وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ علاقه مند به جذب عبدنور

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ایجنت آیمن عبدنور مدافع باشگاه موناکو ادعا می کند دو باشگاه اینتر و یوونتوس علاقه مند به جذب موکلش هستند.

آیمن عبدنور مدافع مرکزی تیم موناکو که نقش بسزایی در عملکرد فوق العاده خط دفاع این تیم و صعود به جمع هشت تیم برتر اروپا داشت، علاقه مندان زیادی در اروپا دارد.

ایجنت عبدنور در مصاحبه با Footmercato گفت: "با فصلی که آیمن سپری کرده است، از همه جا به جذب وی علاقه مند شده اند. باشگاه ها و مدیران ورزشی صحبت هایی با ما کردند، اما هنوز چیزی قطعی نشده است. باشگاه هایی همانند والنسیا، نیوکاسل، تاتنهام، اینتر و ولفسبورگ با ما تماس گرفتند و ما پیشنهاداتی از جانب آن ها دریافت کردیم. آن ها به طور جدی علاقه مند به جذب آیمن هستند. آن ها مبلغ آیمن را می خواستند و به نظر من همه چیز پول نیست."

"بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب آیمن دارد. حتی بارسلونای بزرگ نیز به جذب عبدنور علاقه مند است و از مدت ها پیش خواهان وی است. زمانی که زوبی زارتا مدیر فنی آن ها بود، آن ها خواهان جذب وی بودند. اکنون آریدو برایدا در آنجا مشغول به کار است و با وجود محرومیت آن ها از نقل و انتقالات تا ژانویه، عبدنور واقعا مناسب برنامه های آن ها برای آینده است."

"حتی باشگاه یوونتوس نیز به جذب بازیکنی همچون وی علاقه مند است و اتفاقا باشگاه های ایتالیایی دیگری نیز علاقه مند به جذب آیمن هستند. شما نمی توانید مدافعی شبیه وی در بازار پیدا کنید."

با وجود تمامی این پیشنهادات، معلوم نیست که این مدافع تونسی موناکو را ترک کند. وی افزود: "او در موناکو که یک باشگاه خوب است حضور دارد. او قرارداد خوبی با این باشگاه دارد و هنوز برای چهار سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. من هرگز نگفتم آیمن می خواهد موناکو را ترک کند. او یک بازیکن جاه طلب است و ترجیحا دوست دارد به باشگاهی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد."
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
hamid شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 18:09

اقا رئال پنالدو رو حراج کرده تو رو خدا یه تیمی بخرتش که فصل بعد بدون تیم نمونه

muller شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 18:27

ایشالله فصل بعد بازیکنای خوبی بگیریم از جمله هازارد و دیماریا

googooli شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 18:47

خدایی از حرفاش تابلو که هیچ پیشنهاد جدی نداره و داره بازار گرمی میکنه

hamid arena شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 18:58 http://hamid arena

دوستان بایرن برای تقابل با تیم های بزرگ اروپا نیاز به خرید ستاره یا فوق ستاره در خط حمله دارد، که متاسفانه تا کنون خبری از خرید های بزرگ به گوش نرسیده، درحالی که چندی قبل مدیر باشگاه بایرن ادعا کرده بود در نظر داریم برای فصل بعد یک فوق ستاره بخریم.

یک بایرنی یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 02:55

"حتی بارسلونای بزرگ نیز به جذب عبدنور علاقه مند است " چه غلطا. بارسلونای بزرگ!!!
این بایرنم معلوم نیست داره چیکار میکنه! هر روز اسم یکی در میاد که میخواد بیاد بایرن!!! هازارد و یک مدافع توپ بگیرو قالشو بکن. حالا این وسطا گرت بیل هم گرفتی بد نیست قبوله دیماریا تو افت شدیده و نیمکت نشین شده نمیشه زیاد روش حساب کرد.

در ضمن این مدیر برنامه این بازیکنه عجب جو گیر شده! یکدفعه بگو کل اروپا این بازیکن رو میخواند دیگه! هی تیم نام میبره واسه من

muller یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 23:44

پففصل نقل و انتقالات شلوغ اینه اوردن یه عرب؟؟؟

muller یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 23:45

کاش به جای این عرب دی بروین رو بخرن خدا کنه دی بروین بیاد بایرن وااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد