو آتیشه آن در بیارید. مطمئنم شما حتی یک صدم بنده هم سواد فوتبالی و هم عرق به بایرن و فوتبال آلمان ندارید. این دقیقا از اون کامنتهایی که میزارید مشخصه و یکم که بحث جدی میشه کم میارید و لغت نامه دهخدا رو زیر رو میکنید و به دیگران فحاشی میکنید. ظاهرا این دوستان از کودکی در استادیوم آزادی پلاس بوده اند و حرف زدن را برای اولین بار در اونجا یاد گرفته اند. شما حتی تحمل نظر مخالف خود را ندارید و بدرد همان کار کردن در گشتاپو میخورید! شما ... کی هستید که اینجا دیگران را بایرنی یا ضدبایرنی تقسیم بندی میکنید. شما سر پیازید و یا ته پیاز. مطمئن باشید طرفداران واقعی و بیشمار بایرن چه در مونیخ چه کل آلمان و چه کل جهان و حتی داخل ایران شما را اصلا به حساب نمیاورند.
برای مدیران این وبلاگ هم واقعا متاسفم که میگزارند هر آدم بی شخصیت و ابلهی در اینجا پیام گذاشته و هر نوع اراجیفی که میخواهد را سر هم کند و به دیگران فحاشی و بی احترامی کند. و یا اینکه این وبلاگ جایی برای گذاشتن پیامهایی برای طرفداری از فاشیسم و نژاد پرستی گردد.
در پایان باید از دوستان گرامی مانند سوپرمانوی عزیز، tm25، علیرضا حیدریان، حمید رضا، nercise13، بایرن، گرد مولر بم افکن عزیز، فرهاد و دیگر دوستان تشکر کنم و اگر هم باعث ناراحتی دیگران گشتم از اونها معذرت خواهی کنم. و اگر چیزی نوشتم که توهین آمیز به نظر میومد به دیده طنز به آن بنگرند. ضمنا متاسفم که در این پیام واژه های نامناسبی بکار بردم زیرا که این اشخاص زبون دیگری را حالیشون نمیشود و باید عین خودشان با آنها صحبت کرد.
همچنین بنده دیگر به این سایت باز نخواهم گشت حتی سر هم نخواهد زد و هر کسی با نام یک بایرنی، دو بایرنی و هر چند بایرنی که میخواد و حتی به اسامی دیگه ادعا کرد که بنده هستم باور نکنید.
خدا نگهدار تمامی دوستان و به امید سربلندی بایرن و بایرنی تا ابد

ضمنا به این دوستان ابله یادآوری کنم که بنده حتی دیگر به این وبلاگ هم سر نخواهم زد تا مزخرفات آنها را بخوانم و هر چقدر که دوست دارند پشت سر بنده فحاشی کنند تا بترکند از همین الان هم سپرده ام تا هرچه این دوستان حواله به سوی بنده فرستادند برگشت بخورد (گرچه به علت نداشتن موجودی مغزی در حساب آنها خود بخود برگشت میخورد) و این دوستان مواظب باشند که جا خالی بدهند تا دچار مشکل نگردند.

شهروز یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 18:35

بهرحال خدا رو شکر که این آقای هوادار باشعور و با سواد و مودب و و و و ... که هر وقت با من حرف زد کم آورد و شروع به توهین به من کرد فهمید که این سایت جای امثال ایشون نبوده و نیست...
همون بهتر که برگرده به همون سایت بارسلونا و اونجا به عشقش گواردیولا ابراز عشق کنه!
خوشحالم که همه کامنتها اینجا هست و کاملا مشخصه چه کسی کم آورد و فرار کرد!!

این دوست ما ذره ای علم فوتبالی نداشت که بتونه درست و حسابی جواب من و دیگر بچه های سایت رو در مورد عشقش گواردیولا بده در عوض همه رو به سن و سال پایین و فهم و شعور فوتبالی و اجتماعی کم متهم میکنه.. همین کامنت آخر ایشون هم نشون دهنده سواد بالا و فهم زیادشونه...

مطمئنم این دوست ما اصلا از سبک و پلن و سیستم تیم هم هیچی نمیدونه که تا میرسیم بهش سریع دور میزنه میره جاهای دیگه کامنت میذاره ...

به دلیل اینکه کسی از بچه های این سایت از اول ایشون رو به حساب نیاورد ، ایشون با کامنت گذاری های بی مورد و تحریک آمیز سعی بر این داشت که توجه بچه های سایت رو به خودش جلب کنه...

جوابی برای توهینهای ایشون ندارم و هرکسی شخصیت خودش رو با حرف زدنش نشون میده...

خوشحالم که با رفتن ایشون سایت دوباره به روزهای خوبش برمیگرده ... ولی مطمئنم با یه اسم جدید دوباره ایشون رو زیارت خواهیم کرد !!!

★only GERMANY★ یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 18:49

یک بایرنی جان ازت خواهش میکنم بمون اینجا همه ی بایرنی ها رو سر ما جا دارن جه بی ادب جه باادب بالاخره اونا هم طرفدار بایرن هستن و نظرات خودشون رو دارن حالا شما به بزرکی خودت ببخش نرو جات همین جاس قهر نکن!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد